{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i det
  • #1   10. maj 2011 når jeg tænker disse underlige tanker, så tænker jeg lidt videre og kommer frem til at jeg har tjent mange flere penge i timen, i lang tid, end de har, mens de hyggede sig med deres SU smiley

• #2   10. maj 2011 Jaah underlige tanker!! smiley Ja gider famne heller ikke tage en længere uddannelse eller lave noget som jeg slet ikke har lyst til! lorte liv smiley

• #3   11. maj 2011 I har alle sammen ret, jeg ELSKER også mit arbejde og verdens bedste chef har jeg efter min mening smiley Meen ren penge mæssigt er en grim ting!

• #4   11. maj 2011 penge er kun papir... smiley

• #5   11. maj 2011 A sidder å a græsplæne og glor å a damer, ikk sandt Steven? smiley

• vikvak
    vikvak Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 46
    #6   11. maj 2011 hva er der ved at tjene en fed løn hvis man er træt af at ta afsted hverdag...? jeg har prøvet at tjene på den rigtige side af millionen og virkelig være røv træt af arbejdet ,, men pengene var det eneste der holdte mig igang .. men prøv at spørge om der var nogen der var misundlige på mig for jeg tjente mange penge som 20-22 årig.. men tror du de gad sidde 300 dage på havet om året for at tjene lønnen ,, NOPE.. hvis man er glad ved at ta på arbejde hverdag og hygger sig med det.. men de fleste chauffører tjener nok også rimelig godt når måneden er omme bare på lidt flere timer end andre faggrupper.. men spørg lige dine venner om de ka ta en lur midt dagen ... for det er da noget af det skønneste at man ka det plus at kommer rundt i verden og oplever noget nyt hverdag

• #7   11. maj 2011 vikvak, jaah der er så sandt som det er sagt smiley Sove? hva er det smiley

• vikvak
    vikvak Tilmeldt:
    dec 2010

#8   11. maj 2011 der er mange der tror at jeg tjener bunker a penge fordi at jeg kører eksport og har en masse skattefrie penge hver dag.. jeg plejer at spørge dem hvor meget de vil ha i løn for at være væk fra familien 5-6 døgn om ugen... så slutter samtalen gerne der

• vikvak
    vikvak Tilmeldt:
    dec 2010

#9   11. maj 2011 SOVE !!! jamen nu kører jeg ved vognmand der ikke ka argumentere for at jeg ska kører når jeg er træt.. så når man er træt så kravler man i køjen..og det er bar dejlig

Kommentér på:
Kender i det

Annonce