{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mini-læsser
  • #1   18. jul 2012 Det kommer an på om det er på privat eller offentligt område. Privat område kan godt være et offentligt område der er afspærret. Er der nummerplader på ?
    Hvis ikke er det et arbejdsredskab og du skal være 18 for et må benytte det på afspærret arbejdsområde.

Sådan kan man blive ved - der er en hel masse forhold som kan gøre sig gældende.
    Men er der nummerplader på og hvad mener du helt præcist med en minilæsser ?

• #2   19. jul 2012 har hjulpet til med forskellige ting til Fairtrade koncert (hammershus koncert på bornholm mere info https://www.facebook.com/fairtradeconcert?ref=stream og pladsen er ikke som sådan spærret af men kendte ikke til reglerne det er ikke fordi jeg ikke kan køre den jeg spørger fordi det er der ingen problemer med det var bare om jeg måtte køre med den vi køre på en åben plads der ligger op til en vej ham der står for det siger jeg bare kan køre han ved godt jeg ikke er 18 år men stoler på mig og den har ingen nummer plade og har ikke det voldsomste tophastighed så... men Tak for info smiley

• #3   19. jul 2012 Hej
    En mini læsser går under kategori Langsom gående kørertøjer, derfor skal man have traktor kørerkort. Og så er det lige meget om man kører på en mark eller vej.

• #4   19. jul 2012 Okay Tak for info Brian M smiley

• #5   19. jul 2012 eller bare være 18 år så ingen kørekort

• Marcus M
    Marcus M Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 30
    #6   19. jul 2012 En minilæsser må vel være en Traktor/Motorredskab. så det vil sige at den må køres med et almindeligt traktor kørekort. men der er et eller andet med at du må ikke køre entreprenør kørsel hvis du er under 18 og har personbil´s kørekort.. og det samme gælder traktor. men det kan være at det er mig der har misforstået noget i en brandert. nogen der kan be eller afkræfte det?

• #8   20. jul 2012 Er den underlagt de samme regler som teleskoplæsser? For så kommer der vist regler om at man skal have truckkort hvis der er pallegafler på...

• #9   21. jul 2012 Okay tak for info alle sammen er hverken 18 eller har truck kort eller et traktorkørekort kan kun sige nogle person har kørekort til de uden at have evnen til at køre den andre er født med evnen til at køre den men har ikke kort smiley

Kommentér på:
Mini-læsser

Annonce