6.643 visninger
|
Oprettet:
n&k spedition {{forumTopicSubject}}
Vi hvilke vognmænd der køre for n&k spedition...
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 6 Svar: 48
jan 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 8 Lastbiler: 1 Emner: 6 Svar: 69
http://www.padborg-express.com/P%20Bjarne%20Andersen%20Transport%202/Album%201/Henning%20Juulsen%20Daf%20XF%20105-510%202%20%2806-02-2011%20-%20Boulogne%29.html
jan 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
Spanien.
køres af dansker hollænder og portugisere osv
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 6 Svar: 118
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
dec 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 2 Svar: 4
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 6 Svar: 48
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 6 Svar: 118
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
Var Bruno ikke stoppet derinde for langtid siden???
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 6 Svar: 118
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 6 Svar: 118
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 33
alt på Italien(oksekødet)køres af talibanerne
Brian
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 6 Svar: 118
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 3.964
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 16
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 6 Svar: 118
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
Havde Bruno ikke to biler som kørte N&K??
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 6 Svar: 118
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
Det sgu længe siden jeg har været forbi er høker.
Men jeg hørte det var Brødmanden som kørte for ham.
Kunne se at Bruno´s bror Ignatz har fået en Highliner at køre i..
dec 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Lastbiler: 5 Emner: 27 Svar: 1.052
Hvilke regler er det der er forrykte...?
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 6 Svar: 118
Michaek K -> da jeg skrev det tænkte jeg på at man f. eks kan komme til at betale for at der mangler juletræer i en trailer, da man skal skrive under på at man erstatter alt hvad der går i stykker. Og det er jo sådan set fint nok - det er bare knap så heldigt hvis man ikke får rapporteret at en trailer f.eks har en ridse når man henter den. så kommer du selv til at betale for det. Og så deres system med at vognmanden betaler et eller andet ved forsinkelse. og der er problemet jo så at N&K ikke kalkulerer køretiden efter at der eventuelt kan være kø og diverse andre problemer.
dec 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Lastbiler: 5 Emner: 27 Svar: 1.052
Hold da helt fast....Det lyder som om det er blevet et spil i lotteriet at trække for dem....
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 3.964
Eller det var det dengang jeg gjorde i den slags.
dec 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Lastbiler: 5 Emner: 27 Svar: 1.052
Det er da helt hen i vejret du bliver bonnet hvis du kommer for sent.....
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 6 Svar: 118
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 21
dec 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Lastbiler: 1 Emner: 2 Svar: 29
feb 2011
Følger: 1 Svar: 26
for der holder da ca 25 lastbiler med østaber hver aften i horsens
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 3.964
Så du mig skrive noget om det med regningen for at komme for sent????
Jeg forholdte mig udelukkende til det med skaderne og juletræerne. Puds nu lige monoklen doooh.
Og med de to ting er det ved N&K som det er alle andre steder.
Ved Andresen f.eks. udfylder man trailerrapport hvergang man skifter trailer og sjusker man med den, ja så kan det blive en dyr omgang.
dec 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Lastbiler: 5 Emner: 27 Svar: 1.052
Puds selv monokkelen....Har du set noget sted jeg har skrevet du har udtalt dig om det...???? Dooooh
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
dec 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Lastbiler: 1 Emner: 2 Svar: 29
jep det ved jeg godt der gør, var nok lidt forkert formuleret
års kør de læs som der er mange lev på, for der skal chaufføren være behjælplig med at læsse, og man skal selv sætte mærkater på, slagteriet skubber kun ophænget til bagdørene så skal man selv stå for resten, det har de så åbenbart opgivet med dem østfra
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
Ja dengang jeg kørte for Andresen var pallesedler og trailerraport noget man bare smed ud. Men monikke pallesedlerne skal bruges idag..
Det er nu efterhånden os mange år siden..
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
Ja dengang jeg kørte for Andresen var pallesedler og trailerraport noget man bare smed ud. Men monikke pallesedlerne skal bruges idag..
Det er nu efterhånden os mange år siden..
