{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fart registering på tachograf
  • #1   21. jul 2012 Jeg er muligvis fatsvag men jeg forstår altså ikke hvad du vil vide med dit indlæg.

• Jesper O
    Jesper O Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 22
    #3   2. sep 2012 tak for link johnny.

• Dennis L
    Dennis L Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 10
    #4   7. okt 2012 de kan kun gi dig en bøde på fart, hvis du løber ind i radakontrol eller en måling af politiet, der er faldet dom i dengang hed det EF, at du ikke bare kan blive stoppet og de så kigge på skive / digital fartskriver og ser du har kørt for stærkt for to timer siden, den holder ikke i retten

• #6   8. okt 2012 Johnny G Nu spørger jeg nok dumt, men hvordan kan de se du har kørt 90 eller derover i mere end et minut? På en skivebil er det temmelig nemt, men i en tachograf bil der er det altså knap så nemt, min begynder allerede at blinke når der er gået 30 sekunder...

Noget helt andet er så også at jeg synes det er fuldstændigt til grin at de må give bøder med tilbagevirkende kraft helt op til et år... Jeg mindes dog at have hørt det samme som Dennis L men jeg har intet der kan bakke min påstand op...

• Dennis L
    Dennis L Tilmeldt:
    apr 2012

#8   9. okt 2012 det vil jeg se sort på hvidt først de kan sgu ikke komme og ta dig uden en måling færdig basta det er faldet dom i EU for 100 år siden for det tyske politi stod jo bare for hver 30 km og stoppet dig og du måtte betale det sluttede i sidst i 70

• Dennis L
    Dennis L Tilmeldt:
    apr 2012

#9   9. okt 2012 hvid det er rigtig kan de jo stoppe dig for at køre for stærkt for en uge siden nej nej den går ikke

• #10   9. okt 2012 Du kan godt få en bøde for at have kørt for stærkt i Lastbil, hvis de kigger på udskriften.. Du kan jo ikke bortforklare nogle steder at have kørt over 90 km/t da det ikke er tilladt nogle steder.. Og sjovt nok på politiets bødeforlæg som man får når du får en bøde ude på vejen, så er der også et felt de kan krydse af, om det er radarmåling eller om det er tacho udskrift/skive.. smiley

• Dennis L
    Dennis L Tilmeldt:
    apr 2012

#11   10. okt 2012 måske har du ret, men jeg tror stadig ikke den holder i retten, hvorfor står politiet så ikke stopper alle og tager dem for fart, det var jo det tysken gjore og det blev kendt ulovligt i EF hed det dengang. der er faldet dom for det her i EU. de kan kun ta dig i rada -eller hvis de køre bag ved dig og måler dig, ellers henvis til EU-dom. jeg er da blevet stoppe et par gange med 90 km i time det gad de ikke røre ved selvom de havde kørt bagved mig, om de nået at måle det ved jeg jo ikke. og det må være længe siden jeg har fået en bøde for fart, for jeg kan ikke huske det felt

• #13   12. okt 2012 Den med de 8 timers hvile og de 10 timers køretid hver dag er ikke blevet praktiseret i min tid ihvertfald, men okay jeg også kun en vårunge i forhold til jer, men jag har da haft pappet i over 12 år nu... smiley

• #14   2. nov 2012 da jeg tog kørekort på juuls gruppen i Roskilde. der sagde de at de måtte ikke knalde dig på fart hvis de ikke har en måling på dig. de må ikke stoppe dig kigge på din skive og sige kl 9 i formiddags kørte du 90 km/t i 20 Min. det gir 3000 i bøde. eller noget i den stil . de må ikke knalde dig på fart hvis ikke der ligger en måling.

Kommentér på:
fart registering på tachograf

Annonce