{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.224 visninger | Oprettet:

Jan S
Jan S
Tilmeldt:
27. okt 2011
Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582

Udskiftning af førerkort! {{forumTopicSubject}}

Mit kort udløber d. 5.2.2012 og jeg har bestilt et nyt.
Men hvornår udløber det gamle? Er det natten mellem d. 4. og 5. eller mellem d. 5. og 6.
Og hvordan gør jeg hvis jeg er på arbejde der? Hvis jeg køre, skal jeg så holde ind til midnat og skifte kort? Og hvad hvis jeg sover må jeg så tage det gamle kort ud inden jeg går i seng og sætte det nye i når jeg står op?
Nogen der ved (ikke tror!) noget og som kan linke til det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udskiftning af førerkort!
  • #1   16. jan 2012 Så snart du får det nye, ville jeg tage det i brug hvis jeg var dig. Når det andet kort udløber kommer tachoen med en fejlmelding, og spytter vidst nok kortet ud.

  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #2   17. jan 2012 Der står på Politiets hjemmeside at: Det nye (fornyede) førerkort gælder dagen efter, at det gamle udløber.
    Så jeg kan ikke bruge det før det gamle udløber.


  • #3   17. jan 2012 Det nye starter med at virke fra og med den dato der står på det, og der ville jeg tage det i brug.

  • #4   17. jan 2012 Jeg har lige fået mit fornyet, dvs sidst i 2011, det gamle virker til og med den dato der er påført, efter den dato,dvs til midant er det uvirksomt og spyttes ud igen, det samme gør sig gældende for det nye du har fået, det har ingen virkning før den dag der er påført det, sådan fungerede mit ihvertfald...;-)

  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #5   17. jan 2012 Ok. Så må jeg bare holde stille ved midnatstid og skifte kortet dér.
    Men med det lidt vi har at lave pt. kan det være at jeg er hjemme og så er det jo ikke noget problem! smiley


  • #6   17. jan 2012 Bare brug dem begge indtil d.5.2. Så har du også dobbelt så meget køretid indtil smiley hæhæ

Kommentér på:
Udskiftning af førerkort!

Annonce