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
dec 2010
Følger: 1 Svar: 2
dec 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Lastbiler: 5 Emner: 27 Svar: 1.052
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 39 Lastbiler: 5 Emner: 107 Svar: 466
De siger man får omkring 8,20 kr pr km, men det er kun i nogle lande.. når du køre i DK skulle prisen vist være helt nede på 5.95 eller deromkring.. Samtidig med at de også regulere ud fra om du er fuldt læsset eller kun har 20 paller på bilen mm.. Så det er stort set umuligt at finde ud af hvad man realt får pr kørt km..
Man får feks ikke penge for at køre tom.. Og det er ikke så sjældent endda at man bliver tom på sjælland eller i sverige og så skal til Fyn eller Jylland og læsse igen..
Man for godt nok penge for at køre tom i Sverige men kun til nærmeste danske havn.. Så bliver du tom i Helsingborg sååå tja..
Og der er INGEN ventetidsbetaling.. Jeg holdt en dag 6 timer og ventede på læs i Ringsted unden at firmaet fik en krone for det..
Samtidig hart de en klausul i deres kontrakter hvor der står at uanset hvilke instrukser N & K´s disponenter måtte give dig og der alligevel så skulle ske med godset så er det vognmandens ansvar..
Altså feks : Hvis N & K beder dig læsse et læs kød og køre det på minus 20 grader og dette får du på skrift feks sms eller fax. Og du så kommer frem til kunden og han siger at det kød skulle have været fersk og kørt på feks + 2 grader så er det vognmanden der skal erstattet læsset selvom du tydeligvis har fået forkerte instrukser fra N & K !!
Så alt i alt tror jeg det er meget forståeligt at der ikke er mange danskere tilbage der vil eller kan have råd til at trække for dem..
Må jo også sige det er da heller ikke så få af de vognmænd man gennem tiderne har set trække for dem der ikke eksistere den dag i dag.
Men hvad så længe N & K bare tjener godt så er det jo hovedsagen eller noget.......
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
Det er jeg helt 100 på.
dec 2010
Følger: 1 Svar: 2
Beklager, jeg havde læst forkert, Han må have købt det vognmandsforretning der var sammensluttet NK spedition i tidernes morgen
jan 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
dec 2010
Følger: 30 Følgere: 29 Lastbiler: 8 Emner: 4 Svar: 61
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 39 Lastbiler: 5 Emner: 107 Svar: 466
Og den kontrakt på det spaniens kørsel jeg kørte var helt ude i skoven..
Samt det jeg sådan gennem årene har kunnet se der er sket med de vognmænd der har trukket for dem.. Og der er ikke mange af dem der lever mere..
Men dermed sagt så var disponenterne / speditørene rigtig fine at arbejde sammen med.. Der var absolut igen problemer..
Det eneste man måske kan sige er at de har en lidt elastisk opfattelse af det der med weekendhvil er og hvor meget der skal til før man har hentet de 21 timer som man mangler oven på et 24 timers hvil..
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 3.964
Nu du nævner weekendhvil - Så har jeg lige debatteret det med en makker og vi kan ikke helt blive enige om hvordan der skal kompenseres - Har du helt styr på det?
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 39 Lastbiler: 5 Emner: 107 Svar: 466
Hmm tja sådan nogen lunde vil jeg mene..
Man skal som sagt holde 45 timer pr uge efter max 6 x 24 timers perioder..
Man kan så afkorte et hvil til 24 timer hvis det holdes i lastbilen..
Men de resterende timer : 21 skal så afholdes inden for 3 uger efter enten i forbindelse med et andet weekendhvil = 45 + 21 = 66 timer.
Eller sammen med et 9 timershvil = 9 + 21 = 30 timer..
Men hvad er i uenige om ??
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 3.964
Det jeg ikke helt kunne forstå var, at der i følge ham ikke var et alternativ til de 66 timer. Og jeg tænker bare, at for mit vedkommende, så er det tit lige på kanten, at jeg ville kunne nå at holde 66 timer.
Omvendt så er de 30 timer sgu da også svære at få samlet sammen i løbet af en normal uge - Det er kræver jo nærmest, at man holder dag fri.
Og det afkortede 24 timers hvil det er KUN gyldigt hvis man er i bilen - Er det rigtigt forstået? Bare så jeg er sikker på, at jeg ikke har misset noget.
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
Det lyder egentlig meget korrekt, men man skal så lige huske at man jo ikke må køre mere end 90 timer i en to ugers periode så på spaniens kørsel så ville man vel egentlig havne i et problem med at gå død for køretid???
Det var lige en tanke jeg havde.
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 3.964
Aha. Så vil jeg altså kunne holde reduceret weekendhvil her hjemme hvis jeg kommer sent hjem og skal tidligt afsted. Jeg skal bare kompencere efterfølgende.
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 25 Lastbiler: 2 Emner: 25 Svar: 93
Har også hørt at E.S. Transport, Stae også kører for N&K nu... Han kørte tidligere for Thermo Scandia (schenker).
Jeg ved at N&K underbyder alle der kører oksekød, har hørt det fra en pålidelig kilde, men ønsker ikke at hænge min kilde ud herinde.
Har hørt N&K tager 11000 kr./mdr. for leje af en af deres trailere.
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 3.964
Ak ja - I de gode gamle dage var alt bare bedre.
Det er i øvrigt Skaw's oksekødskørsel de roder med ved N&K
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 3.964
Jeg ved det ikke med sikkerhed, men rygterne ville vide, at der var en flok voldsomme bøder på vej for bla køre/hviletid og noget ballade med 3F osv. Men jeg er slet ikke sikker.
Lidt en skam, de var super flinke at køre for - Både Ebbe og Jørgen. Vi havde aldrig problemer med dem. Omend jeg må erkende, at jeg har hørt mange dårlige historier om især Ebbe, jeg kan bare ikke genkende dem.
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
Ja egentlig trist. Der sgu mange gode gamle firmaer som er gået kold på denne måde...
Søren S
Tvivler på at Børge Ernø har en eneste dansk chauffør til at køre for N&K.
Men kun der sidder danskere på hans 3 akslede biler...
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 39 Lastbiler: 5 Emner: 107 Svar: 466
Jamen helt sikkert.. Det kan være rigtigt svært at nå at hente de 66 timer.. Ihvertfald hvis man ofte kommer "sent" hjem og køre ud igen søndag.. Men lad os nu sige du kommer hjem Fredag kl 18 óg skal hente de 21 ekstra timer så er du nødt til at holde hjemme til mandag kl 12 !! Det er jo uden tvivl længe og holde hjemme men det er nu engagn sådan reglerne er..
Og ja umiddelbart er de 24 timer kun gyldige når du holder demm i bilen.. Men tror dog ikke der er mange betjente der ville hænge sig i det..
EK T
Arrh man kan nu sagtens køre en spaniens tur uden at komme op at slås med de 90 timer.. En Barcelonatur med returlæs i Valencia vipper sådan ca. omkring 5000 km og det er der absolut ingen problemer i at nå inden for de 90 timer..
Men ja man kan sagtens komme i problmer på de helt lange ture..
dec 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Lastbiler: 5 Emner: 27 Svar: 1.052
I starten af 90´erne holdte jeg ved et firma i Modena med et læs ophængt skinker....Vi holdt der altid 3 dage før vi fik læsset af, men det var os allesammen, så vi var sjældent alene...Der var altid hyggeligt selskab af andre Danske kølebiler...
