{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Storemøde
  • Mia W
    Mia W Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 17
    #1   24. nov 2011 Jeg er blind for jeg kan ikke finde det.. Hjælper du lige med et link?? Tak

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.086
  • #3   24. nov 2011 hmm... måske man skulle rive en ½dag ud af kalenderen og deltage...

Det kunne da nok blive spændende...

• TruckerBenny A

#4   24. nov 2011 Ja jeg ovejer det også, jeg har lige læst lidt om det og de har inviteret 3 ministere med til og samtidig kommer de med 7 krav

• Mia W
    Mia W Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 17
    #5   24. nov 2011 Jeg synes det lyder rigtig spændende og det er jo dejlig tæt på.. Måske jeg skulle spørge manden om det var noget, med mindre han selv ser den her tråd *gg*

• #6   24. nov 2011 Jeg giver en kasse flødeboller hvis det møde kan bøje den EU lovgivning vi arbejder under!

• #7   24. nov 2011 Ææs > Jeg skal nok betale halvdelen hvis det er... ;o)

Jeg kommer ikke, jeg er sikker på at det er spild af tid og jeg gider ikke kører fra Frederikshavn til Fredericia for et møde som i bedste fald kun giver os mere lort ned over ørerne...

• #8   24. nov 2011 Måårten ææs og nobody (gøg og gokke) i sku tage at hoppe i havnen og vente med at kloge jer til mødet er overstået. Eller tage med til mødet og tage sagen op

• #9   25. nov 2011 Bjarke > Og du kunne evt. bare passe dit så skal jeg ihvertfald nok passe mit, og kender jeg Morten ret så har han nok samme holdning som mig... Du kan vel ikke bebrejde os i at vi ikke tror på at der vil ske noget som helst positivt ud af det møde... <b>HVIS</b> der sker noget positivt, så er det da kun glædeligt, men jeg skal være ærlig og tilstå at jeg på ingen mulig måde tror på at der kommer andet ud af det end en masse snak og så bliver det bare ved det...

• #10   25. nov 2011 ...Jeg kan desværre ikke komme på deres hjemmeside, men hvad lyder de 7 punkter på...???

Er det Per Tuesen der skal være frontløber ligesom sidst, så forhøjer jeg puljen med 2 kasser flødeboller..... Skal der være den mindste chance for at der kommer noget godt ud af det så skal han have en administrativ post, der helst er så usynlig som muligt....Der er RIGTIG mange der kan huske hans navn fra den hovsa-aktion der var sidst, og ikke mindst ekstra bladet vil hive den helt frem i lyset, så langt væk fra offentligheden med ham.....

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 271
    #11   25. nov 2011 www.eurodrivers.dk samt på www.danskegodschauffoer.dk
    kan man læse et nyhedsbrev fra FDL, som afviser at de er med til at arrangere det møde.

Nyheden på de to sider er :
    "Er stormødet et flop ? Eller en hovsabørge ?

• TruckerBenny A

#12   25. nov 2011 De 7 krav står i en låst artikel på lastbilmagasinet

• #13   25. nov 2011 UHA UHA jeg bliver så gal og vred over nogen af de kommentar der kommer her inde jeg syntes det er flot mødet er kommet på benene ... Transport branchen ser ud som den gør for folk er snæver synet og ser kun til sin egen næse. HVIS man ikke begynder at holde sådan møder så går det helt i stå og alt har en begyndelse.

Det samme skete da programmet bag facaden kom der kom også en helt masse klog smarte kommentar, MEN ingen tør og stå frem og dem som står frem skal trynes på det groveste. Men det væreste af det hele folk piver og klynker ALLE kan se hvilken vej det er ved at gå MEN igen tør at sige noget eller vise sammenhold, derfor er vi alle ved at miste vores job.

Syntes man skal støtte det der er af tiltal for at gøre noget for at bevare vores job....

• TruckerBenny A

#14   25. nov 2011 Da vi havde en kortvarig blokade for nogen år siden hvor færgehavne,broer og grænseovergange blev lukket manglede der sammenhold og " nosser " i branchen til at stå på barikaden.

I midten af 90`erne have vi en gruppe chauffør som lukkede grænsen totalt af i over en uge hvilket fik ændret lidt på tingene, hvor er det sammenhold henne nu ?

Storemødet er et råb om hjælp og der skal ændres nogen ting inden bunden ryger fuldstændig ud af branchen.

