{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Job som kurrer {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har altid godt kunne tænke mig at blive kurrer men det hænger ikke på træerne. Jeg ville så høre om der var nogle af jer som har kendskab til nogen der står og mangler nogle? Det kan jo være jeg kigger de forkerte steder for synes hele tiden jeg ser unge udlændinge her i jylland som køre som kurrer. eller andre unge - så forstår ikke jeg ikke kan finde disse smiley

Nogen der mangler nogen??

eller kender i til nogen?

er fra galten mellem århus og silkeborg og tæt ved skanderborg..

Håber i venlig sjæl kan hjælpe til..

Kan i have en god dag smiley

Mvh Anders


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job som kurrer
  • #1   29. dec 2010 anders j der er bla its bring fkt gls xpressen Qick trans scanexpres prøv en af disse mugligheder

  • #2   29. dec 2010 Hvad forbinder du med kurer kørsel? Der er jo mange forskellige opfattelser af hvad det er - Hvad er det du gerne vil?

  • #3   30. dec 2010 Jamen jeg tænker kørsel i varevogn altså dvs. Katagori b kørekort. Det skam lige meget hvad der køres med. Så længe det kun er kørsel i dk.

  • #4   30. dec 2010 Anders

    Jamen det er jo fint nok, men er du sikker på du ved hvad det går ud på? Det lyder nemlig ikke sådan!

    Der er STOR forskel på hvad man laver som kurer og noget er det er absolut meget andet og mere end bare at køre og det er primært i de job man bruger chauffører. Der er ikke ret mange vognmænd er har chauffører på til "rigtig" kurerkørsel. Det er primært til pakkedistribution, at der bruges chauffører.

    Er det, det andet du gerne vil, så skal du nok starte som selvstændig og det er ikke gratis og ej heller en guldgrube, det er mange timers arbejde til små penge.

    I øvrigt så er unge chauffører ikke i særlig høj kurs, alt for dyre i brændstof og skader er den korte men barske grund!


Kommentér på:
Job som kurrer

Annonce