Den trofaste læser vil huske vi trak for IAT, og denne gang holdte jeg sammen med "Lille Ib" fra Børge Ernø, som trak for N&K.... IAT og N&K havde et rimeligt tæt samarbejde dengang, og lille Ib blev tom ved 17 tiden, mens jeg som minimum skulle holde til dagen efter... Ib ringede hjem og medlte sig tom, og fik en lidt træls besked....Han skulle køre op til en by tæt på Verona der hed Pescantina, hvor en N&K bil var væltet med et læs ophæng der skulle ned til Modena hvor vi var... Ib kom ud og fortalte om hvad de havde sagt...Planen var at han skulle op og have læsset de skinker over i hans trailer og køre ned med dem....Hvor længe har de ligget, spurgte jeg lidt mistroisk...? Aner det ikke sagde Ib, og jeg tænkte på at det nok skulle blive spændende med 35+ i skyggen... Er der gået hul på traileren spurgte jeg så, og Ib trak på skuldrene som svar... Tager du ikke med derop Michael, spurgte han så, og jo selvfølgelig ville jeg hjælpe en kollega der er kommet galt afsted....Jeg bliver bare nødt til at koble af, og køre derop i min egen trækker, for der er jo ingen der aner en kæft om vi er færdige i morgen tidlig hvor jeg skal til rampen sagde jeg, og derefter ringede vi hjem og satte både IAT og N&K ind i vores plan....De syntes begge det lød som en god løsning, og jeg ville selvfølgelig få mine udgifter dækket, samt få km betaling og det hele for at tage med...Snakken gik livligt i walkien mens vi tonsede nordpå alt det lortet kunne trække (og det var ikke kun 90 dengang), om hvad fanden han mon havde lavet i Pescantina, og hvorfor han var drejet af motorvejen i det hele taget... Det var stegene hedt udenfor, og jeg spurgte Ib om ikke han troede der var gået mider i lortet så de selv kunne kravle op i Ib´s sættevogn, og det jokede vi lidt med resten af turen....Vi ankom til sidst til stedet, og fulgte den forklaring om hvor den vist nok skulle ligge, og vi rodede lidt rundt for vi kunne ikke finde den....Til sidst fik vi øje på den 5 meter nede af en skrænt halvvejs rundt i et langt 90 graders sving, og så stod vi ellers og kiggede lidt på hinanden....Den lå på siden med skammelen stadig hængende i kongebolten, og med hele forenden hvor kølemaskinen skulle sidde flået af...Der var ikke et øje, og vi undrede os en smule over det, mens vi frygtede det værste.... Det var blevet mørkt, og vi gik ned til traileren og lyste ind i den, og kunne konstatere at hvis der var noget af det her der skulle reddes var det NU der skulle handles...
Mens vi stod og sparkede lidt til en skinke der lå og flød, og forsøgte at lægge en slagplan var der pludselig én der råbte af os på Italiensk lige bag os....Vi vendte os om, og der stod Carabineri og pegede på os med en maskinpistol mens han råbte og skreg.... Jeg kan huske Ib tog fat i min arm og sagde...Nu bliver vi kraftedeme skudt Michael, og på 3 sekunder lærte jeg pludselig Italiensk....Alle gloserne man havde lært blev fyret af i en fart, og hurtig forstod han vi var kollegaer der var kommet for at hjælpe, og ikke for at stjæle som han troede... 2 Minutter efter vi havde talt med betjenten, og tjekket om vi havde pisset i bukserne kom en gammel 142 kørende og holdt ind....Det var den bil der var væltet, og han satte os hurtigt ind i hvad der var sket... Forhistorien var ret grotesk, for det viste sig det var en vognmand der aldrig havde kørt eksport før der ejede bilen...Der var 2 mand på, og de havde ikke ét eneste kort i bilen...Ikke ét...ikke engang over Danmark, eller Tyskland, der fandtes ikke et eneste landkort i bilen...!!!! Alle jer der kørte langt væk før gps og mobiltelefon ved det er vores vigtigste værktøj de kort vi havde, og vi havde mange af dem..Alle med mange tegninger i over hvor de forskellige kunder lå så det var nemt og finde dem igen, og tegninger med lave broer og hva vil du ha´....Alle jer fra gps tiden skal forestille jer i bliver sat ind i en bil og sendt til mellemøsten uden gps eller telefon eller noget som helst....DERUDOVER havde de ingen kreditkort, eller penge med til vejskat.....Deres vognmand havde sagt til dem de bare kunne lade være med at køre på betalingsveje, og alle der kendte Italien dengang ved at det jo stort set var umuligt... Men det var et par gæve vestjyder, der gjorde som mester sagde, og dermed var de begivet sig ud på en tur til Modena med ophæng, som de heller aldrig havde køret med før, uden kort, penge, eller viden om nogen som helst ting...Ib og jeg stod med åben mund og lyttede mens de fortalte, og tilbage havde jeg kun ét spørgsmål til dem....Hvad var der lige gået galt her i svinget...? Tja....De havde forsøgt at tage det 90 graders sving, der dog var langt med 60....