• #15   25. nov 2011 cero C > Undskyld hvis du bliver vred over min kommentar bla. men faktum er at det ikke er en eller andet lille fritidsorganisation som skal gøre sådan noget der, det er sgu de forskellige hovedorganisationer og forbund som skal, det sammenhold du efterlyser det døde samtidig med at mobiltelefonen til almindelig menig mand blev kendt... kort og godt...

Benny > Det sammenhold og den smule vi fik ud af det 90'erne var jo sådan set kun en lønnedgang og ikke en skide andet...

• #16   25. nov 2011 Det kan godt være i mener det er latterlig det transport og miljø gør MEN hvad gør i andre ud over at ynke og pive over hvordan det ser ud i transport verden ikke og en skid.
    De bruger enorm meget tid (deres fridage ) på at forbedre nogen ting så vi kan beholde vores job og ikke et rosende ord for deres flotte arbejde som de gør.

• #17   25. nov 2011 cero C > Jeg synes skam det er helt fint det de gør, men jeg tror stadig ikke en skid på at det rykker noget som helst... Det er de simpelthen for ukendte til... Tør man spørge hvor meget du gør? Og hvad ved du egentlig om hvad jeg og andre gør?

• #18   25. nov 2011 cero

Hvor gammel er du? 14 ??? Transportmiljø gør ikke en disse udover, at sadle og ride DERES kæpheste - Alle synspunkter der ikke passer i deres kasser er på ingen måde velkomne - Dertil hører, at den inderste kerne i den forening betror sig til Enhedslisten, SF og lignende politiske orienteringer - Så er der en enkelt der har en våd drøm om en politisk karriere i DF - Hvordan var det nu lige det gik ved det sidste valg??

Jeg er skam ganske aktiv på deres side - Men det fører INGEN steder hen - Foreningen er i den grad hæmmet af den historik der ligger bag aktionen i 2007!

Vågn nu da lidt op for fanden!!

Bjarke

Mon ikke du bare skal stikke piben ind til du har fået hår syd for navlen????

• #19   25. nov 2011 ^I LIKE ^

• #20   27. nov 2011 Altid godt med en lille debat herinde ;o).

• #21   27. nov 2011 HC > Ja men det er skide svært når den ene part vælger at forlade debatten pga manglende argumenter... ;o) De ter ihvertfald mit bud på hvorfor der ikke svares... ;o)

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

#22   28. nov 2011 Der er i bund og grund intet forkert i at der i sin tid opstod noget der blev kaldt "TRANSPORT & MILJØ,- Faktisk har der meget længe været et kæmpe behov for netop sådan et stykke værktøj.

"Problemet" syntes for mig så lige at være det, at "man" aldrig gør tingene færdig,- men vælger at fører sig frem og give sig selv en masse ros for ingenting, i en intern magtkamp ingen har gavn af.

Som andre enten harv sagt eller skrevet, så opleves "Transport & Miljø" af de fleste, som en "fuser" med for lidt krudt i. Men drivkraften lagt på en "rebel",- en "vicevært" og en tidligere kørselsleder fra Kim Johansen,- kan der jo udelukkende opstå indre gnidninger.

Jeg har stor respekt for det man gerne vil i "Transport & Miljø", men bliver altid skuffet, når jeg oplever at det IGEN,-IGEN, kun bliver lavet halvt.

Der var een der skrev at det jo ikke er "os" der skal gøre noget, men derimod organisationerne ? OK da,- men hvem ER organisationerne så ? Men nej, det er rigtig, VI kan ikke gøre ret meget, andet end at fortælle om det der ikke "funger", og komme med et bud på hvad der burde ændres,- og til hvad.

Faktisk findes der mange andre steder, end lige "Transport & Miljø",-med mennesker der hver eneste dag gør noget,- - -godt eller skidt,-
    for at forsøge at opnå et resultat,- eller blot rette opmærksomheden på noget "skævt".

Der er som alle ved både "LastbilMagasinet",- Transportnyhederne,-
    Transporttidende,- www.eurodrivers.dk ,- www.danskegodschauffoer.dk,- og disse sider her. Vi har masser at muligheder for at gove vores mening til kende,- MEN det der mangler er så bare at følge det helt til enden,- uden at opgive ved den mindste modstand. Dette er en smule anderledes end sammenhold,- det hedder vedholdenhed,- men ville passe gevaldigt hånd i hånd med lidt sammenhold.

• #23   28. nov 2011 "TRANSPORT & MILJØ" har så lige oven i hatten skudt sig selv i foden yderligere, eller det vil sige det er Per Tuesen som har, for han har kopieret en skrivelse fra Måårten Ææs herinde fra og sat ind på deres facebookgruppe, det er sgu da ikke seriøst....

Jeg har ikke meget tilovers for dem mere, det er helt sikkert...

• #24   28. nov 2011 Her, der og alle vejen kommer Morten med kommentar og på et tidspunkt for folk nok. For en ting er at man er saglig og kan debatter på en voksen måde, men at være barnlig, grov og respektløs er ikke vejen frem, Det er en af grunden til jeg ikke har svaret på hans svar som han er kommet med til mig, jeg må ærglig indrømme jeg grinte højlydt da jeg læste det og kunne ikke lade være med at tænke nu hvor jeg ved hvor aktiv han har været på andre websider. Hvis han er så klog som han giver udtryk for, så burde transport branchen været reddet for længst !
    De vi har debatteret her inden om transport branchen hvordan den ser og hvorfor folk ikke kan forstå hvorfor den ser ud som den gør læs hans svar og prøv at ligge 2 og 2 sammen ... Den atitude og arrogance som han viser det er hvad folk har budt hinanden i branchen og det er vel logisk at hvis folk ikke kan komuniker med hinanden så kan man ikke nå hinanden.

• #25   28. nov 2011 cero....

Nu ved jeg ikke om det er dig der er Per Thuesen, men det han har skrevet på FB er da skandaløst, set i lyset af at det er et voksent menneske...Enda et menneske der prøver at få opbakning til at lægge pres på de politiske partier.....
    Er du IKKE Per Thuesen, håber jeg ved den grad ikke du har en ledende rolle i Transport & Miljø, for EN tosse til at ødelægge tingene er vist nok....

Jeg er MÅLLØS over nogen ved deres sansers fulde fem kan forvente NOGEN vil bakke op omkring den slags useriøse indlæg, og den smule respekt jeg havde for det i forsøger at starte op er ihvertfald røget på gulvet med et brag....

Er det den måde i vil kæmpe på, vil jeg love dig jeg kører bil, om så jeg skal zig-zagge gennem blokadevagter, bestående af landsytosser og wannabe cowboys..... Vorherrebevares....Hvem fanden tror i egentlig i er...

• #26   28. nov 2011 Cero C > Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad din indgangsvinkel til branchen, for med den viden <b>DU</b> har, så burde branchen nemlig være reddet for længere tid siden end du påstår Mortens attitude burde...

Michael K > I den grad enig... Meeen hvis T/M skal stå for en blokade ude i fremtiden igen, så er der vel helle ingen sandsynlighed for at vi kommer ti lat stå stille ret længe... ;o)

• #27   28. nov 2011 Nobody

Lad dog Per Thuesen gøre som han vil - Han har gang i en smædekampagen mod mig fordi han ikke kan argumentere sig ud af sagerne. Han er ved at grave sig selv længere og længere ned i sandet med den naive tilgang til tingene han fører sig frem med.

Cero

Du kan kalde mig lige hvad du lyster, men så længe du sidder og gemmer dig bag en total anonym profil, så kunne jeg ikke være mere ligeglad - Faktisk kunne man beskylde dig for at være det man på internettet kalder en Troll - Desværre er du bare slet ikke raffineret nok til, at det kan være tilfældet, så giv nu bare fuld gas - Du gør bare dig selv mere og mere til grin, lidt ligesom din siamesiske tvilling Per Thuesen. ;-))

Alle

Det hører med til Dan J's indlæg, at han tidligere har været en af de særdeles aktive drivkræfter bag Transport og Miljø - Bare sådan til info, så folk ikke æder alt råt - Det kunne jo være, at havde interesse i at flytte lidt trafik fra dem og til de sider han nævner.

• #28   28. nov 2011 Ææs > Du har nok ret... Synes bare det er sjovt at man kan synke så dybt som en "professionel" side...

• #29   28. nov 2011 Det var den der "synes godt om"-knap vi kom fra smiley

• #30   29. nov 2011 MLK > Glem det, den får vi aldrig... det kræver nok for mange nuller og ettaller... ;op

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

#31   29. nov 2011 Måårten Ææs :

Ja, selvfølgelig kunne jeg selv have oplyst om min fortid hos T/M, men det havde jeg ærlig talt ikke tænkt over. Det ER fortid for mig,- og jeg og for den sags skyld også du, ved jo godt hvorfor det samarbejde stoppede.

