{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vægt i tyskland??
  • #1   12. jul 2012 40 ton total

• #2   12. jul 2012 okay tak smiley nogen der ved hvad bøden er for at veje 42............

• #3   12. jul 2012 Det kommer an på hvad du kører med. Men du må have til og med 8% - eller, det accepterer de.
    Jeg blev stoppet med en totalvægt på 43,5 mener jeg, og der stod jeg så til en bøde på 190€ mener jeg. Slap dog med 30 fordi jeg snakkede for min syge moster.

• #4   12. jul 2012 vældig! smiley vi vejede den til 41080 og proppede 1 ton pulver mere ind smiley hvad så hvis man er 60 cm forlang..... hvordan tar de på det......

• #5   13. jul 2012 Jeg kom af med €90 for at veje 43ton. I '07.
    40 fods tossekasser må veje 43ton total, men max 150km. Padborg - Hamborg går lige, men Haderslev - Hamborg kostede de €90. Som Anco betalte.

• #6   13. jul 2012 Det manglede da også bare Finn. Men det kan vel være lige meget hvor langt du skal nord for grænsen????

• #7   13. jul 2012 8% fik jeg at vide da jeg blev stoppet for 1½ år siden... Og jeg husker det stadig som var det i går. Jeg studsede nemlig over at det var mere end i DK.

Men derfor er grænsen stadig 40 t. og det er ikke alle steder du får lov at læsse til max+tolerence da afsender også har ansvar. Jeg læssede engang messing fra Dortmund til Belgien, og vejede godt 42. De ville ikke have deres havn på nogen af papirerne, så hverken vejesedler eller fragtbreve fik jeg med.

• #8   13. jul 2012 Nix, sålænge den krydser grænsen, er det max. 150km ialt.

• #9   13. jul 2012 Okay.. der kan man bare se..

• #10   13. jul 2012 Tyskerne godtager ikke overlæs det er nu til hver enkelt betjent hva de siger okay til normalt 41t er sådan okay hvis det ikke er vejet ud ved du firma. Da jeg blev stoppet sidste år med 47860kg kostede det 165 euro og aflæsning plus 1 punkt. Over 45t er det aflæsning. Og kommer man over Rade hög brügge er det 3 punkter. og til de have en på en privat vægt og du har overlæs kommer man til at betale alt mellem 5 og 10euro til vægten naturligvis med kvittering. Taler af erfaring. Nå ja og i nogle tilfælde får vognmanden en bøde udregnet på tysk takst for hva de mener der kan være tjent på turen ved antal kørte km fra svært til der hvor man skal læsse af. Har jeg 2 kollegaer der har prøvet. Det kostede chef over 3500 euro.

• #11   16. jul 2012 vi kører jo kun igennnem men vejer omkring 42 T. så længe de ikke skal læsse af går det nok smiley

Kommentér på:
vægt i tyskland??

Annonce