{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.937 visninger | Oprettet:

Dan J
Dan J
Tilmeldt:
31. maj 2011
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 271

HVAD ER "ANDET FORRETNINGSSTED" ? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil meget gerne have Jeres bud på,- hvad der mon kan komme ind under begrebet "andet forretningssted" ?

Personligt menr jeg,- at en koncernlignende konstellation som eksempelvis "JYSK",- vil samtlige butikker være selvstændige virksomheder,- dog med det samme ejerforhold. Dette betyder i min verden,- at samtlige butikker,- uanset beliggenhed,- vil være "andet forretningssted" indbyrdes.

Har I et andet og måske bedre bud ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVAD ER "ANDET FORRETNINGSSTED" ?
  • #1   2. okt 2012 for så vidt enig...

    et andet eks er DSV.. hvis chaufføren er ansat i Esbjerg, men kører for Brøndby eller Horsens..

    Så er chaufføren ansat et andet sted end jobbet udføres.

    (hvis jeg forstår spørgsmålet korekt)


    (dog er cheffen hos JYSK ikke butiks ejer... men butiks chef.. det er ikke HANS egendom, den tilhører stadig JYSk.. han er bare chef. .. det samme for Blokbuster og andre ligende ...)



  • Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 271
    #2   3. okt 2012 Det er PRÆCIS den "røde tråd" i spørgsmålet du her har fat i Futte !

    Derfor ser jeg det også som en overtrædelse af de gældende love og regler,-
    når der anvendes udflagede køretøjer til Cabotagekørsel.

    Der står sådan her i EU-Forordningen :
    (13) Transportvirksomheder, der har en fællesskabstilladelse som omhandlet i denne forordning, og transportvirksomheder, som har ret til at udføre visse kategorier af international transport, bør i overensstemmelse med denne forordning have adgang til at udføre national transport i en medlemsstat i en begrænset periode, hvor de ikke har hjemsted eller andet forretningssted. Når cabotagekørsel udføres, bør den være omfattet af fællesskabslovgivningen som f.eks. Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EF) nr. 561/2006 af 15. marts 2006 om harmonisering af visse sociale bestemmelser inden for vejtransport [6] og den nationale lovgivning på særlige områder, der er gældende i værtsmedlemsstaten.


Kommentér på:
HVAD ER "ANDET FORRETNINGSSTED" ?

Annonce