Havde jeg ønsket at "kapre kunder" Morten,- så havde jeg jo nok effentliggjort ALT hvad jeg ved om T/M. Det har jeg ikke, for det kommer ikke hele verden ved ,- - - -endnu.

De sider jeg skriver på til hverdag, har jeg omtalt før, og sammenlignet med siden her. Det er for mig to forskellige former for forum, og vil aldrig blive "konkurrenter" overhovedet.

Det er præcis det samme med T/M, som jeg heller ikke føler er konkurrent til siderne jeg skriver på i dag,- og faktisk også gjorde i min tid hos T/M,- og i virkeligheden har gjort i 15 år.

For mig er T/M udelukkende ude efter sensationer og overskrifter.
    Det jeg går efter er, at oplyse om forholdene som de reelt er, og komme med bud på hvordan og hvortil de burde ændres. Jeg har en heftig korrespondance dagligt med diverse Politikere og styrelser,- og bringer NYHEDER for det meste. Jeg skriver KUN om noget jeg har dokumentation for,- for rygter of hentydninger er blot "varm luft".

Der har netop været en "debat" hos T/M, hvor man blandt andet omtaler mig. Det bliver nævnt at jeg selv valgte at gå. Her er sandheden at jeg valgte at trække mig fra ADMIN, da jeg ikke følte at der var den kemi der skulle være. Efterfølgende er jeg blevet blokeret toelt, til alt hvad T/M har med at gøre. Jeg vidste jo for meget, og det gør jeg fortsat. Jeg gemmer nemlig alt hvad der ind og ud af min PC o.s.v.,-

Derfor er det nok muligt, at det jeg endelig skriver når jeg skriver noget,- ikke er så populært. Derimod er det noget der er dokumentation for, at være sket, sagt eller skrevet. Altså intet røgslør her fra.

• #32   29. nov 2011 Dan du har godt nok den store bøt brasco frem for at pudse din glorie !!!!

• #33   29. nov 2011 cero C > Og du snakker udenom...

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

#34   29. nov 2011 Nå da cero C,- og hvad ved du så lige om det emne ?????

Du kan jo spørge Per,- Robert,- Abel og Palle, om jeg må offentliggøre de mails jeg ligger inde med ?

Jeg har til dato intet nævnt om mit tidligere forhold til T/M,-
    da jeg følte at det var noget mellem dem og mig.
    Husk, det var IKKE mig der åbnede denne pose lort.

• #35   29. nov 2011 Ha ha ha... Det her bliver da mere og mere spændende....

• #36   29. nov 2011 MLK > Det er faktisk bedre end Dallas... ;o)

• #37   29. nov 2011 Måske... Det er før min tid.. Så umiddelbart ja smiley

• #38   29. nov 2011 Hehe, ja det kan du sgu nok ikke huske når det kommer til stykket, men for at være ærlig tvivler jeg faktisk på at der er ret meget der er værre end Dallas... ;o)

• #39   29. nov 2011 Dan

Et godt bud er, at det er Palle og/eller Per der er indeni Cero!

Profilen er i alt fald blevet brugt som muldvarp her på stedet!

• #40   30. nov 2011 michaek K > Er din IP blokket på T/M's hjemmeside?

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

#41   30. nov 2011 Jeg ved ikke hvem der er indeni cero, og det betyder også mindre.

For mig personligt har det ingen betydning om der findes noget der hedder T/M eller ej,- og sådan tror jeg også det reelt er for branchen.

Er man ikke eninge med Per og Robert,- ja så blokkere man bare lige IP-adressen,-så der ikke bliver sagt eller skrevet for meget.

T/M kan for mit vedkommende ikke være mere ligegyldigt.

• #42   30. nov 2011 ville da være fedt men skal arbejde den dag smiley måske man skulle tage en smut ind og pakere den grønne ancobil derude heh smiley

• #43   1. dec 2011 fed debat.

Per Tuesen er det ikke ham som i 2007 kun blev overgået af fodtossen???
    Troede han var blevet landsforvist hahaha....

• Klemen P
    Klemen P Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #44   1. dec 2011 Den søndag i 2007 hvor jeg holdte ved færgen i Frederikshavn 11.50 og ventede på at skulle om bord og vi blev stoppet af PER THUESEN og hans "kammerater" var mange enige med ham...

Men da den første dag var gået var der omkring 20 tilbage og det var alle sammen folk som var kommet i personbil for at støtte PER THUESEN!

Så kom politiet og ville ha os væk og alle os som holdte i første række inklusiv mig selv ville få en bøde for at holde der... (Fik vi så aldrig)
    Politiet ville ikke hjælpe os derfra og syntes vi skulle vente til næste dag med at gøre noget...

Jeg ville gerne køre derfra men hver gang jeg startede daffen og gav den lidt gas stod der 10 mand foran...

Der var ingen organisering og derfor heller ingen som troede på ham..

Bare lige en lille historie om en kold søndag/mandag/ tirsdag i Frederikshavn i 2007

• #45   2. dec 2011 Klemen P > At der står 10 mand foran er det grund til at en Daf ikke kan køre så? For så skal du ønske dig en bil med en større maskine... ;o) Jeg listede selv over grænsen ved Ellund før tid søndag aften, da jeg kunne høre på walkien at der skulle til at ske noget... Det var så lige så meget efter ordre fra vognmanden som det var min egen beslutning, jeg kunne ikke helt tage det seriøst, selvom at jeg også den gang syntes at det kunne være fint med en lille lukning af landet i en lille uges tid...

• TruckerBenny A

#46   2. dec 2011 Var på havnen i Grenå for at se om der skete noget den søndag, der holdt en lastbil som delte streamer og flyers ud og det var det. Tv2, tv2 Østjylland, tv2 News og Lastbilmagasinet var der ude og jeg snakkede med en lækker lille sag fra tv2 nyhederne så det var det eneste lyspunkt i den sag smiley

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

#47   2. dec 2011 Ja, så tyder det på+, at det var TruckerBenny A,- der endte med at få mest ud af den aktion. Sådan går det ofte,- -ast resultatet bliver et andet end forventet.

• #48   2. dec 2011 I har så travlt med ANDRES fejl ....

Jeres fejl var ikke at støtte dem som så hvad der var ved at ske i transport branchen, men 2007 kunne alle vælge og vrage som man ville men nogen havde hovedet med sig og så hvad der ville ske.

Aktionen ville havde været mere lykkes hvis man havde støtte op. Med det skrevet som der har været i den her i debat, så kan man kun IGEN skrive der er ikke sammenhold i branchen folk kan kun pive og ynke.... En ting er ord og en anden er handling og der er desværre langt imellem dem ! jeg tager hatten af for dem som kæmper kampen

• #49   2. dec 2011 ....Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til det indlæg cero....

For det første er sammenholdet i dag sgu ikke meget anderledes end det var for 30 år siden.....Bevares man brugte mere tid sammen dengang og var mere social, men decideret sammenhold har der sgu aldrig været....

Og så tilbage til 2007.....

Hvad er det du vil vi skal bakke op om...????

Hvis det er det uorginasserede kaos i kunne diske op med dengang du vil have folk med på så er du sgu naiv....

Alt var kaos, og den ene tosse efter den anden trådte frem i prime time tv og fortalte at de blokerede fordi de ikke kunne stave til deres eget navn....Det hele var så styret af en anarkistisk fører, der stod ubarberet og blev fanget af interviewere der var en del mere vant til at begå sig på tv, og til sidst endte det i slagsmål chaufførerne indbyrdes....

Det er jo lige til at pisse i bukserne af grin over, hvis ikke det var fordi det faktisk er sørgeligt....

Sørgeligt fordi det er lykkes så få og ødelægge det for så mange, og så vil i stadig have opbakning...Det til trods for i ikke har lært en skid siden sidst....

Men...I får held og lykke med at ødelægge det endnu mere, og hav et godt møde....

• #50   2. dec 2011 michaek K
    ;o))..

Per (Cero).
    Jeg kunne nu godt tænke mig at høre lidt om hvad de syv punkter handler om som i vil fremlægge for EU. For jeg kan ikke lige finde det nogen steder??

• #51   2. dec 2011 Griner Per (Cero)

JEG ER IKKE PER

Griner kan ikke lade være med at tænke hvornår begynder de at se lyserøde elefanter griner .

• #52   2. dec 2011 Ok.. Men må da nok desværre sige at det er lidt svært at tage det du skriver seriøst, med den profil du har ;o)). Der har før været nogen herinde som bare havde til formål at lave "ballade" og derefter offentliggøre det på andre sidder hvordan vi var og at vi bare var til grin osv osv.

• #53   2. dec 2011 HC P

Umiddelbart, så virker stavemåde og grammatik, eller mangel på samme i cero's indlæg på, at det Palle eller hende Disel/Henry der også oprererer på T/M der sidder og gemmer sig.

