{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.630 visninger | Oprettet:

En af de lumre.. {{forumTopicSubject}}

Nå folkens vi skal have gang i denne gruppe, så nu starter jeg op med en af mine gamle fra den gamle tro det eller la vær tråd på BG..

Dette er ikke en af mine egne oplevelser men har den fra begge involverede som har fortalt mig historien uafhængigt af hinanden..

Min kammerat havde sin daværende kæreste med en tur sydpå en gang i slutningen af 90érne.. De var startet hjemme fra Svendborg om morgenen i det dejligste varme sommervejr og meget tøj var af den grund ikke så nødvendigt.. Så kæresten var kun iført ultra korte og meget kropsnære cowboyshorts og en lille top der ikke efterlod meget til fantasien..

Allerrede på vej fra Sydfyn mod Odense begyndte kæresten og drille og pirre min kammerat temmelig en del..

Nå men bilen skal jo læsses så turen mod Portugal kunne begynde.. Så godste blev samlet ind rundt på fyn og i det sønderjyske..Så midt på eftermiddagen rullede 143´eren hen over stregen og ind i Tyskland !!!

Nu var min kammerat dog ved at være en lille smule træt af at se på hvordan kæresten blev ved med at spille op til ham uden han havde fået gjort noget ved det..

Lige før Kielerkanalen fik han nok !! 143´eren blev med vold og magt trukket ind på Aral tanken v. Huttenerberge og lastbilen var dårligt nok kommet i holdt før han havde trukket gardinerne for og kastet kæresten om i køjen..

Og så fik hun ellers en seriøs tur for lopper !! 2 gange !!
Og alle ved jo at en lastbilhytte ikke ligefrem står stille og roligt når denne slags aktivitet står på..

Nå man de blev færdige med deres lille hyrdetime og nu mente min kammerat at de haved tabt tid nok.. Der er jo langt til Portugal.. Så han fik sine shorts på, rev 143´eren i øret så den slog igang og flådede gardinerne fra så hurtigt at kæresten ikke havde noget at få noget tøj på overhovedet !!!

Og der lige foran dem holdt en bus fra Svendborg !! Fyldt med pensionister på udflugt til det tyske.. Der stod stort set alle pensionisterne med blikket stift rettet mod frontruden på 143´eren med hver deres kop kaffe i den ene hånd og et stykke sandkage i den anden..

Der var ikke mange munde der var lukkede og alle så meget sjove ud da de fik øje på eksportchaufføren med uglet hår og hans ret så nøgne kæreste inde i vabisen !!

Heldigvis stod der ikke nogen der kendte dem blandt bussens gæster..
Men lige inden 143´eren i en fart rullede mod Hamburg, hørte min kammerrat dog en af pensionisterne bemærke at han mente at have set den lastbil mange gange nede omkring Svendborg...

Og så det ikke engang lyw !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En af de lumre..
  • #1   26. dec 2010 hehe

  • #2   26. dec 2010 det er god humor:-)

  • #3   29. dec 2010 Haha, den er sgu fin....

    Jeg smider lige en lummer mere her...

    Da jeg kørte for Kim sov jeg jo i lejligheden i Hengelo i hverdagene, men i weekenden stod den på ÆGT eksport (i hele 30 timer hehe) der sov man nemlig i bussen, og det skete som regel på grænsen på A30 med snuden mod Tyskland.

    Denne historie er fra da jeg havde en ekskæreste med, og allerede den gang var hun en eks, men der for kan man jo godt hygge sig lidt sammen alligevel.

    Da jeg kørte om natten og derfor sov om dagen var var vi landet på grænsen for at holde hvil ved 11 tiden om formiddagen så vidt jeg husker, og træt var man, men nu havde man jo selskab og så skulle det jo også helst udnyttes, nu skal det å lige siges at min eks IKKE er den stille type, og det var hun heller ikke denne gang, da vi er færdige når vi lige at få hul på et par smøger, da det banker på døren! Mig ha en t-shirt på og så lige over på sædet og lænne på gardinet, dernede stod en tysk grænsevagt med øre-til-øre smil, og i baggrunden et ældre ægtepar (vil anslå deres til at være mellem 110 og 127 år ;op ) jeg rullede pænt vinduet ned og vagten spurgte mig om det var godt! Hehe, til det kunne jeg jo kun svare ja tak, det var det, og så spurgte han så om min kæreste (han vidste jo ikke hun var eks) var i live, lettere forbløffet over spørgsmålet svarede jeg at det var hun da, ja for det ældre ægtepar der sod i baggrunden havde taget hold ved siden af os og havde hørt at der var en kvinde der skreg og hytten på MAN'en gyngede jo noget så de var helt sikre på at der foregik noget MEGET kriminelt, men han mente nu nok at kunne høre forskel på et mord og en sexuel agt, men han havde lovet at spørge så det havde han gjort nu, og så måtte jeg ellers sove godt hehe....

    Jeg havde aldrig set min eks SÅ rød i hovedet som efter den samtale der hehe... Hun gemte sig forøvrigt under dynen under hele samtalen hehe...


  • #4   30. dec 2010 Hahaha !!!

  • #5   31. dec 2010 Hehe, ja jeg glemte forøvrigt at skrive at jeg takkede ham mange gange for athan havde ventet til vi var færdige og til svarede han at han havde stået og ventet i godt og vel 5 minutter da han ikke ville afbryde os haha
    EN meget venlig og måske lettere kinky tysker hehe...


Kommentér på:
En af de lumre..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce