1.572 visninger
|
Oprettet:
Kan man det..? {{forumTopicSubject}}
Godaften her inde..
Ja dumpede desværre min køreprøve her i torsdags i sidste uge.. men har fået vide i dag jeg først kan komme op omkring den 14 marts.. må man gerne tag en køreprøve hos en anden kørelære tar det nemlig på skole da jeg er ved at udanne mig chauffør.. men tænke på om man gerne må/kunne tag det hos en anden kørelære der måske havede tid..
dec 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Lastbiler: 1 Svar: 45
jun 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 16 Svar: 19
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 143 Svar: 574
Tror jeg (personligt) ikke du skal begynde at rode i at søge en prøve andet sted...
1. Skolerne plejer nok at have gode aftaler med motorsagkyndige, så de får "første ret" når de har tid og der er elever nok.
2. Måske der er en grund til du dumpede, og denne grund kan en anden sagkyndig ikke lave om på, det kan du kun selv.
tag det med ro og lær af dine fejl, hvis din vognmand er glad for dig, er jobbet der også om 14 dage...
jun 2012
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 3.964
Og hvis du vil til at rode med prøver andre steder skal du nok lige snakke med dit uddannelsessted om det inden du gør alt for meget.
feb 2011
Emner: 1 Svar: 189
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 143 Svar: 574
"hovsa, nå nu er den ikke så høj næste gang.. " fik jeg sagt... bagefter sidder man og bider sig selv i tungen, (For helv** mand, hold dog din store kæft lukket)...
tilbage på skolen siger den motorsagkyndige bare..
"tja.. du så det jo godt selv, så det gør nok sleeet ikke næste gang... værsko og tillykke"
"bageteler" .. dem køber man hos bageren... og "små fejl" snakker man sig fra...
jul 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 72
Og til jer der har kørt derinde, ville give mig ret i at det kun er godt at vi kan få slagtede nogle heste, specielt politiheste.
Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
jun 2012
jul 2011
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 246
Han grinte bare, og bestod da også uden yderlige kommentarer. Så der skal altså mere til, end at være til ulempe, for at dumpe.
En anden der var oppe til prøve, dumpede først, da han tredje gang bakkede forvognen til hænger, (tredje gang med fuld skrald) og den så ikke gad smække låsen. - Men klovnen habde ikke åbnet trækket. Så der SKAL altså ret meget til alligevel.
- Den med klager over sagkyndige, den er ligeså sikker som Amen i kirken. Alle mener jo, at det er helt uretfærdigt at de dumpede, og derfor er det jo altid disse historier, der fortælles. Oftes kommer de graverende fejl ikke frem. - Måske fordi man ikke selv lagde mærke til den. For er man selv opmærksom og nævner, hvis man fik lavet noget lort, så er sagkyndige godt klar over, at man er opmærksom og kender til reglerne. Og derfor kan han måske se igennem fingre med småting.
Og til spørgsmålet, jeg ville lade skolen om det med prøven. Så kommer det til at passe ind med resten af din forløb, og du behøver ikke spekulere mere over hvordan og hvornår.
jul 2011
Kan man det..?