Men når alt kommer til alt, så er det eneste der er sikkert vel, at det er en der tror på Per's eventyr og ikke helt har indset hvor utopisk det er og det skal der vel også være plads til.

Nu har jeg jo lige været "offer" for Per's julelege og akkurat som forventet, så har han ikke evnet at svare på det jeg har postet som svar på hans smædekampgene af min person og dette til trods, så hænger de mest blinde og loyale fans stadig ved - Det er da lidt imponerende! Om det siger mest om Per eller hans fans vil jeg ikke afgøre: ;-))

• #54   2. dec 2011 Måårten

For sådan en som mig som ikke er på fjææsbook. Hva gik det ud på med den smedekampagne???

• #55   3. dec 2011 EK T

Per havde kopieret et indlæg her fra tråden og lagt op i flere forskellige grupper på Facebook under overskriften:

Der er visse typer, som har meget travlt med at være negative på mange sider på nettet.
    Her vil jeg lige fremhæve en, som er særdeles aktiv under flere navne.
    Han kan kun komme med negative kommentar og aldrig med en løsning på de problemer vi slås med.
    Det er typen, som ham, der er med til at ødelægge det sammenhold som burde være mellem os chauffører

Nedenunder er følgende så postet:

Måårten Ææs .
    Skrevet: 25-11-2011 22:02:47
    cero
    Hvor gammel er du? 14 ??? Transportmiljø gør ikke en disse udover, at sadle og ride DERES kæpheste - Alle synspunkter der ikke passer i deres kasser er på ingen måde velkomne - Dertil hører, at den inderste kerne i den forening betror sig til Enhedslisten, SF og lignende politiske orienteringer - Så er der en enkelt der har en våd drøm om en politisk karriere i DF - Hvordan var det nu lige det gik ved det sidste valg??
    Jeg er skam ganske aktiv på deres side - Men det fører INGEN steder hen - Foreningen er i den grad hæmmet af den historik der ligger bag aktionen i 2007!
    Vågn nu da lidt op for fanden!!
    Bjarke
    Mon ikke du bare skal stikke piben ind til du har fået hår syd for navlen????

Sjovt nok, har hverken han eller nogen af hans fans svaret efter jeg har skrevet et par af de steder det ligger - Faktisk er det kun Palle Vejen der har turdet stikke næsen frem og det slap han ikke videre heldigt fra.

De opererer simpelthen på et SÅ lavt niveau og så fatter de ikke, at de ikke kan få udelt støtte fra alle i branchen.

• #56   3. dec 2011 Mååårten....

Har ikke set du eller nogen anden har svaret inde på lastbilgruppen efter mit indlæg på tråden.... Hvor står det ellers henne....?

• #57   3. dec 2011 Hold kææft mand
    Tror den klovn da virkelig han er gud???

Men angående transport & miljø så er det da den mest kedelige side der findes. Der sker da absolut ingenting derinde. Stortset alle kanal 19 historier starter med JEG HAR HØRT også er der maks en kommentar.. Gaaab

• #58   3. dec 2011 Ha ha ha ha ha ha ha ha....

• #59   3. dec 2011 Michael

https://www.facebook.com/groups/59850942502/

https://www.facebook.com/groups/287045220168/

I begge disse grupper og så er det også postet på TM's egen side - Mener der var et sted mere, har opgivet at følge med i det!

• #60   3. dec 2011 hahaha ja ham per burde ansøge om en støttepædagog for det har han hårdt brug for

• #61   3. dec 2011 HOLD OP hvor i er barnlige og uforskammet ....

Ville kalde det i gør her for groft personforfølgelse med de person angreb, men samtidig for man også en bekræftelse på det man siger at dem som har det skidt med sig selv og sine omgivelser viser denne opførelse og det kommer af afmagtelse, fordi de godt ved folk har ret i det de siger men har ikke selv mod til at sige sin mening. Hvis man ikke har det så kan man være modbydlig og snakke grimt i stedet for.

Syntes det er jer andre som har et problem med de udtalelser som i kommer med.

I stedet for alle de person angreb og fortælle hvor "perfekte" i er burde den her debat ikke vende 180 grader til noget mere konstruktiv ...

Eks hvad vi kan håbe på mødet ender i . Hvad vi kunne gøre for at ændre nogen ting (arbejdsmiljø med mere) Debater hvad rød regering ville med os for de siger mere uddannelse men hvad ville det hjælpe branchen .

