{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad sker der?.
  • #1   26. mar 2011 Morten S

    Der står 10 biler på deres adresse i Viby, men der køre stadig nogen stykker. Der går en del rygter på havnen i Århus, men at det har drejet nøglen har jeg ikke hørt.

    I øvrigt er Glibstrup jo ikke hvad det var en gang, det er jo solgt til Anco - Som jeg har forstået det, så beholdt de bare bilerne selv, som i øvrigt alle var på polske plader,


  • #2   26. mar 2011 jah Anco købte det vist men tror ikke de tog vognmands delen med


  • #3   26. mar 2011 glibstrup blev købt af anco for et par år siden og nu har de jo nok bare vælgt at skille sig af med nogle glibber bilerne de har jo så mange syd for padborg der gladeligt køre til ingen penge lige som glibbernes også kom på tysker nummer

  • #4   26. mar 2011 Martin

    De Glibstrup biler kom så vidt jeg ved aldrig med over til Anco, dem beholdt Jan selv. Og de fleste plader var vel polske var de ikke? Dem der kører nu er i hvertfald på polske plader.

    Rygterne, bemærk, RYGTERNE vil vide, at Jan Glibstrup ikke gider bøvle med det mere og, at det er en kontormand der har overtaget nogen af bilerne - En gut der har været ved Glibstrup der hedder Patrick eller noget i den retning.

    Men husk nu, det er noget jeg har HØRT, jeg aner ikke om det passer!


  • #5   26. mar 2011 måårten skal ikke kunne sige det men jo nok pl nummer i min verden lige håbløst. og om hvordan det hænger sammen mig lige gyldigt kommer forhåbeligt ikke til at køre det igen

Kommentér på:
Hvad sker der?.

Annonce