Scania bluetooth {{forumTopicSubject}}
Hej folkens
Vi har i familien givet min far en Iphone 4s i julegave. Han køre i en Scania G400 fra 2012 med original bluetooth i radioen og microfon i sædet. Vi kan sagtens få radioen og mobilen til at snakke sammen og alt virker på nær alle kontakterne ikke lægges over så de kan læses i instrumentet.
I Scania's instruktionsbog står der at alle numre skal ligges på sim-kortet for at det kan arbejde sammen med radioen. Er der ikke nogen af jer andre som har løst det på en eller anden måde?
Det virkede fint på den gamle Nokia, men der lå kontakterne jo også på sim-kortet og det er jo ikke muligt med en Iphone.
Lige en sidste ting, AUX stikket i en Scania passer ikke med en almindelig AUX ledning i mellem iphone og den, skal der en adapter imellem?
På forhånd tak og god bagjul
dec 2010
Følger: 1 Svar: 10
Hvis ikke kontakterne ligger på den gamle Nokia skal det gamle kort i Nokia´en igen og så skal kontakterne kopiers til telefonen, før de kan ligges ned på det nye kort.
dec 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Søren S: vi snakkede med Scania igår og de mente det skulle kunne fungere. Ham vi snakkede med sin bror kørte med det og det skulle efter sigende fungere
Mange tak for svarene indtil videre
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Lastbiler: 1 Emner: 1 Svar: 13
dec 2010
Nu fik vi også AUX'en til at virke, den må jeg vidst tage på mine skuldre, det var en af de såkaldte fejl 40
Vi prøvede lige som du sagde at sætte det nye sim-kort over i den gamle Nokia igen og kopiere alle numre over på sim-kortet, men det driller stadig.
dec 2010
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Lastbiler: 1 Emner: 1 Svar: 13
Scania bluetooth