1.976 visninger
|
Oprettet:
Hetz mod lastbiler {{forumTopicSubject}}
Har en lille opfortring til alle der har tilgang til noget offenlig medie
smid denne besked på :
Brækker mig over den tv hetz der hele tiden bliver lavet mod lastbiler, ingen havde noget hvis der ikke var lastbiler på vejene, husk det næste gang i køber noget !!!!!!!!Sæt denne i din status, hvis du er enig
Dette skal ikke med.
Er træt af al den hetz der er i mod lastbiler, de sidste par dage har de gjort meget for at fortælle at så og så mange lastbiler er kørt galt pga sne, men ingen fortæller lige om de 300 personbiler der ligger på taget i grøfter og på marker ARGHHHHH glædelig jul
dec 2010
Følger: 1 Svar: 15
Jeg har læst kommentar fra en der mente at det var forsvarligt at køre som de gjorde I lastbil, for sener at skrive at hani din bil med sine vinter dæk kunne spinde dem rundt I 5 gear med 1500 motor omdr. og citer "så er det mere end almindelig glat", min tanke her var, er det stadig forsvarligt at køre 90km/t med 40T. jeg vil ikke være I nærheden når bagenden på trækkeren skrider og der er 30T der skubber på fra en trailer...
Men god vind med din opfordring....
dec 2010
Følger: 30 Følgere: 30 Lastbiler: 3 Emner: 39 Svar: 485
dec 2010
Her siger jeg ikke det er alle der har det sådan, og siger heller ikke det er alle steder det er ens at kører, men når man sidder og læser om en der sidder og kalder de andre kyllinger fordi de kører pænt på fyn og han kører med 90, eller prøver på det og en anden så skriver at 11 lastbiler er kørt galt på samme strækning på det pågældende tidspunkt, så er det sku nemet at forstå at der er en hertz, end at bekæmpe den....
Jeg ved godt at lastbiler trykker hårder mod underlaget end biler og kan kører stærke, men ved også når man ikke selv har magten I styrerehuset mere, så er skaderne også større end I biler, når en bil ryger I grøften som den for det meste gør, så siger vi andre øv for dem og kan køre vider, men når en lastbil holder på tværs med trækkeren presset ind I traileren og juger den vej den kommer fra, så kan vi ikke nøjes med at sige øv og kører vider, så må vi finde en anden vej.....
Nu er det lastbiler der er hertz mod, til foråret er det de unge drenge/mænd fordi nu er det rene veje og så vil v de køre stærkt, kan huske engang der var meget hertz mod lastbiler og 90km/t, min holdning når folk vil diskuter det var, jeg håber også de kun vil kører 70km/t så kan vi få en masse ulykker pga. hasarderet overhalinger, så blev der gerne ro, specielt når jeg sagde la nu de lastbiler styre trafikken på hovedvejene folk køre alligevel 90km/t, men altså ikke I sne
dec 2010
Følger: 28 Følgere: 26 Lastbiler: 3 Emner: 2 Svar: 55
dec 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Lastbiler: 5 Emner: 27 Svar: 1.052
Altså....Jeg føler det er lidt nytteløst at diskutere denne her med dig, endnu engang, men prøver alligevel...
Du er jo ikke så ubegavet du ikke kan læse mellem linjer, og du ved jo også godt at selv fanden læser bibelen....
Hvis du i din lastbil kan smide hjulene rundt med 85 i høj split og hva vil du ha, er der jo ingen der smider lortet op på 90 og sætter Mr President i cd´en mens man trommer med på rytmen med storetåen i sideruden vel....
Det der er galt her er at du har set dig sur på nogen eller noget, og derfor læser du kun det du vil læse, og forstår kun de indlæg du vil forstå....Du nægter pure at læse imellem linjerne, selvom du inderst inde godt ved det jo faktisk er det du burde, da det er der du finder hvordan folk kører...
Du er helt vild med at bruge skræk scenarier med at lastbiler pløjer famillier og biler ihjel hvis og når de mister herredømmet, men kom nu med mig ind i den virkelige verden et øjeblik...Hvor mange famillier er blevet massakreret af en snurrende lastbil med 90..??? Nej vel....Vi kan jo blive ved her...Så er det også uforsvarligt at køre 90 på andre tidspunkter da der jo kan springe et fordæk...Eller en luftbælg...Eller der kan knække en styrestang, eller brænde et hjulleje...Himmelen kunne også falde ned over hovederne på os ikk´....
Kom nu med noget sagligt i debatten, istedet for bevidst at fokusere på alle de dårligdomme du kan komme i tanke om....
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Lastbiler: 3 Emner: 5 Svar: 391
har altså på en eller anden måde lidt svært ved sådan rigtig at tage det seriøst med det billede der, og så din måde at skrive tingene på, der kommer altid lige noget sarkastisk og sort snak ind over alt det ellers fornuftige og saglige du kommer med, ud over når alle vi andre er nogen røvhuller.
Sorry for OT
dec 2010
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Lastbiler: 3 Emner: 5 Svar: 391
dec 2010
Hvad får dig til at tro i ikke er røvhuller alligevel da...??? LOOOOOL
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 39 Lastbiler: 5 Emner: 107 Svar: 466
HØRT HØRT HØRT !!
