{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mercedes sprinter må de være her eller ikke
  • #1   6. mar 2011 Hvis den vejer over 3500kg i totalvægt er det en lastbil... Hvis ikke høre den hvis til på BG...

    / Bülow...


  • #2   6. mar 2011 det gør den ikke men den ville nok beder pas ind her

  • #3   6. mar 2011 hvis de ikke køre i vejen gør de ikke mig noget men for fanden find dog lidt kø kultur tak

  • #4   6. mar 2011 ja der er nogen der køre som røv min køre som værkstedsbil


  • #5   6. mar 2011 Jeg VED at selvom den kommer ind, så går der en brøkdel af et sekund før den er stemt ud igen... :o/ Så længe det ikke er en 4600 kg's Sprinter så skal du ikke nære de store forhåbninger om det... beklager...

  • #6   6. mar 2011 thomas den ville jo nok gå ind under bilsiden i stedet men man kan sige hvis der er gjordt lidt ud af den og måske kan gå ind under en af grupperne vil den måske have en lille men ikke stor chance det er jo et forsøg værd har selv prøvet at få en lastbil her ind men fordi de ikke synes det er godt nok bliver den afvist

  • #7   7. mar 2011 Thomas kan du glemme alt om har prøvet med den kurer bil jeg have som hva under 3500kg har da aldrig før fået en sån dårlig behandling så bare glem det:)

  • #8   7. mar 2011 Hvis det er en sprinter og vejer under 3500 kg vil jeg da mene den hører til på bilgalleri.dk

    Vil råde dig til og spørge invio eller benny tryk på hjælpeadmins han ved det bedre end mig !


  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #9   7. mar 2011 Jeg vil sige den skal på bilgalleri da der er en del i forvejen

    http://www.bilgalleri.dk/gal_alle.aspx?page=1&type=Mercedes%20Benz&search=Sprinter


  • #10   7. mar 2011 det er jo ikke en kurer bil det var bar feder vis man kunne samel det på et sted men det er oki

  • #11   7. mar 2011 Synes et sted at de sprinter der køre med fragt/gods osv skulle have lov til at være her da det enlig har den samme betydning som en lastbil bare i mindre format,
    Jeg køre selv i sprinter, på under 3500kg og ber til Gud hver nat når jeg Køre på landevejene at politiet ikke kontroller hvor meget den et læsset, for så ville jeg da godt nok få en bøde der vil noget,


  • #12   7. mar 2011 jo det kunne da være godt vis de må er ved og bygge min op til følgebil og værkstedsbil

  • #13   7. mar 2011 Dem der skal ind her (hvis de må) skal have noget at gøre inde for Transport-branchen, eller er der ikke nogen ide at oprette dem her inde efter min mening,

  • #14   7. mar 2011 jo da syns ikke for dem en har en varebil selv har jo ikke nogen og gøre men hvorfor kunne den så kommer ind http://www.lastbilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=210

  • #15   7. mar 2011 Tror det er fordi at lastbilgalleri er for lastbiler... Men du kan jo lave et fotoalbum med den...

    Hvis der kom brancherelateret varevogne her ind, vil folk jo prøve at få alt der har noget med transport branchen ind... Det vil jo ende med alt fra truck og personbiler til scootere der bruges til at hente reservedele og smørrebrød i, vil oprettes...

    Der er jo en grund til at man ikke kan oprette mc, bil, båd osv på alle gallerier, men kun på de gallerier de hører til på...

    / Bülow...


  • #16   8. mar 2011 nvz det er da dumt og skrive herinde at du putter for meget i din bil for politiet følger os med herinde og på alle andre hjemmesider..!

  • #17   8. mar 2011 Så længe man ikke skriver hvem man køre for så går det nok smiley
    Plejer nu at snakke godt med dem når jeg møder dem, men mund ikke de har andet at tag sig til ind at holde øje med mig? smiley
    Men hvis jeg siger jeg ikke vil køre med så meget overlæs som vi gør så finder de bare en anden til jobbet


  • #18   8. mar 2011 nvz

    nårh jamen så må vi da håbe din spedidør / vognmand har råd til bøden!!

