{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt job
  • #1   28. maj 2020 tillykke med jobbet det dejligt for dig glad på dine vegne


    Jeg startede nyt job den 14. som frugt og grønt pakker om natten hvilket jeg er meget glad for

    så er kursuserne startet op igen dem jeg var tilmeldt før corona så lige nu er jeg på ADR kursus


  • #3   30. maj 2020 Godt gået! Dobbelt op på succes er jo altid prisværdigt.

    Jeg skiftede fra Danske Fragtmænd til JJD ugen før Mette lukkede landet ned:

    a) Har aldrig nogensinde været gladere for et jobskifte!

    b) Har aldrig nogensinde haft så travlt (scoret kassen).

    PS: Kan følges på Instagram og YouTube:

    #TheDanishTrucker


    profilbillede
  • #4   1. jun 2020 Baronen, lækkert. Lykkedes mig at finde et job på lager efter at Mette havde lukket landet ned og min jobsamtale røg i vasken. Det er så samme jobsamtale som blev åbnet igen og gjorde jeg fik jobbet smiley

  • #5   1. jun 2020 PERFEKT!

    Så må man godt gi' sig selv et klap på skulderen!


  • #6   3. jun 2020 DangerDane, må man spørge hvorfor du er startet i lære, når du før har kørt som chauffør? smiley

  • #7   7. jun 2020 NIcklas, kæmpede i 6 måneder med at finde arbejde og kunne ikke finde noget. Snakkede så med a-kassen og fagforeningen der foreslog at jeg fik svendebrev idet at jeg kun skulle have 7 uger på skole og 7 måneders praktik for at få svendebrev. Og svendebrevet åbner bare flere døre end at være ufaglært gør.

    Og mit nyt job ved forsvaret kræver også at jeg bliver faglært så det er win-win smiley


Kommentér på:
Nyt job

Annonce