{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Purify Partikelfilter, lampe blinker rødt.
  • #1   18. jul 2011 Kender en vognmand der har et "Dinex" filter i, og det blinker også altid.

• #2   18. jul 2011 Der skal vel sikkert en computer på for at nulstille lortet.... smiley

• #3   18. jul 2011 Prøv lige at se om du kan komme til at se stikket i den grå boks der sidder monteret et eller andet sted i nærheden af filteret. Det er den der styrer dieselolien og den får også signaler fra de to temperatur følere.

Den pakning der sidder ud over har det med at blive utæt og der kan komme ir i stikket. Prøv og pil det af og se hvordan det ser ud.

• #4   18. jul 2011 På additivbeholderen (hvis den kører med det - satacen), er der to sorte ledninger som er tilsuttet 2 følere nede i beholder. Hvis der ikke er forbindelse mellem dem, bibber den, eller blinker rødt.

Hvis den ene ledning er irret eller hoppet af, kan du enten skifte følerne, lodde ledningen på, samle begge ledninger i 1 samler (der vil så altid være forbindelse, og du skal holde øje med standen selv).

Ellers kunne du hælde lidt af det additiv i tanken (ca 1 kop) eller i kernen.

• #5   19. jul 2011 Hej.
    Jeg vil da lige prøve at se på de stik. Beholderen er næsten fyldt. Hvis den blinker, er det måske kun tegn på tom beholder eller som i siger dårlig forbindelse? Tænker på om den lyser konstant hvis filteret er stoppet foreksempel...
    Mvh Gert

• #6   19. jul 2011 Den skulle gerne kun lyse hvis beholderen er ved at være tom, dårlig forbindelse mellem følerne eller filteret er stoppet da der også sider en følger lige inden kernen smiley

• #7   19. jul 2011 Kanon... Jeg takker mange gange for hjælpen, så er der lidt at kigge på i morgen.... smiley

• #8   3. aug 2011 purefis filtre er styret på drift timer og skal nulstilles.

• #9   3. aug 2011 Ok. Jeg havde godt nok fundet ud af at jeg skulle ha den nulstillet, men vidste ikke at det var derfor... Tak skal du ha...

Kommentér på:
Purify Partikelfilter, lampe blinker rødt.

Annonce