    Tjah politiet holder da raccia i denne uge med mobiler og seler og hvis de først finder lidt plejer de og gå videre somregl :s


  • #19   8. mar 2011 Sjovt du nævner det med bøden den har der været snakket om mange gange om de vil betale den eller ej,'og det vil de ikke hvis vi blivet taget for overlæs, de har selv en vægt en portvagten men den er gået i stykker og de synes sjovt nok den er for dyr at få lavet.
    Og har hørt om den kampagne de køre, men køre om natten så møder dem gudskelov ikke så tit når de laver razzia, og har fået afvide af firmaet jeg ikke må lukke dem ind i varerumet uden dommerkendelse, men der er så visse undtagelser


  • #20   8. mar 2011 Det jo vildt alligevel :S

    håber da ikke du kommer forbi toldområder osv der kan de nemlig altid forlange at du åbner og det kan de i øvrigt alle steder ellers skal de da nok få fremskaffet en du får ikke lov at køre videre da for så ved de jo først at den er gal hvis man nægter.. ! det jo nærmest det der er tricket.. det er jo li som dem der henter pot osv i holland hellere gemme det godt og satse på de ikke finder noget end og nægte adgang for så ved de at der er noget galt smiley


  • #21   8. mar 2011 Truckerinden: det er rigtigt nok vi køre dog ikke ude af landet det har vi bech hansen og studsgård til smiley

  • #22   8. mar 2011 hehe godt så smiley

  • #23   8. mar 2011 Hvis pot-jens beder dig om at åbne op bag til, så SKAL du åbne, medmindre din bil er plomberet, er den det, så skal du ikke medmindre det er toldvæsenet, men de har altid lov til at se i dit varerum om godset er sikret og hvad du kører med....

    Hvem kører du for?


  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #24   8. mar 2011 Det kræver da ikke en dommerkendelse for at pot jens skal kigge i dit lastrum så det er noget jeres firma har misforstået. De kan faktisk tvinge dig til følge med til en kgl. privileget brovægt hvis der mistanke om overvægt

  • #25   8. mar 2011 Benny A:
    Det er ved at gå op for mig smiley
    Men de kender nu logoerne på bilerne sist jeg bliv stoppet da viste de udemærket hvad jeg kørte med inden jeg fik indført et ord.
    Fik så en på mindelse om at sætte farten en smugle ned,


  • #26   8. mar 2011 Benny A > Ja det må de, så fremt der ikke afviges voldsomt fra ruten... Diskussionen opstår så ved definassionen af voldsom afvigelse... ;o)))

  • Søren L
    Søren L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #27   14. mar 2016 Den er lidt svær, synes jeg. Selvfølgelig kan man alt efter vægten bestemme, hvorvidt det er en lastbil eller varevogn. Selv, hos Mercedes-Benz CPH, har de kategoriseret den som en Mercedes varebil: https://www.mercedesbenzcph.dk/nye-biler/varebiler/

    Så mon ikke, vi skal gå ud fra, at det er en varebil? smiley


  • #28   7. apr 2016 #11 ved hvordan du har det. Kørte på et tidspunkt i en transit for et skibsproviateringsfirma. Jeg havde 3 fyldte EU paller bagi, den var så tung at den stort set gik i bund og kunne kun lige til nød og næppe trække fra lastbilerne. Så jo det var overlæs.

    Men giver til dels folk ret i at kurer biler mm nok har mere at gøre herinde end på BG, medmindre det fx er en stylet "minibus" eller deslige. Men rent teknisk er det jo ikke en lastbil HVIS at den vejer 3500 kilo eller derude. Men hvis jeg fik fingre i en Mowag Eagle så SKAL den jo i princippet oprettes herinde da den vejer mere end 3500 kilo smiley


Kommentér på:
mercedes sprinter må de være her eller ikke

Annonce