{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye alternativer til lyd i lastvognen
  • #1   8. mar 2011 ser godt ud

• #2   8. mar 2011 Ser udemærket ud, jeg har bare aldrig fattet hvorfor folk altid går efter 24v forstærkere, når udvalget i 12v er langt bedre og større...

Men ellers ser det sgu fint ud...

• #3   8. mar 2011 Nobody: Man kan jo ikke trække fuld knald på 12v siden på en 24v bil.. Så skal man lave et separet 12v anlæg, eller finde en seriøs omformer for at det duer. Så er det nemmere med en 24v forstærker..

• #4   8. mar 2011 Har jo noget at gøre med at en lastbil kører 24volt...

• #5   8. mar 2011 Ja men du har jo 12v på det ene batteri på lastbilen, men du malker det lyn hurtigt for strøm da den jo lader på 24 v siden... Og til sidst dør det fuldstændig...

• #6   8. mar 2011 Lars E > Det sidste du skrev det vidste jeg så ikke, så kan jeg bedre forstå det... Æv...

• #7   8. mar 2011 jeg vil da sige at man sagtens kan få alt kraften ud af en 12V forstærker i en lastbil, jeg kører selv med High end forstærkere på 12V fra Boston,
    kører en 800w monoblok
    og en digital 4 kanals til at trække højtalerne.
    de drives af 2x 60Amp omformere som sidder på en 6farad kordensator. så den får 120amp ind. jeg kan ikke malke det selv med så kræftig en monoblok. så men skal slet ikke frygte en 12v løsning,

havde tidligere dls 24v forstærker og det er osse en super lækker løsning. så begge dele kan kun anbefales.

Men nede ved Thomas bliver man ikke sendt hjem med et dyrt produkt man alligevel ikke bliver tilfreds med. han vejleder efter hvad du vil blive glad for. så en snak med ham er ikke spild af tid

• #8   23. mar 2011 24v til en 24v´s bil/lastbil, og 12v til en 12v´s bil, længere er den ikke, ikke alt det der med omformer imellem, jo mere skrammel du sætter imellem, jo dårligere lyd får du.. BASTA smiley

• #9   24. mar 2011 det er så ikke korrekt.
    det kræver det rette kram for at få lyden ordenlig med en 12v forstærker.
    12V løsningerne virker og det spiller 100%
    du skal være hjertelig velkommen til at lytte til det jeg har ved lejlighed så kan du få beviset på det,.
    men 24v forstærker er bestemt ikk en dårlig løsning

• #10   24. mar 2011 der bliver vi så aldrig enig, for jeg skal ha så lidt bokse og skrammel imellem mine forstærker som muligt.. laver jo hellere ikke en 5meter lang stel til batteriet bare fordi det er der den bedste stel er vel... smiley

• #11   25. mar 2011 helt enig steven. har heller ikke en stel hele vejen til batterierne.
    og det er heller ikke forkert ikk at have samme mening overhoved. har selv kørt med 24v forstærker i bilen. og den virkede rigelig fint. skiftede den kun for at optimere lyden og kører aktiv deling. har endda stadig 24v forstærkeren kunne jo være man fik brug for den en dag

• #12   26. mar 2011 Har selv en omformer der lader et 12v tørcellebatteri. Det virker nu meget godt. Og kan spille længe når bilen er slukket. Men hvis jeg kobler min inverter til så forbruger den meget. Så det ender nok med et ekstrå tørcellebatteri der trækker inverteren

Nicki J
    Det ser nu godt ud de tilbud. En skam at man kun kan få 6x9 fuldtone højtalere til..
    Men fedt at se at der er et firma der prøver at gøre nået for at man kan få god lyd i lastbilen.
    Tror at jeg skal et smut forbi og snakke med ham ;o)

• #13   28. mar 2011 er Helt overbevist om du selv kan komponere pakkerne som du nu gerne vil havde dem. flere af bostons component sæt kan du selv vælge om de skal spille som fuld tone eller som composæt. men tag en snak med Thomas der nede hvis det er. han er go for den rette løsning og han arbejder på flere ting til lastbiler

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 11
    #14   19. apr 2011 Bokse"konverter" og kondensator skrammel foran en forstærker fjerner faktisk en masse støj som dem der køre 24 volt ikke kan undgå..

Og desuden er det en stepdown konverter fra 24 til 12 volt så du kommer aldrig til at mangle strøm..
    Og en ekstra gevinst..
    12 volts forstærkere lyder bedre og yder bedre taget pris og deres størrelse i betragtning i forhold til de 24 volts forstærkere der er på markedet..

Og en ekstra gevinst er at hvis det bliver lavet af en Prof så er køretiden kortere pga. god lyd og mindre downtime i om igen rep. af anlæg..

Kommentér på:
Nye alternativer til lyd i lastvognen

Annonce