{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.572 visninger | Oprettet:

Kan man det..? {{forumTopicSubject}}

Godaften her inde..

Ja dumpede desværre min køreprøve her i torsdags i sidste uge.. men har fået vide i dag jeg først kan komme op omkring den 14 marts.. må man gerne tag en køreprøve hos en anden kørelære tar det nemlig på skole da jeg er ved at udanne mig chauffør.. men tænke på om man gerne må/kunne tag det hos en anden kørelære der måske havede tid..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man det..?
  • #1   18. feb 2013 Hvis du selv kan finde en tid før kan man da sagtens

• #2   18. feb 2013 Også selv man er under udannelse.. For skal jo køre i skolen bil a hva de siger..

• #3   18. feb 2013 hvis det er dit uddannelses sted der har sat dig op til prøve...

Tror jeg (personligt) ikke du skal begynde at rode i at søge en prøve andet sted...
    1. Skolerne plejer nok at have gode aftaler med motorsagkyndige, så de får "første ret" når de har tid og der er elever nok.

2. Måske der er en grund til du dumpede, og denne grund kan en anden sagkyndig ikke lave om på, det kan du kun selv.

tag det med ro og lær af dine fejl, hvis din vognmand er glad for dig, er jobbet der også om 14 dage...

• #4   18. feb 2013 Nu var det en meget lille fejl det sagde han også holdte ca 20 cm over den anden vognbane så holte til udlempe for andre det var det eneste..

• #5   18. feb 2013 Ikke for at være en lyseslukker, men man dumper ikke på en bagatel eller lille fejl som du kalder det.

Og hvis du vil til at rode med prøver andre steder skal du nok lige snakke med dit uddannelsessted om det inden du gør alt for meget.

• Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

Emner: 1 Svar: 189
    #6   18. feb 2013 De fleste skoler har normalt et vist antal dumpeprøver booket, men det kan jo godt være, at der slet ikke er mulighed for prøver før den dato, med mindre du tager et helt andet sted hen, f.eks jylland eller fyn..

• #7   19. feb 2013 Som Æsel skriver, så dumper de ikke på bagateller. Til min første køreprøve blev jeg jaget gennem et træls skarpt højresving. Der kom jeg for langt over i modkørende bane da jeg var kommet rundt. Det resulterede i at en bil måtte bakke. Så blev jeg jo nervøs, og på vej tilbage til kasernen var jeg så ved at køre en ned efter at have holdt stille ved en rundkørsel. Da vi kom tilbage kunne jeg også godt forstå mellem linierne at han havde accepteret den første, da alt andet ellers var helt som det skulle være. Men fejl nummer 2 kostede mig en ny prøve.

• #8   19. feb 2013 For en del år siden da jeg selv tog kortet til hænger... blev jeg trukket rundt i et 90´højre sving... på vej rundt kørte min hænger op over kantstenen...
    "hovsa, nå nu er den ikke så høj næste gang.. " fik jeg sagt... bagefter sidder man og bider sig selv i tungen, (For helv** mand, hold dog din store kæft lukket)...

tilbage på skolen siger den motorsagkyndige bare..
    "tja.. du så det jo godt selv, så det gør nok sleeet ikke næste gang... værsko og tillykke"

"bageteler" .. dem køber man hos bageren... og "små fejl" snakker man sig fra...

• 51m0n53n
    51m0n53n Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 72
    #9   19. feb 2013 Da jeg tog til hænger, skulle jeg dreje til højre ned af Gasværksvej fra Istedgade, der tvang jeg også en mormor til at bakke, fordi jeg ikke havde taget plads nok i drejebanen inden jeg drejede, den gik. Der holdt ovenikøbet biler på vær side af gasværksvej.
    Og til jer der har kørt derinde, ville give mig ret i at det kun er godt at vi kan få slagtede nogle heste, specielt politiheste.

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #10   19. feb 2013 Da jeg tog kortet til hænger skulle jeg bakke højre om ( det tror jeg alle udsættes for ) havde jeg så problemer med at jeg blev ved med at ramme kantstenen og efter 3. forsøg begyndte jeg at frygter prøven og gik lidt i panik. Den motorsagkyndig fik så lige lidt ro på mig og jeg forsøgte igen og der sad den lige i skabet smiley Skulle efterfølgende så en tur ind af havnegade i Grenå og der kørte jeg måske lidt langsomt men der var heller meget plads. Det var så også de eneste 2 påtaler der var i prøven men han lod mig da bestå på det.

• #11   19. feb 2013 Det er har været mange klager om ham den sagkyndige han har åben bart dumpes flere folk uden grund.. Så de bruger nok ikke ham en anden gang..

• 51m0n53n
    51m0n53n Tilmeldt:
    jul 2011

#12   19. feb 2013 Nicolaj M - Hvor gik du op henne ?

• #13   20. feb 2013 Da jeg var oppe til hænger, kom jeg til at stoppe for grønt lys, inde midt i København, i myldretid. - Motorsagkyndige sad og ævlede om julepynt og småkager, så jeg mistede fokus helt. Jeg var til ret meget ulempe, da jeg stoppede ved et kryds, der kom netop efter et andet kryds. Så holdt sådan set midt i det hele og stabndsede trafikken et øjeblik.

Han grinte bare, og bestod da også uden yderlige kommentarer. Så der skal altså mere til, end at være til ulempe, for at dumpe.

En anden der var oppe til prøve, dumpede først, da han tredje gang bakkede forvognen til hænger, (tredje gang med fuld skrald) og den så ikke gad smække låsen. - Men klovnen habde ikke åbnet trækket. Så der SKAL altså ret meget til alligevel.

- Den med klager over sagkyndige, den er ligeså sikker som Amen i kirken. Alle mener jo, at det er helt uretfærdigt at de dumpede, og derfor er det jo altid disse historier, der fortælles. Oftes kommer de graverende fejl ikke frem. - Måske fordi man ikke selv lagde mærke til den. For er man selv opmærksom og nævner, hvis man fik lavet noget lort, så er sagkyndige godt klar over, at man er opmærksom og kender til reglerne. Og derfor kan han måske se igennem fingre med småting.

Og til spørgsmålet, jeg ville lade skolen om det med prøven. Så kommer det til at passe ind med resten af din forløb, og du behøver ikke spekulere mere over hvordan og hvornår.

• 51m0n53n
    51m0n53n Tilmeldt:
    jul 2011

#14   20. feb 2013 Det med fejl til køreprøven !! Der er det vel sådan at du skal virke overbevisende. Holdte f.eks oppe for enden af Ingerslevsgade ved DGI, og skulle til venstre. Der lånte jeg venligt lidt cykelsti. Sagde han heller ikke noget til.

Kommentér på:
Kan man det..?

Annonce