Der er så mange ting man kunne debater og det er vel også derfor diverse sider er lavet når det omhandler transport det for at havde et sted og snakke om de ting der røre sig. Man snakket så meget 2007, der var det ikke så in med it med mere nu kan man bruge det meget mere og dem som ikke er så meget for at snakke i åbenrum med en masse folk de kan komme med deres meninger i sådan forumer her. MEN MEN igen skal det ødelægges som alt i branchen af nogen som ikke forstår hvad en debat er og det kan få folk til at trække sig med sin mening og det syntes jeg er synd.

• #62   3. dec 2011 Cero C: Mig bekendt er det tilladt for at alle at blande sig, med hvad de nu har at bringe på banen.
    At Morten så bare er en af dem der ikke lægger skjul på noget, og siger sin mening, det lader det jo til der er nogen der åbenbart ikke tåle kommer ud til omverdenen, for sæt nu det var rigtig hvad han sagde.
    Men nej, kritik er åbenbart ikke altid velkommen - i hvert fald ikke når det er negativt. Men sad han nu og slikkede røv som mange andre gør, ja så havde indstillingen nok været en anden.
    Det er vel tilladt at forholde sig kritisk til tingene indtil der bliver vist noget handlekraft.

Jeg kender ikke noget til alle de organisationer, og jeg GIDER simpelthen ikke sætte mig ind i hvad de roder med og hvorfor, så længe de ikke kan frembringe nogle resultater jeg kan se jeg kan bruge til noget fornuftigt. Af samme årsag er jeg heller ikke med i nogle af de store vognmandsforeninger.

En af de ting jeg godt kan lide ved at være her er at vi er mange forskellige aldersgrupper, dog nok flest i den unge ende. Men det gør stadig at man får mange forskellige inputs. Nogle mere brugbare end andre, og så synes jeg generelt tonen er fornuftig.

• #63   3. dec 2011 Og så er der tydeligvis vist også en der ikke kender tonen i branchen... Og hvis ikke den må afpejles herinde uden man skal kaldes barnlig, så er man squ nok havnet det forkerte sted...

• #64   3. dec 2011 ^I LIKE ^

cero hop nu bare ned i kassen igen, og pas dit eget...

Hvor ligger det frygtelige i at man siger tingene som de er, der sker intet i den sag der, "blokaden" tilbage i 2007 var til grin, og som michaek K skriver, så endte den jo mest af alt tragisk, med at fremvise et endnu ringere syn på (danske) chaufførere end den gjorde i forvejen...

Sådan som der skrives her er jo tonen, her kaldes en skovl for en skovl og spade for en spade, lev med det, det gør vi andre...

Du hidser dig op med at vi er barnlige, de ter da mindst lige så barnligt at sidde og gemme sig bag en profil, hvor der absolut intet står omkring ens person, igen en af grundende til at jeg på ingen mulig måde kan tage dig seriøst...

Du galper op om arbejdsmiljø, hold nu kæft med det bræk, hvor meget mere skal vognmændende have trukket ned over ørerne af pis og lort som er fuldstændigt ubrugeligt i dagligdagen men som på papiret ser fint ud, de eneste ting som vi som chauffører kunne have glæde gennem bedre arbejdsmiljø, er krav om fornuftigt anlæg i bilen, afstandsradar og sådan nogle ting... Men det koster jo også penge, og vi overlever sgu nok også uden skal du se...

• #65   3. dec 2011 Og nu vi snakker barnlig opførsel, så er det vel også en smule barnligt ikke at svare på hvad der bliver spurgt om??? Eller hvad?

• #66   3. dec 2011 Cero

Det fint du synes vi er barnlige fordi vi ikke støtter op om et projekt som det i har gang i. Men prøve på at trække Morten gennem mudderet også bagefter ikke stå ved det da det gav hug er da mere til grin.

• #67   3. dec 2011 cero......

Den eneste her der er uforskammet, barnlig og i den grad lider af mindreværd, er den eneste person her i debatten der gemmer sig bag et alias, og ikke tør stå frem med eget navn eller oplysninger...Prøv og gæt hvem den person er...

Det siger så også en del om det mod du snakker om...Modet til at stå ved sine holdninger i et åbent forum.....Et mod du så heller ikke er i besiddelse af....

Men...Jeg kender godt typen....Jeg har mødt mange som dig igennem livet...Det er folk som dig der altid kæfter op lige indtil vognmanden kommer til stede, og så har du hovedet så langt oppe i røven af ham, fordi du simpelthen ikke har nosserne til at stå ved det du lige har sagt til dine kollegaer....

