{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.099 visninger | Oprettet:

strøm spørgsmål til dem med MEGET gejler lys på. {{forumTopicSubject}}

Godaften ratholdere

Har tænkt lidt på,.. Jer som virkelig har meget gejler gejler lys på jeres lastbil. Hvordan har i lavet det,? For så meget kan i vel ikke bare trække fra positionslyset inde i sikringsboksen.begrænset .våd en 10 amp sikring kan holde til jo. Har i lavet det på samme måde som hvis man sætter feks fjernlygter på, så det med relæ og så bare styre strøm fra positions lyset evt med kontakt imellem, for det vil jeg jo mene er den helt rigtige måde at lave det på, men kunne da være sjovt at hører hvad folk synes er bedst eller bare godt nok.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  strøm spørgsmål til dem med MEGET gejler lys på.
  • #1   18. dec 2012 Hov kan se det kom lidt stavefejl og punktum fejl hehe. lorte mobil =-O

• #2   18. dec 2012 Helt kort.... Ja...

• #3   18. dec 2012 Diodelygter / pærer er vejen frem.. Det er minimalt, hvad de bruger af strøm.. Ud af gud ved hvor mange lygter, jeg har på min, har jeg kun to glødepærer tilbage, og det er de to org blinklys i trinbrædderne..

• #4   18. dec 2012 Der er kun EN måde og lave det på. og det er den RIGTIGE måde.. Og IKKE bare at stjæle fra eksisterende hvis du spørger mig !

• #5   18. dec 2012 RIGTIG mange gør det at de bruger strømtyve og stjæler fra andet der er tændt samtidig, hvis det kun drejer sig om et mindre tal lygter kan jeg personligt ikke se noget galt i det, men er der tale om det helt store lysshow, så er jeg med Kunz i den her...

• #6   19. dec 2012 Har da også selv bare taget strøm i sikringsboksen på den sikker side af sikringen, men har jo kun haft nogle få stk på. Men tænkte her på min helt nye bil der skal relæ og måske kontakt på selv om det bliver dioder og nok kun en 10 stykker

• #7   19. dec 2012 De sidste lygter jeg har monteret for en der fjernede 7 5watts pærer og monterede så 12 diode i stedet... De 12 dioder bruger mindre strøm end 2 af de 5watts pærer vi fjernede... Så der tog vi strømmen fra sammen sted uden montring af extra relæer... Men f.eks en volvo siger selv fra når der kommer for mange lygter...

• #9   20. dec 2012 Mente ikke bare 10 løse. Men faktisk 10-15 diode lygter med et par stykker i hver. Og ja det kan den sikkert stadig holde til hvis man fordeler på H og V. Men har købt et relæ i dag til det. For så kan jeg også smide kører lygter og hollænder lamper med ind over uden at være bange. Og kan bedst lig at lave ting på den bedste måde hehe. tænkte bare der ville nok komme et hav af meninger som kunne være sjove at læse

• #10   23. dec 2012 jeg har kørt direkte til el centralen (volvo) og taget strømmen derfra smiley så er man også sikker på en ordenlig forbindelse smiley

Kommentér på:
strøm spørgsmål til dem med MEGET gejler lys på.

Annonce