{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.351 visninger | Oprettet:

Kenneth C
Kenneth C
Tilmeldt:
5. aug 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257

"overfaldet" af bilist ved Kolding. {{forumTopicSubject}}

Hej, vil da lige dele en oplevelse jeg havde i dag ved Gammel Ålbo omkring Kolding i dag.

Jeg havde fået ude og suge frø, og var lige kørt fra bonden da jeg kommer rundt i et forholdvist skarpt højresving. Så en personbil komme imod mig i et tempo jeg ville kalde for "jeg har boet her i mange år, så jeg kender vejene og er vant til at skære hjørner uden at møde andre bilister"-fart. Problemet var så bare at der kom jeg i en 18 meter lang vogn, som fyldte ca. 3/4 af vejen.

Nå, men han ender altså med at skulle trække voldsomt ud mod rabatten og der ender han så med at køre ud og næsten ende i marken. Jeg holder godt øje i mine spejle for at se om han kommer helskindet derfra, og han kommer da ud på vejen igen og kører videre så jeg fortsætter. Det skal lige siges jeg var knapt nok komme ud fra sidevejen, så kørte lige knap 40-50 km/t da jeg mødte ham.

Han vender så åbenbart om, for næste gang jeg kigger i spejlet kører tossen bagmig og blinker helt sindssyg med begge arme ud af vinduet. Med det samme tænker jeg "ja, der skete i hvert fald ingenting, så han er KUN ude på ballade".

Jeg fik ret.

Han kommer så endelig forbi mig, hvor han trækker ind foran mig og bremser mig op og da vi så holder stille vælter han ud af sin bil og styrter hen mod min dør, som jeg skynder mig at låse.
Han river i døren og bliver straks mere arrig - og skuffet. Jeg åbner så vinduet en lille smule for at høre hvad han siger: "HVORDAN FANDEN ER DET DU KØRER DIN IDIOT?!!?!?!"
"Jeg kører efter forholdene"
"BLAHBLAH IDIOT SPASSER KØRTE NÆSTEN GALT TRALALA" (holdte op med at høre efter, for var total irrelevant det han sagde).
"ja, det er fint du. Jeg ringer til politiet."
"DET GØR JEG FANDEME OGSÅ!!!"

Jeg ringer 114 og gør dem opmærksom på situationen og de får hans reg. nummer osv. Jeg spørger om de kigger forbi, og betjenten siger så at mon ikke han kører på et eller andet tidspunkt? Men hvis han går hen og prøver at komme ind, skal jeg ringe med det samme så ville de være der med det samme.
Super. Jeg ringer til chefen og fortæller hvordan og hvorledes og sætter mig så tilbage, tænder en smøg og en lille bid brød mens jeg venter på han bliver færdig med at råbe af den betjent han har fået fat i.

Til sidst ser jeg han står og tager billeder af bilen (og nok også mig). Jeg vender mig om, for skal ikke stå model til hans onani-aftener. Han får så tager de billeder han vil og kører derfra.
Han vender dog lige en gang og kommer i høj fart direkte imod mig, lige i det jeg skal til at køre. Han indså så i sidste øjeblik at den kamp ville han nok tabe rimelig sikkert (jeg lagde jo ikke an til at undvige), så han trak forbi og forsvandt.


Jeg går stærkt ud fra at politiet har spurgt ham om der var sket noget og svaret til det var jo et stort rungende "nej!".
Lagde mærke til han råbte af ham han snakkede med, så han var nok sur over at de sagde til ham han skulle lade være med at spilde deres tid smiley

Anyway, hvis nogen ser billeder af min vogn (rød ølsted og allested, bent sørensen) på nettet må I gerne lige råbe højt, for så skal det meldes til politiet smiley


Havde ikke lige regnet med det skulle ske for mig i Danmark. Har prøvet det i udlandet, men havde godt nok ikke lige regnet med det skulle ske af helvede til ude på landet - ved Kolding?? hehe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "overfaldet" af bilist ved Kolding.
  • #2   8. sep 2011 personbiler kør som de ejer det hele var nær blevet kørt i en sø den en anden med et træk fisk

  • #3   8. sep 2011 ØV.. kunne have været totalt fedt hvis politiet endelig kom og han så blev taget med pga hasarderet kørsel og trusler smiley

  • #4   8. sep 2011 fuck hvor sygt...

    jeg prøvet næsten det samme her sidste torsdag. kom kørerne i en lille by ved navnet VIG og 500 meter før den industrimaler jeg sku ind hos og hente nogle vare, møder jeg en gammel Audi 6 st car. og han har ikke lys på, så flink som jeg er fik han lige et blink, men han tændte ikke sit lys af det, tænkte hmm han så sikkert ikke jeg blinket til ham så gir man et blink igen lige inde vi kører forbi hinanden, jeg kører vider og drejer ind til den maler 200 meter længer fremme og kaster lastbil og hænger rundt inde på pladsen,

    og så kommer selv samme audi efter mig ind på pladsen, når for helved tænker jeg han arbejder her sikkert og vil lige sige et eller andet...så rulle ruden ned og sige go dag. og så skal jeg ellers lige hilse for han gik amok den gamle nar...

    hvad helved jeg hvade gang i at kører og blinke af ham for, han sku nok selv bestemme om han sku ha lys på eller ej. og så længe jeg ikke hvade styr på mit baglys sku jeg bare slet ikke minde ham om hans lys!!

    Rolig rolig siger jeg til ham. undskyld jeg bare er flink og minder dig om lyset, og så vi´dt jeg kan se har jeg lys på,,,nææææ du har 2 hvide der lyser bagud, når okay det må jo så være en stelforbindelse der er dårlig. men han forsætter ja jeg sku bare blande mig uden om og få lavet mit lys, for ellers kunne han jo ringe til Politiet sååå ville de komme og gi mig en bøde,, ej rolig nu, tror sku ikke de gir mig en bøde for en dårlig stelforbindelse, men der imod nok mere dig for du ikke har tændt for dit lys.... men det nægtet han at tro på og blev så ved med at råbe af mig...

    Meeeen så fik jeg nok, så sprang ud af lastbil som en trold ud af en æske, og så var det min tur til at råde, og så fik han den hele store tur, og sagde hvis du skal være sådan en idiot og dum så kom ud så skal jeg sku trykke dig en så du går baglæns tilbage i bilen...så mumlet han og så skred han med hjulspind og fuld fart ned igennem byen....Hold da kæft en nar tænkte jeg så..

    ville så lige tjekke lyset på min hænger, og ja mine baklygter lyste meget svat, så hev lys stikket ud og rettet på stel stikket i midten og vupti så var alt perfekt igen


  • #5   9. sep 2011 Synes at det er ved at gå helt galt med de billister.. De har haft så travlt med at vi køre som en brækket arm.. Synes at vi er blevet nået mere fornuftige i trafikken her på det sidste. Men ved ikke lige hvad de har gang i. Synes at hver eneste gang at der er problemer i trafikken. Så er det en billist der laver kaos enten ved at de slet ikke køre eller også køre de som om de ejer det hele..

  • Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #6   9. sep 2011 Det er utroligt man skal overfaldes på den måde. Jeg synes jeg gjorde mit, hvilket man også kunne se på rabatten i min side for min hænger fik da lavet et fint spor. Først troede jeg at jeg havde presset ham, men da jeg senere kørte forbi igen og så hvor langt jeg havde ude blev jeg først rigtig irriteret - og så tog han billeder af mig?

    Bondemanden sagde til mig at det var nok nede fra en campingplads, og det var hele familien der havde MEGET travlt ud af de veje så det var ikke første gang smiley stadig træls det skulle gå ud over mig


  • #8   9. sep 2011 Ja jeg synes osse du tog det pænt.... jeg prøvet osse at behærske mig i starten. Men fik nok til sidst desværre. Men det fik ham da til at ind se han nok var gal på den

  • #9   9. sep 2011 Så er det jeg kommer med et dumt spørgsmål. Hva skal man egentlig med en tipstang når ikke den kommer inde i billedet der haha???

  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #10   9. sep 2011 Mentalitten er efterhånden sådan at enhver er sig selv nærmest og her kommer jeg, det er sgu en sørgelige udvikling man ser rundt omkring.

  • Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #11   9. sep 2011 Jow tak, jeg er ikke den voldelige eller hidsige type, men hvis han var kommet ind til mig så havde jeg en jernstang liggende bag sædet som jeg godt kunne have forsvaret mig selv med (arbejdsskade fra da jeg kørte export :))

    Han var i hvert fald sig selv nærmest, og havde jeg vidst at det eneste han ville var at råbe så havde jeg ikke åbnet vinduet overhovedet. Det kunne jo være han ville spørge mig pænt om hvad der lige skete der, men nej så heldig var jeg ikke.

    Hvis han havde lagt ud med at snakke pænt til mig, så kunne det være jeg bare havde sagt undskyld og beklaget mange gange så han kunne køre glad og tilfreds derfra - man er vel bevidst om at der står firmanavn på bilen smiley

    Han valgte så den besværlige måde, og så kunne jeg ikke se anden udvej end politiet for den konflikt bliver næppe løst af han står og råber.


  • #12   10. sep 2011 Konflikthåndtering mig i min bare røv... idioten har jo intet lært og vil fare i flæsket på den næste også... Havde det været mig så havde jeg været hurtigere ude af bilen end han var, det er set før, og vil med garanti blive set igen... og jeg kan ALTID råbe højst... De ter den eneste måde sådan en idiot kan lære det på...

  • #14   10. sep 2011 hatten af for dig kenneth c... sådan havde jeg nok ikke kunnet slappet af.....jeg var personligt nok sprunget i luften og hevet ham rundt,,

  • #15   10. sep 2011 kenneth har set billeder af bilen her på nettet sgu et fint træk hihi


    Har selv for nogle år siden haft lidt den samme oplevelse jeg kørte ved en entrepenør uden for århus hvor vi kørte noget i århus da en gunner gertsen og jeg kommer kørende på randers ved ud af århus og 2 unge mænd kommer kørende som var de polakker jeg giver den en let lille bemærkning da de nær havde ramt mig han begynder at spille op og jeg fanger ham fra gertsen at han godt lige må blive foran mig da der var styr på det tænkte jeg fandme nej jeg åbner lastbilen i en fart og knægten i bilen når ikke at reagere før jeg står ved siden af ham med et knæ mod hans dør som han jo gerne vil ud af og fortæller ham at han ikke er helt frisk i toppen hvilket ikke just gør ham mere tilfreds han sætter et ben på indersiden af døren for at få den op også nærmest over og sidde på skødet af sin kammi for at få døren op det gav så vist en bule i deres dør og han opgave sit forhavnde da den anden chauffør steg ud af lastbilen og de lættedet i en jævn go fart..
    var noget oppe og køre lige bagefter og var egentlig overrasket over min egen reagtion men tænkte hvorfor var det altid personbilerne der slap nemt fra sine opførelser tror de fik sig et gevaldig chok og det passet mig fint


  • Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #16   10. sep 2011 hehe, ja vi ved ikke hvordan vi reagerer indtil vi selv står i situationen hvor tingene er lige ved at koge over.

    Jeg er bare glad for jeg blev ved med at tænke "du er på arbejde, opfør dig pænt!" smiley


  • Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #17   10. sep 2011 nobody, jeg kom jo ud af den konflikt som den fornuftige, uden at nogen skulle komme til skade eller lide overlast, så det kan man jo godt kalde for konflikthåndtering.

    Hvad han gør ved den næste i rækken er jo mig ligemeget, men pga. jeg kunne holde mig i skindet og informere politiet om hændelsen så har de ham nu i systemet så hvis det sker igen får han nok et besøg.


  • #18   10. sep 2011 EKT: Nu kører jeg DAF, så jeg ved udemærket hvad en tipstang skal bruges til smiley

    Fed måde at ordne det på den måde... Jeg har det selv på samme måde, selvom jeg kan blive noget så hidsig over folk der bogstaveligt køre med hovedet under armen.
    I går da jeg kørte før kolding var der et færdselsuheld i sydgående, og folk i min bane, nordgående, havde jo frygtelig travlt med at kigge efter politiet og de forulykkede.... og tror i så ikke lige at kællingen foretager vognbaneskift samtidig med at hun skal følge med i det andet.... Hvis ikke jeg var vågen, var hun nok blevet den lykkelige vinder af et par dage på sygehuset, for det var heller ikke noget med at trække stille og roligt ind. Nej nej... den der punto skulle da lige have en kvart omgang på rattet... Men okay... Sådan en lastbil er jo svær at overse i samtlige spejle - og især når man lige har overhalet den....


  • #19   10. sep 2011 Tjah, jeg havde sku åbnet døren, sparket til manden, teget nedog klappet ham en.. Sådan..

    Sket før, og gør det gerne igen mod sådanne idioter..


  • #20   11. sep 2011 Hvorfor er det lige at i alle tror jeg ville tæve manden????

    Man kan godt være den overlegene uden at slå på folk, jeg ved bare at jeg IKKE har temperament til den slags fjolser, og jo hurtigere jeg får råbt dem en midterskildning des hurtigere er det som regel overstået, og så er det sagen uvedkommende om han er er større eller mindre end mig... Jeg ved bare af erfaring at sådan en sag er hurtigere overstået ved at tage fat om problemet end ved bare at sætte sig tilbage og bruge vognmandens penge på at vente på at fjolset har fået luft... Det er altså ikke Børnehaven Flinkestrup det her...


  • Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #23   12. sep 2011 nobody, vi er timelønnet med den kørsel smiley og det hele var overstået på 20-30 minutter. Jeg fik holdt mit kvarter

  • #24   12. sep 2011 folk er sindsyge,,, arla har også haft et problem med at en lokal mand blev ved med at slukke kølemaskinen på en hænger som chaufføren dagligt parkerede i et industriområde, det udviklede sig så meget at chaufføren en dag kom ud for at hente en hænger med samtlige ledninger i kølemaskinen klippet over... det er bare for groft...



  • #25   12. sep 2011 Da jeg kørte jordbus der stillet jeg nogle gange man kærre ved den lokale skole og hal. Og der var min pind som jeg satte under i stedet forat kører mit støtteben ned hver gang. Det var tit at den var sparket væk når jeg kom efrwr den om morgen. Så den stod med snuden i asfalten. Så begyndte jeg at ta lugten så den kom til at så i okay spænd så den ikke var så let at fjerne. Det hjalp en tid men så en dag var den helt væk. Fandr den langt inde i en busk lige ved siden af. Var helt sikker på hvem det var. En som boet lidt der fra. Så så fik den bare hornet i bund når jeg kørte forbi hans hus nogle dage i træk der kl 05.00. Derefter begyndte jeg så at bruge mit støtte ben, og så sluttet det. Fik lidt tid efter fræset en træstup væk der hjenme så jeg kunne krænge min kører med ind

  • #26   12. sep 2011 det problem har jeg heldigvis ikke her,, jeg har på fornemmelsen at jeg bor i et meget lastbil venligt område.. vi er 3 chaufføre, mig, en fra børge møller som har trækkere, også en med et hængertræk...

    når vi har hænger/trailer med hjem så smider vi dem pænt på række nede i det ene hjørne på sportspladsens p-plads. køre vi ned igennem vilakvarteret med 15-20km/t med en trailer på, så ved beboerne hvad vi har gang i, og de smiler og hilser, og om der så er fodboldstævne så er der altid plads til vores trailer og hænger. det synes jeg er fedt.. aldrig en sur mine overhovedet...


  • #27   12. sep 2011 Vi havde da jeg kørte for Coop DK en butik som vi alle hadede... Det var Brugsen (kan ikke huske om det er en Lokal eller en Daglig) inde i Folehaven ved Valby, der ligger vareindleveringen lige op af en boligblok, og der har vi alle prøvet at komme med varer til, og så blive mødt med flyvende potteplanter, diverse affald, kaffe, både varm og kold, kogende vand og hvad ved jeg fordi det naturligvis larmer lidt når man læsser af..

  • Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #28   13. sep 2011 Det er derfor det er sådan en fantastisk idé at ALT kørsel i Danmark skal foregå om natten haha. Der er ingen mennesker i Danmark som får deres nattesøvn

  • #30   14. sep 2011 Kenneth C > hehe ja... skide godt tænkt inde på borgen, men jeg er nu stor fortaler for nattekørsel... ;o)

    Grønbech, ja så er man satme syg i pæren da...


  • #31   14. sep 2011 ja ..

Kommentér på:
"overfaldet" af bilist ved Kolding.

Annonce