Men fair nok....Folk af din slags skal der osse være plads til, men forvent ikke nogen opbakning når du forsøger at overbevise os om at i er i stand til at gøre noget som helst godt for vores branche...Tværtimod vil der nok blive grint endnu mere af os når engang i er kørt ned psykisk...Igen...

• #68   3. dec 2011 ^I LIKE ^

• #69   3. dec 2011 Cero

Kom så lidt ind i kampen her - Smid dit alias, drop internetets rare anonymitet og stå frem - Så kan vi jo tage den derfra - Du ved debatten om, hvem der er seriøs og hvem der ikke er.

Nu er jeg, ganske ufrivilligt, blevet gjort til hadeobjekt i denne debat, men kan eller skal vi ikke lige blive enige om, at jeg er den eneste af os to der IKKE er anonym?

Så mon ikke, at det er DIG der fremstår som værende den mest useriøse? Det er muligt, at jeg er et fjols der intet har fattet, men i det mindste, så står jeg ved det jeg poster - Kan du sige det samme????

• #70   4. dec 2011 Ææs > Indrøm det nu bare, du har selv ringet til Per, du ved din gode buddy, og sagt han skulle svine dig til... du er skam afluret... ;o)

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

#71   4. dec 2011 Ja,- Måårten Ææs. Har sidder jeg så bare og mindes en svunden tid,- for ikke så længe siden. HA-HA.

• #72   4. dec 2011 Dan J

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener - Men anonym har jeg aldrig været. Jeg husker tydeligt hvor hurtigt nogen kunne finde både min adresse og mit tlf. nummer da jeg smed en bunke påstande om brud på K/H ved en konkret vognmand. Hahahahaha

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

#73   4. dec 2011 Måårten da,- på ingen måde noget negativt,- blot et minde fra en svunden tid,-hvor der OGSÅ blev både skubbet og stødt til højre og venstre. Vi to var jo ikke altid helt "stuerene" i vores meningsudvekslinger. Faktisk en spændende periode.

• #74   4. dec 2011 Dan J

Hahahaha

Jamen helt enig - Der blev gået til stålet.

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

#75   4. dec 2011 Vi fik "luftet ud",- uden at dette kunne være stødende for en Dansk CHAUFFØR.

• #76   4. dec 2011 Jo jeg kan sagtens stå ved hvad jeg mener og siger... jeg har lige mistet mit job fordi jeg ikke ville kører ulovlig så jo det kan jeg !!!

Men typisk folk kæfter op og snakker om samhold men når det virkelig gælder så bliver de barske chauffør til de små dukse drenge !!

• #77   4. dec 2011 cero C > Og hvornår har det virkelig gjaldt, i nyere tid? I 2007? Til et kaffeklub-møde i 2011? Du er satme så klog at det er til at brække sig over, længere er den ikke... Føj siger jeg bare...

• #78   4. dec 2011 Cero

Fordi du er bare en værre cowboy når du sidder der og gemmer dig. Stå dog frem hvis du er så hård. Hvem er du, hvor er du blevet fyret for ikke at ville køre ulovlig - Kom nuuuuu, vis os duksedrenge hvordan en af de rigtige truckere gør!

Så længe du ikke har nosser til at stå fem, så skal du bare flette æsken med hvem der er duksedrenge her!

• #79   4. dec 2011 tror at cero er ham som er inde i Julemanden, Påskeharen og alle 3 små grise, samt Bamse fra Bamse og Kylling, det er derfor han ikke vil give sig til kende... han er bange for at det kan give voldsomme bivirkninger...
    Men så længe han ikke kan komme mere ud af busken og kun sidde og fører sig frem på andres bekostning, så deler jeg nu Måårten's holdning, men det kommer næppe bag nogle, hvis man har læst mine andre indlæg... ;o)

• #80   6. dec 2011 Ja, men det er da meget godt - bliver der snart svaret på det der bliver spurgt om???

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

#81   7. dec 2011 Nu ved jeg så ikke lige hvem det er du mener der bliver forfulgt cero C ? Er det Per thuesen eller er det T/M i almindelighed ? Hvis der så havde været et eller andet angreb,- burde det jo ikke være DIG der gik i forsvar,- men nok mere "offeret" !

Det ville være klædeligt hvis dem der påstår sig angrebet,- selv tog til genmæle og forsvarede sig,- hvis der var noget at forsvare. !

Kommentér på:
Storemøde

Annonce