{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Nikolaj C
Nikolaj C
Tilmeldt:
10. jun 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Læreplads! {{forumTopicSubject}}

Hej LB!
Jeg starter i lære pr. 1 juli, og jeg ville bare spørge om jeg først for kørekort kategori B når jeg starter på skole, eller om jeg selv kan tage kontakt til en køreskole, også betaler skolen så for kørekortet.
Eller skal jeg vente til jeg starter på hovedforløbet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læreplads!
  • #1   30. jun 2013 Har du overhovedet undersøgt hvad udd går ud på??
    Du ville få en madse viden når du starter på udd men mindre du ikk selv har underdøgt noget men det virker det ikk til


  • Nikolaj C
    Nikolaj C Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #2   30. jun 2013 Jeg har ikke fået noget at vide af mit uddannelses sted omkring hvornår jeg starter på 1. hovedforløb osv.

  • #3   30. jun 2013 spørg din chef

  • Nikolaj C
    Nikolaj C Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #4   30. jun 2013 det har jeg gjort......

  • #5   30. jun 2013 det må han finde ud af for dig så

  • #6   1. jul 2013 Du skal have det i mellem tiden og det skal du selv betale eller din mester ..

  • Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

    Emner: 1 Svar: 189
    #7   1. jul 2013 Hvis du vælger at tage kørekort ved siden af skolen, så betaler du selv for det.. Der er ikke noget med at de går ind og giver dig penge tilbage for det.. Ellers må du vente til du kommer til den skoleperiode, hvor de har kørekort på programmet.. Hvis du har opstart på lærepladsen her d. 1/7 så vil du ikke komme på skole før hen imod starten af aug, da de normalt starter de nye hold op efter ferien.. Men har du været igennem grundforløb og alt det?

  • Nikolaj C
    Nikolaj C Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #8   2. jul 2013 @Sune n
    Ja jeg har været igennem grundforløb. Det var bare en kollega der sagde til mig at pga. mange der tog kørekort kat. B, "Slackede" Imens de tog det, sagde han at han havde hørt at man selv kunne tage kontakt til en køreskole, også kunne man så sende regningen til skolen eller sit firma


  • #9   2. jul 2013 Hvis jeg var dig ville jeg tage kontakt til din skole. Der har du en uddandelsesvejleder der kan hjælpe dig med dine spørgsmål.
    Og give dig korrekte svar. For det kan sagens ske at det er forskelligt fra skole til skole hvordan de køre tingene med hensyn til kørekort. Så henvend dig til Din skole


  • Nikolaj C
    Nikolaj C Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #10   4. jul 2013 Det har jeg gjort, og jeg har fundet ud af at man godt kan starte på køreskole, udenfor hovedforløbet:-)

Kommentér på:
Læreplads!

Annonce