{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.656 visninger | Oprettet:

michael K´s greatest hits vol 8 {{forumTopicSubject}}

15-11-2009 michael K

hyldahl...

hahaha...kanon historie....

Minder mig om en jeg har hørt engang...

Dengang jeg var knægt var der en vognmand der kørte nordpå i en scania 140 eller 141 forvogn/hænger træk.. Både ham og bilen lignede noget der var løgn, og grunden til jeg husker ham er fordi han havde fået sat en ekstra dieseltank fast på taget af den her scania...Det var lidt af et syn for guder den bil....Nå men den pågældende vognmand som jeg ikke husker navnet på havde bestilt en ny 142 ved stiholt.. Flot vogn med rødt busplyds som var det mest udbredte dengang...Manden var oppe ved scania, og opdagede at en af mekanikkerne havde gnedet noget fedt ud på hans nyplydsede sæde, og gik lidt bananas....De undskyldte selvfølgelig mange gange og lovede det var i orden til bilen var færdig...Nå men dagen oprandt hvor han kom for at stille den gamle og få overdraget den fine nye 142...Da alt det formelle var overstået og han havde fået tømt 140´en hægtede han snekæderne af den gamle bil og smed dem ind i underkøjen på den nye...Det gav vist en del klask da mekanikker og sælgers kæbe ramte jorden.. Så vidt jeg husker så jeg aldrig den nye 142 nyvasket efter den blev leveret...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
michael K´s greatest hits vol 8

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce