{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.245 visninger | Oprettet:

Thomas F´s greatest vol 3 {{forumTopicSubject}}

25-11-2009 Thomas F

HA HA HA HA HA!!! Ville gerne have set Gætetgear´s underbukser.... smiley

Nu er den historie jeg vil fortælle ikke så sjov, nærmere blev jeg vred i den pågældende situation....

Jeg havde været i Lemvig og besøge min mor, og var på vej hjem til Fyn i min personbil med min kæreste, min datter og 2 af mine mindre brødre. Et stykke vej før Give, kommer jeg til at kører bagved 2-3 sættevogne, og det her er et par måneder før de åbnede det lille stykke motorvej... Nå, men fint nok, så blev turen da økonomisk, for den gamle BMW ved nok hvad den vil have for det, hvis man vil frem i traffikken. Desuden havde vi jo børn med, så det var ikke det store problem at kører efter reglerne.
Men så kommer der en forvogn helt op i nakken på mig... Og jeg mener HELT OP... Der er en meter eller to imellem os. Og eftersom jeg selv er chauffør, så ved jeg godt, at hvis lastbilen foran os bremser, så er min bil og familien lavet om til kompost... Jeg bemærker så at føreren at forvognen kun er en "knejt", som formentlig lige har fået sit kørekort. Men det er så mig selv der begår en rookie-fejl. Jeg bremser hårdt et par gange, velvidende at han formentlig er ligeglad... Og ganske rigtig, så er det som om at han bare synes at det er sjovt. Men at lege med min families liv, er ikke noget JEG synes er sjovt. Så da der kommer en lang kolonne af modkørende og han ikke har mulighed for at køre udenom, så træder jeg på bremsen i små ryk og det samme gør han, og jeg fortsætter indtil vi holder stille. Jeg springer nærmest ud af bilen, for jeg var lettere oppe at køre, og så flår jeg i hans dør, men den har han selvfølgelig låst.... Så råber jeg til ham at han skal holde bedre afstand, "Du kan da bare køre" svare han så... Og her bliver jeg helt rød i hovedet af vrede, og råber tilbage "hvor fanden vil du have at jeg skal køre hen, der kører squ da 3 sættevogne foran mig" Jeg prøver at forklare ham at jeg selv er chauffør, og ved hvad der sker hvis uheldet er ude, og jeg derfor gerne vil have at han holder afsand og at jeg har min datter i bilen...
Det sidste stykke vej til Give går fint med tilpas afstand, lige indtil vi kommer til rundkørslen hvor Give Sværgods vist nok holder til ellers er det noget vindmøllepjat... Men der skal jeg ud af vej nummer to og så kommer han flyvende om imod min bagende, med hornet i bund og svinger kraftigt ud af vej nummer et. Jeg var virkelig tændt på at kører tilbage efter ham, men vi blev enig om at det var dumt med børn o.s.v...
Mine brødre på 20 og 22 år sad helt tavse bagi, indtil min kæreste helt ligbleg kigger på mig og siger "Både den chauffør og jeg er glade for at han nåede at låse døren..." Og så grinte vi bare af det resten af vejen. Især da min lillebror fortalte, at den chauffør, havde på under 2 sekunder, uden jeg så det, nået at være hen over motorskjoldet og låst døren i den anden side også, og hver gang jeg tog i døren, hoppede han næsten op på gearstangen.... Bare lige en lille historie vi stadig griner af herhjemme... smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Thomas F´s greatest vol 3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce