{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slut med sodavand i nordjylland
  • #1   8. mar 2011 Endnu en blandt mange.

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #2   8. mar 2011 Æv de er ellers gode, men vi har da gudskelov stadigvæk Hancoock sodavand

• #3   8. mar 2011 Tiden var løbet fra dem. De skulle ha gjordt mere for at følge med. MEn trist ja, helt sikkert.

• #4   8. mar 2011 Hvad vil du gøre for at følge med? Har du ikke læst artiklen?

• #5   8. mar 2011 De produderede så vidt jeg ved kun små vand(0,25). Det stoppede harboe med for længe siden da der ikke var penge i det. Sådan nogen ting kan man lave analyser på inden det kommer så vidt. Det er ikk nogen undskyldning at salget var dårligt i december og novenmber. Salget er sjældnet godt i vinter. MEn, også som der er skrevet, at lokal patrioismen er væk ligesom med hirtshals mejeri.

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 72
    #6   8. mar 2011 Synd for landsdelen, men synes ikke danskerne har tabt noget ift udvalget af sodavand... Landkær er da det værste sprøjt man kan komme i nærheden af.

• #7   8. mar 2011 synd og skam at et godt gammelt firma som det lukker smiley

Cajus.. - hva har det med sagen at gøre, at de kun producere 0,25 liters sodavand? tit er det sku ikk til at komme i nærheden af de kasser med 24 stk, 0,25 L sodavand i.. de blir da revet væk.. det en nem lille løsning til børn og for den sags skyld også voksne som bar engang imellem vil ha en lille forfriskining.. at følge med tiden, det kan alle de andre sku gøre.. vil ti gange heller drikke 0,25 liters sodavand end de klamme coop 0,5 liters til 3.50kr som smager mere af gylle end a sodavand..

• #8   8. mar 2011 Det er selvfølgelig altid trist når et firma går konkurs - Og selvfølgelig endnu mere når det er så gammelt et firma... Dog overrasker det ikke mig synderlig meget, men det er jo en anden sag smiley

• #9   8. mar 2011 Anders B

Pris og omkostninger. De små vand er ikk så efter spurgte længere som de har været. Mange forretninger fører dem slet ikke længere. Harboe stoppede fordi salget blev for lille de var for dyre at producere i forhold til en halvliters. Mange kunder køber en kasse billig halv liters istedet for en kasse små vand. Prisen er stort set den samme. Landkær gik konkurs så noget må ha ændret sig men det var ikke landkær.

• #10   8. mar 2011 kan godt være du har fat i noget af det rigtige mht. pris og omkostninger for produtionen af en sodavand på 0,25 l istedet for 0,50 liter.. har overhovedet ingen forstand på det, og selvfølgelig køber mange mennesker halvliters istedet for de små, jeg siger bar, tit, hvis man spørger efter de små der, er de udsolgt. der køres ogs tit tilbud på dem, og de er sku væk m ed det samme..

• #11   8. mar 2011 Anders B > Hvem tror du betaler tilbuddet? Det er da ikke butikken...

For år tilbage kørte jeg en del for FK (Forbruger Kontakt) som trykker og distribuerer størstedelen af de danske reklamer, der i gennem kom jeg til at tale med direktøren for biksen, han fortalte at alle de reklamer man så i bladene, det var producenten der betalte hele gildet og ikke butikken...

Jeg synes det er synd, dels pga. arbejdspladserne, men i den grad også fordi der er tale om et gammelt bryggeri... Og så kunne jeg nu godt lide sodavanden...

• #12   9. mar 2011 ja det ved jeg så ikk noget om.. har intet forstand på det, som sagt.. men du har da sikkert helt ret..
    bar synd og skam at så fint gammelt firma skal bukke under:(

• #13   9. mar 2011 Vi er slet ikke uenige... Jeg kan også godt lide charmen ved at sidde med en 25 cl glasflaske i stedet for en ½ liters plastflasker, sodavand og øl smager bare bedst fra glas...

• #14   9. mar 2011 Altid, da man var mindre, og var på besøg hos Farmog og Farfar, fik man sodavand fra 25cl flasker. - Det er hvertfald noget jeg altid vil mindes, fra dengang!

• #15   9. mar 2011 Spåårty > Helt enig, og det kan ikke diskuteres... hehe...

• #16   9. mar 2011 Mr. Nobody.. helt enig!..:)

hæhæ, så er der os der stadig får det sådan, hæhæ!! smiley det charme, haha! smiley

Kommentér på:
slut med sodavand i nordjylland

Annonce