Er så træt af de hellige køer. der ved så meget bedre en alle os andre der trods alt færdes i trafikken mange km HVER eneste dag..
dec 2010
Følger: 94 Følgere: 101 Lastbiler: 4 Emner: 44 Svar: 832
og uden os havde de ikke noget at produsere med så lad dem være uening her fra og til dommedag
dec 2010
Følger: 65 Følgere: 67 Lastbiler: 1 Emner: 84 Svar: 1.184
Hvad og hvorfor og hvem der gør hvad i det her vejr er jeg ligeglad med.
Og jeg gider ikke at høre nyheder. Det er sgu ikke andet end negativitet og frygt de spreder. Og de har desværre vendt folk til at være negative på lastbiler. For det mener de er nået der "sælger". Prøv at lade vær med at høre/ se nyheder. Man bliver sgu selv mere positiv.
Og michael K eller captain kaos. Du har det fedeste profil foto herinde. Hehe
dec 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 1 Svar: 19
jeg har også lagt og kørt i dette lorte vejr de sidste dage og kun kun sige der er sku nogle der virkelige køre med hovdet under armen. sidste nat hvor det sneéde helt vildt over ved odense hvor der kun var et spor farebart da motorvejen ikke var rydet for sne endnu. lå vi med 55-60km/t og så ser jeg i bakspejlet at der kommer en og blinker med lyset så trækker jeg stille og roligt ind så der er plads. men når kun lige ind så kommer en KIM JOHANSEN ræsende forbi med fuld hane på, og det er sådanne oplevelser der gør at folk bliver bange for os. og det forstår jeg fuldt ud. sys selv det var meget vildt det han gjorde der
dec 2010
Tror ikke det er mine indlæg du har læst, for jeg kan ikke se jeg har brugt skræk senarier med lastbiler der plover biler ned, men skrev at lastbiler laver mere skabe end biler, og at de for det meste spærrer lastbiler vejen når der er gået galt, og det er til mere sjene end en personbil på tager I grøften....
Og synes også jeg skrev at lastbiler kan kører stærker I sne..
Marius S
Det er lige sådanne situationer der er diskuteret her inde de sidste dage, og vis det er som det plejer at være så kommer der snart nogen og skriver at det er iorden vis han havde styr på det.
Men som du selv siger så er en idiot mellem 20 fornuftige ham man husker, og desværre er han ikke den eneste lige for tiden, og derfor er det sku også nemer at forstå der er den her hertz end det er at bekæmpe den...
dec 2010
Følger: 29 Følgere: 29 Lastbiler: 1 Svar: 24
dec 2010
Men uden dem hade i ingen vare at levere, hverken til/fra landmand, fabrikken eller whatever. Syntes at i skal passe på med at blive for selvfede i disse tider, før lastbilen kom klarede vi os jo fint nok
dec 2010
Jeg undskylder hvis jeg er kommet til at forveksle dig med en anden...
dec 2010
tror du selv fabrikkerne kunne klare sig uden os sig mig har du været frosset ned de sidste 100 år eller er du bare gennemgående lam i roen?
dec 2010
Følger: 30 Følgere: 30 Lastbiler: 3 Emner: 39 Svar: 485
dec 2010
dec 2010
Følger: 72 Følgere: 66 Lastbiler: 6 Emner: 92 Svar: 4.615
JA du har helt ret jeg har skrevet det du har kopieret med at min bil lavede spind i 5. gear ved ca. 1.500 rpm, og der var sgu mere end almindeligt glat...
MEN en lastbil ville ikke have spundet rundt, slet slet ikke... jeg har åbenbart mere erfaring end dig, det virker ihvertfald sådan, om det er rigtigt eller ej ved jeg ikke, men læst ud fra dine udtalelser så er det det jeg kommer frem til... Som jeg OGSÅ skriver så har jeg mange gange oplevet at der på samme strækning har været så glat at jeg dårligt kunne kører mere end 50 km/t i min personbil, men lige så snart jeg kom over i lastbilen, så kunne den sagtens stå fast til 70-90 km/t....
Desuden vil jeg virkelig gerne have at du holder op med skrive at ALLE lastbiler som overhaler KUN gør det med 90 km/t....
Marius> Hvorfor er han en idiot fordi han kan køre 80 - 90 km/t og du IKKE kunne? Han havde da ikke været en idiot hvis det havde været juni måned og han måske stadig kunne køre hurtigere end dig, eller hvad?
michaek K> K L A P S A L V E R ..........
dec 2010
dec 2010
dec 2010
dec 2010
Marius Sl ige præcis det jeg mener
dec 2010
dec 2010
Er der nogen her der er lam i roen, er det vidst dig.. Siger at uden landmænd/fabrikker osv var der sgu ikke meget for jer at lave. Hverken den ene eller den anden vej. Og nej hentyder nu til tog, og ikke hestevogn.. Men den fattede du jo ikke helt.
dec 2010
Følger: 37 Følgere: 37 Emner: 7 Svar: 215
dec 2010
dec 2010
ja for togene har jo ikke problemer med at kører og der da skinner til SAMTLIGE fabrikker i landet......elller NOT
dec 2010
Følger: 65 Følgere: 67 Lastbiler: 1 Emner: 84 Svar: 1.184
hæhæ..
dec 2010
dec 2010
Følger: 20 Følgere: 19 Emner: 3 Svar: 182
Hetz mod lastbiler