{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor blev Pedersen tråden nu af?
  • #1   21. feb 2011 Nejnejnejnejnej.

• #2   21. feb 2011 Ungdomshuset? Det var nu meget godt at det blev ryddet, men tilbage til topic... hehe...

• #3   21. feb 2011 det var fandme da utroligt... hvorfor har vi overhovedet et forum? hvis i ikke kan tåle at vi diskutere så må vi jo nøjes med et galleri

• #4   21. feb 2011 Man kunne jo oprette en gruppe og inviterer ALLE dem der IKKE er admins, så kan vi diskuterer som vi vil... (?)

• #5   21. feb 2011 nobody .... jeg er med på den

• #6   21. feb 2011 claus b : hvis de vil slette alle spor, er de jo i bund og grund nødt til at slette de involverede brugere også, fordi vi glemmer det da ikke.

• #7   21. feb 2011 Martin > Nu ser vi lige om det bliver nødvendigt, men muligheden ligger der da...

claus > Haha husk billeder... ;o)

• #8   21. feb 2011 Tja i reglerne punkt 2,9 står der faktisk at forum om andre brugere er uønsket
    så mon ikke den er blevet slettet smiley

• #9   21. feb 2011 Kim L : Synes du det r klogt at du blander dig i det her??

• #10   21. feb 2011 Iceman : Tja det syntes jeg da. Er det måske ikke stadig et åbent forum.
    Jeg er ikke længere admin så det er jo ikke mit problem. Jeg giver bare mit synspunkt med i sagen

• #11   21. feb 2011 Kim L : Tror folk har hørt rigeligt til dig..

• #12   21. feb 2011 Iceman : det må du selv stå for , jeg vil gerne vide hvor der står jeg ikke må deltage i forum bare fordi jeg tidligere har været admin.

Hvis i skal skrige op om censur osv så har jeg vel lige så meget lov til at deltage i debatten som alle andre ellers er det jer selv der ligger censur på debatten lige pludselig også er i/du jo ikke en dyt bedre.
    Kan du ikke lide mig er det helt dit eget problem.

• #13   21. feb 2011 Tag lige de interne stridigheder i Privaten så er i søde... ;o)

Og lad os få en sund debat om det det handler om, hvad der skal til for at LBG bliver et bedre sted at være..

Kim L er forøvrigt velkommen i tråden da han IKKE er HA'er mere, og derfor er upartisk...

• #14   21. feb 2011 Man kunne jo oprette en gruppe og inviterer ALLE dem der IKKE er admins, så kan vi diskuterer som vi vil... nej kan man så ikke da admins har adgang til ALLE grupper og indlæg

• #15   21. feb 2011 Hyler > Der tager du fejl...For så kan jeg nævne indtil flere grupper både her og på BG der ville have været lukket for længe siden...

• #16   21. feb 2011 * Mr. Nobody - Admin for NordjyllandsGruppen *
    jeg tror desværre du bliver klogere min ven

• #17   21. feb 2011 Som sagt hvis det var tilfældet at de kikkede med, så var vi mange der var frosset... Det kan godt ske at Head-Admins kan, men HA'erne er jeg sikker på ikke kan... Og da Head-Admin som udgangspunkt glimrer med sit konstante fravær så er de jo på ingen mulig måde en fare... Det må jo være nemt at være Admin hos Invio, de har jo HA'erne til at tage al skraldet, og mails svarer de ikke på alligevel, så dem kan vi jo på ingen mulig måde tage seriøst alligevel...

• #18   21. feb 2011 kenneth c... det er nok sådan en af dem hvor man skulle have været der...

• #19   21. feb 2011 Må desværre give Martin ret...

MEn kort fortalt en masse kasten med dit og dat og en del åndede frysninger, advarsler og sletninger af indlæg... Du ved som det plejer at være her i Kina når pøbelen begynder at stille spørgsmålstegn til hvordan siden bliver kørt...

• #20   22. feb 2011 Ayatollaer, hele bundet. Nå, gad vide om jeg bliver frosset nu?

• #21   22. feb 2011 Så lader vi da Kim L være.

• #22   22. feb 2011 .oO(Hvad fanden er en ayatolla?)

Ismand > Det var godt, stor dreng... ;op

Jeg synes det er dybt forkasteligt at tråde blive slettet i flæng, det er jo dybt til grin det her....

• #23   22. feb 2011 Nu har jeg læst lidt på hvad i har skrevet. men jeg kan ikke lige gennemskue hvad det er der blevet diskuteret? Må vi andre indvies i tråden smiley ???

