1.695 visninger
|
Oprettet:
Job Muligheder i Nord Jylland? {{forumTopicSubject}}
Jeg står og skal bruge et nyt job, da min løn de sidste 3 måneder ikke er kommet til tiden..
Jeg bor ved Dybvad 10km fra Transport Center Syd i Sæby.
Jeg har kørt i 9år, med stort set alt inden for stk og palle gods. Og WalkingFloor og lidt tip kørsel.
Har kørt i Hele Norge og Sverige, men også lidt Finland, Tyskland, Holland, Belgien, Frankrig og England..
Ved i om der er nogen der står og mangler.?
jan 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Lastbiler: 1 Emner: 24 Svar: 105
Hmm ja ja.
Jeg kender desværre ikke nogen der lige mangler.
Men held & lykke.
dec 2010
Følger: 28 Følgere: 27 Lastbiler: 4 Emner: 5 Svar: 119
Hvis det gør en forskel.
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 246
jan 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Lastbiler: 1 Emner: 24 Svar: 105
Det var nu heller ikke for at spille smart eller noget. Det lyder til du har erfaring, og det er jo godt at kunne fortælle når man skal ud og søge job.
Men start med at søg uopfordret hos de vognmænd der har noget kørsel du synes om. Måske er du heldig.
Men mange af de "gode" steder har selvfølgelig mange gange nogle klar, når nogle af deres gamle chauffører stopper.
Jeg har altid søgt uopfordret, og brugt mit netværk i branchen, de gange jeg har manglet lidt, eller gerne ville tilbage til rattet. Jeg er uddannet både mekaniker og snedker, men det er sgu rattet der trækker i mig.
Og min erfaring er også, at det er nemmest af finde noget nyt, så længe man stadig har noget. Men der skal jo penge i kassen, så kan godt fordtå du er begyndt at lede efter nyt job.
Endnu en gang held og lykke.
Venligst! Jacob J.
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 64
dec 2010
Følger: 28 Følgere: 27 Lastbiler: 4 Emner: 5 Svar: 119
Tak.. Det lyder ikke dumt. Men sikke en skod løn.
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 64
Job Muligheder i Nord Jylland?