{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.931 visninger | Oprettet:

Hvordan søger man "sponsor" til et projekt? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved at det er et meget "bredt" spørgsmål...

Hvis man nu går og leger med en ide, som man godt kunne tænke sig at realiserer... f.eks. motiv lakering .. speciel opbygning.. eller hvad ved jeg...

Naturligvis skal man kunne "snakke for sig" og udpensle ideen, gerne kunne vise nogle billeder, af hvordan man vil lave projektet..

Men hvor skal man henvende sig?
Hvad skal man være forsigtig med?
Hvad kræver det af tilladelser, og økonomisk baggrund?

I korte træk... hvor skal man starte???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan søger man "sponsor" til et projekt?
  • #1   12. nov 2013 Måske du skal præcisere hvad det drejer sig om og hvad det er du ønsker.

  • #2   13. nov 2013 Morten .. gerne..

    Jeg har leget med en ide om at få motiv lakeret en bil, når vognmanden beslutter sig for at den gamle tøs skal skiftes ud.. få den bygget op til udstilling.
    (rullende reklame søjle for vognmanden..)

    du ved, lys, lygter, plys og motiv..


  • #3   13. nov 2013 Futte.
    Du skulle nok starte med at snakke med din vognmand,hvad vil han være med til da han jo nok skal betale størstedelen af gildet smiley ellers er det vel bare at gå igang med at forhandle med de forskellige leverandører af de ønskede ting og så håbe at de vil støtte projektet. Held og lykke med det. smiley


  • #4   13. nov 2013 Du skal jo nok rundt til jeres leverandørere, dæk, maling, biler, diesel... ja alt hvad du kan komme i tanke om, og høre ad om de kunne være interesseret i at gå ind i projektet.
    Men da jeg ikke umiddelbart tror du tidligere (det er et rent gæt!!) har lavet den slags biler, så er du nok nødt til at være temmelig sikker på hvad det er du har i tankerne, så du har et konkret projekt at præsentere overfor dine evt nye sponsorere.


  • #5   13. nov 2013 hehe .. nej har ingen erfaring.. (det er jo derfor jeg spørger "klogere mennesker" end undertegnet selv.) ... men som jeg startede med at skrive..

    "Naturligvis skal man kunne "snakke for sig" og udpensle ideen, gerne kunne vise nogle billeder, af hvordan man vil lave projektet.."

    jeg er godt klar over at det ikke er, bare gå ind til en maler og sige:
    "Jeg vil godt havde min bil malet, har du lyst til at gøre det, næsten gratis??"

    der skal ligge noget konkret dokumentation, ideer, pris-overslag og billeder...på bordet, så alle ved lige præcis hvad, der er man snakker om...


  • #6   14. nov 2013 Jamen så er det jo bare med at komme i gang med at få lavet en tegning af bilen, og så i gang med at få nogen priser på hvad projektet skal koste. Og som der blev nævnt selvfølgelig lige have vognmanden med på råd.

    Jeg har heller ingen erfaring med den slags, bare lige for at slå det fast smiley


  • #7   14. nov 2013 jamen så er det jo bare .. "tilbage til tegnebrættet".. gg

Kommentér på:
Hvordan søger man "sponsor" til et projekt?

Annonce