• #24   22. feb 2011 NIcolaI Sune N: En bruger der var utilfreds med siden slettede sin konto herinde. Derefter savnede vi ham jo og spurgte derfor til hvor han blev af. Det udviklede sig så til den evigt kørende debat om ytringsfrihed.
    Derefter diskuterede man administratorer og deres opførsel, så udviklede det sig til en slags protest ligesom i libyen hvor brugerne forlangte blod og administratorerne ville kæmpe til sidste bloddråbe uanset hvad folk skrev. sådan lidt farverigt genfortalt smiley

• #25   22. feb 2011 Okay okay smiley Hvis i brugte alt den energi på at stå sammen om bedre kår for den danske truckerbranche samt danske chaufførere, ville det kunne give resultater

• #26   22. feb 2011 Kim L > Den film vil jeg gerne se... haha...

Nicolai > Du har DESVÆRRE helt ret...

• #27   22. feb 2011 Nobody : bare se dr update det er der jeg har det fra smiley

Nicolai : jeg tror danske chauffører har nogle af de bedste løn og arbejdsvilkår blandt transport branchen i eu ihvertfald.
    Det store problem er bare dem vi konkurrerer imod om godset til bilerne smiley

• #28   22. feb 2011 NICOLAI SUNE N: Det er sku det mest fornuftige jeg har læst her på siden til dato...! Kunne ikke sige det bedre selv...!

• #29   23. feb 2011 Lars E -> Nej lige præcis. Min egen familie var pionerer indenfor dansk eksportkørsel, nærmere bestemt helt tilbage til min oldefar. Og når jeg snakker med min morfar om hvordan det var at køre eksport, står det da helt klart for mig at jeg aldrig nogensinde selv skal køre lastbil fast. For som han sagde var der dengang sammenhold, og folk hjalp hinanden når man var i nød. Jeg ved godt at køre/hviletiderne har gjort det sværere. Desværre har chaufførernes mentalitet også ændret sig. De af mine makkere der kører kunne aldrig finde på at gøre hold i det hvis der holdte en dansker et sted sydpå, eller for den skyld i DK - for så når man jo ikke det man skal. Og walkien er også kun til pynt. Desuden er det helt til grin når der bliver brokket over stramninger i køre/hviletider samt strafferammer. Folketinget reagerer jo blot som i som forældre ville gøre hvis jeres børn overtrådte en aftale. Har nogen tænkt på dialog med politikerne. For jeg er sikker på at de ville lytte hvis alle stod sammen. Og chaufførere og vognmænd burde jo trodsalt vide hvordan et regelsæt for køre/hviletider bedst kunne fungere. Og dermed mener jeg ikke at der skulle give mange flere køretimer som sådan, men et mere fleksibelt køresystem. Men hvis jeg vælger at blive noget indenfor transportbranchen bliver det på den anden side af skrivebordet smiley 10-4

• #30   23. feb 2011 Det indlæg blev da egentlig lige langt nok smiley

• #31   23. feb 2011 10-4 her fra... smiley

• #32   23. feb 2011 Nicolai > Jeg vil lige gribe i egen barm og forsvare mig selv, jeg har ALTID spurgt nødstedte hvis jeg vurdere at der var noget jeg kunne gøre, de ikke så ud til at vide hvad de skulle gøre ved dem selv, og der var plads til at holde. Jeg spørger ikke så tit i Danmark, men har gjort det meget i resten af Europa, det er jo generelt nemmere at finde/få hjælp i DK ned i det store udland som dansker, forståelig hjælp forstås... haha...

Men ellers har du helt ret, der er sgu aldrig nogen der har kaldt mig op på walkie'en bare for at få en sludder for en sladder, og det er jeg sgu lidt ked af... Og de gange jeg har holdt i nødsporet syd for grænsen har jeg ALTID set talvis af danskere rykke forbi, typisk i INDERBANEN med FULD SKRUE, se det kan pisse mig af i en sådan grad at jeg skal passe på blodtrykket... :o/ Den ene gang jeg holdte i nødsporet havde jeg pga en undvige manøvre (og 26 tons træ der åbenbart IKKE var spændt ordentlig fast selv om jeg havde brugt alle mine stropper og alle surringskroge i bunden af traileren) nær havde lagt hele trækket ned på siden og nu holdte i nødsporet med før omtalte træ ragende en halv meter ud af siden, med sidedøre der ikke kunne lukke og ragede ud i inderbanen, på trods af advarselstrekanter og hvad ved jeg.... Det pissede mig endnu mere af... Til gengæld var det tyske politi MEGET venlige til at komme og hjælpe og få sikret dørene og få mig eskorteret til nærmeste rasthof (den på A7 lige efter man er kørt forbi krydset A1/A7 når man kommer fra Hannover) hvor jeg så kunne vente på "Falck" i en uendelighed, som også var yderst flinke trods omstændighederne... Men tilbage til emnet, jeg så MANGE danskere OG kolleger som bare skred forbi uden dårligt nok at sænke farten...

Der er sgu noget galt...

Kommentér på:
Hvor blev Pedersen tråden nu af?

Annonce