{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.962 visninger | Oprettet:

LED H1 pære. {{forumTopicSubject}}

nogen som har nogen form for erfaring med denne slags pære.

http://www.matronics.dk/Kategori/Lastbiler/Lygter-og-Paerer/LED-Forlygtepaerer/Produkt/H1-Xenon-Hvid-LED-paere-24V-Rund

ved godt der står den ikke kan erstatte alm halogen pære men min plan var at bruge dem i tågelygterne på min Scania R serie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LED H1 pære.
  • #1   21. okt 2012 I mine øjne, er det for dyrt, kender intet til pærerne, men hvis jeg må komme med mit forslag så køb dem her: http://search.eim.ebay.dk/?kw=LED+H1+24v&el=3&en=50&elc=-2&ep=1&es=21

Har du ikke en konto der ,eller PayPal, så giv lyd så skal jeg se om jeg kan hjælpe uden du skal til at oprette dig og alt det dersens...

Jeg har handlet end del Kina varer hjem efterhånden, til eget forbrug, deriblandt også LED pærer, godt nok til personbilen, og de fungerer fint, selvfølgelig kan man være uheldig, men til den pris er det ikke noget jeg gider at gå op i...

• #2   22. okt 2012 tak. ja jeg har også kigget ebay. nu linkede jeg bare til dioder.dk fordi de lige var hurtigst... ;:D

men giver de lys fra sig så man kan se de på vejen eller lyser det bare lygten op og så det det..

hvor meget bedre eller dårligere end alm halogen pære er de smiley det sådan set det jeg er nysgerri efter.

men tak ;D

• #3   22. okt 2012 de lyser kun ca en 1/3 af almindelige halogen pærer, men det ser meget godt ud hvis det kun er for syns skyld.

• #4   22. okt 2012 du kan ikke se en skid med dem, men de er okay hvis du kun skal bruge dem som styling men så heller ikke andet smiley

• #5   22. okt 2012 så beholder vi sku bare det vi har... den skal se godt ud med det skal satme også være funktionel ..
    Tak

• #6   22. okt 2012 så vil jeg ikke anbefale led pære da det kun ser godt ud og lyser af helvedes til smiley få fat i noget Xenon istedet smiley

• #7   22. okt 2012 og så i 6000kelvin smiley

• #8   22. okt 2012 så for du både godt lys samt det ser godt ud smiley

• #9   22. okt 2012 kan klart anbefale det her smiley (link fjernet)

• #10   22. okt 2012 Nu bliver jeg nok upopulær... men de tosser der sætter xenon i lamper der ikke er beregnet/godkendt til det, og som ikke er fjernlys, skal efter min mening dø en langsom død ved kølle, det er nok det værste at møde en sådan tosse på vejene, det blænder a'helvete til og er mega generende.
    Jow det giver muligvis et godt lys, men tænk lige over at der er andre på vejene og at et sådant kit i en tågelygte i min verden vil være totalt åndsvagt... køb dog for hulen de originale scania tågelygter i LED istedet smiley ( så slipper man også for at blive revet til syn hvis man bliver snuppet med det i )

• Ravn
    Ravn Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Svar: 9
    #11   22. okt 2012 David W: Godt sagt. Giver dig 100% ret...

• #12   22. okt 2012 selvfølgelig skal man jo lave det rigtigt smiley

• #13   23. okt 2012 Er helt med David her... GLEM det xenon pis... Du kan med stor sandsynelighed heller ikek finde en tågelygte der er godkendt til xenon til vabis...

Men hvad skal du bruge tågelys til, du siger du vil kunne se noget, så tænd dit nærlys, husk at tågelys OG nærlys IKKE må være tændt samtidig, det er til gene for den øvrige færdsel.. Og kan føre til ulykker...

Er det fordi du ikke ser godt når det er mørkt så søg en optikker eller glem at køre når mørket falder på..

Og dem der kører med det hele tændt som nu nok vi lskrive "Jamen folk blinker da ikke af mig når jeg har mit tændt så det blænder da ikke!" Glem det, at folk ikke blinker er IKKE fordi det ikke blænder, men er det en anden lastbil der blinker, så blinker man bare retur og regner med at man kender vedkommende, er det en personbil, så stikker man fjolset fjernlyset, og netop derfor er det de færreste personbiler der blinker til en lastbil, fordi de ved at lyset generelt er bedre på en lastbil end en personbil..

Når jeg bliver diktator bliver det påbudt ved lov at tågelys og nærlys ikke må kunne tændes samtidig, sker det alligevel, er ALLE i deres gode ret til at tage deres hjulnøgle og smadre tågelygterne...

Korrekt anvendelse af tågelys i stærk tåge eller nedbør, og så sætte hovedlyset på positionslys og sænke farten til 25-30 km/t, eller som kørelys i dagtimerne...

• #14   23. okt 2012 Kun bøsser monterer uoriginalt xenon. Håber i får 500 års frakendelse af jeres kort, samt en bøde i kan afdrage på resten af livet.

Samme gælder jer med tågelyset tændt, på uhensigtsmæssige tidspunkter.

• #15   23. okt 2012 Er så enig med David, Mr Nobody og * My Spååårt *

Det er sindsyg belastende at se på...

• #16   23. okt 2012 pis med jer sure gamle mænd, bare i med noget xenon i tågelygterne, meeeen det skal ikke være h1 pære i en scania, men en hb3 pære smiley og jo der skal bare xenon i alt hva der kan komme det i, også arbejdeslygter.. HEHE og til jer som bliver blændet af det og mener vi som vil ha lys på skal la vær med og køre når det er mørkt, bliv da selv hjemme når det er mørkt, så bliver i da ikke blændet af det lys vi andre har på..

• #17   23. okt 2012 Et sæt LED indsats som er lige til at monterer i Scania's tågelygter koster jo kun 1295 kr. Med moms smiley Så GLEM det xenon Steven b smiley

• #18   24. okt 2012 jamen brian jeg er helt sikkert også til de nye LED lamper, og 4 af dem smiley men de gir bare ikke det lys som xenon gør, men ser helt sikkert fedt ud smiley

• #19   24. okt 2012 Helt rigtig Steven.
    De kunne bare monterer de nye Cree 10W LED i dem, så er der lys

• #20   24. okt 2012 eller montere de nye hella led fjernlygter som tågelygter smiley

Kommentér på:
LED H1 pære.

Annonce