(!) Enhver der har kørt ophæng ved at det gør man bare ikke, og det lærte vores to venner så på den hårde måde...De fortalte de næsten troede det gik mens de som en anden helldriver kom tonsende på to hjul rundt i svinget, og i deres forsøg på at redde den blev skammelen flået af, og trækkeren blev således på jorden, mens traileren røg af helvede til.... Vores ven fra Carabineri´erne stod trofast nede ved traileren da Polizia ankom.... De så kørekort og skive, og jeg overtog forhandlingen med betjentene og så faldt dommen...De ville have 50.000 Lire i bøde, så var de tilfredse... Jeg åndede lettet op, og tænkte godt vi ved hvordan de skal tackles, så glad gik jeg hen til vores to venner og fortalte dem den glade nyhed... Er det med kvitering spurgte den ene...Nej for satan da....Så bliver det meget dyrere....Jeg vil råde dig til at smide de 50.000 og så er den potte ude...Fandme nej sagde vores stædige, men meget lidt kloge ven...Jeg får dem ikke dækket hvis der ikke er en kvitering....Jo sagde jeg, du skriver sgu da bare et blå billag....Fandme nej sagde han....Øh....Ved du hvad du gør spurgte jeg lidt forsigtigt....Jeg er ligeglad sagde han...Fint sagde jeg så, det er ikke mig der får røven på komedie, så smut du bare hen og overtag forhandlingerne så må vi se om de forstår jysk...Postyret od diskutionen havde tiltrukket carabineri´en og nu var det ikke 50.000 længer...Nu var det 500.000 de ville have....Michael råbte vores kloge ven...De forstår æ hva a siger....Sig lige til dem at de bare kan sende a regning til a vognmand....Der kunne jeg ikke lade være med at grine....Øh hvor tror du lige du er henne...? Skjern eller sådan noget...De vil skide dig et stykke, og du kommer ikke herfra før du har betalt....Så hvis jeg var dig ville jeg finde 500 af de lange frem....Jamen det har vi jo ikke....Så må du trylle dem frem....Lang pause....Okay okay sagde han så....Så får de de 50.000 uden kvitering....Måtte grine igen...Det går sgu ikke du...Det var dengang...Nu er der jo kommet højerestående til, og nu er det alvor...Jamen hvad skal vi så gøre...Det ved jeg sgu ikke...Det var dig der ikke ville høre da jeg forsøgte at hjælpe, og nu er vi der hvor jeg ikke kan gøre noget...Vi kan prøve og køre om til Mona og se om hun kan stampe så mange enge op, men tror ikke på hun kan gøre noget før i morgen... For de af jer der ikke kender Mona kan jeg kort fortælle at hun var en svensker der havde en bevogtet parkeringsplads med stort hegn omkring...Et sted hvor der altid holdte Danske biler... Nå men vi kørte om til Mona og bankede hende op, og satte hende ind i situationen....Samtidig skulle vi jo låne hendes tlf fordi vi skulle have fat i N&K for at briefe dem om hvordan det så ud, og så skulle vi høre hvordan de havde tænkt sig at få de skinker læsset om, for det gjorde de jo ikke af sig selv..... Lille Ib stod med store øjne da han vendte sig om mod mig og sagde...De regner da med at vi selv læsser om...Kiggede på Ib og sagde...Jada...Vi tager da 2500 skinker og slæber og af skrænten én efter én, og er vi en lille smule heldige er vi færdig omkring jul...Sagde til Ib at han kunne sige til dem de skulle skaffe mindst 20 mand, så skulle Ib og jeg nok lede og fordele arbejdet....De var kolde, og vi kunne bare komme igang...Trak på skuldrene og sagde jeg sådan set var kold i røven, det var jo ikke mine skinker, og ville de ikke tage imod fornuft kunne jeg ikke rigtig se vi skulle gøre det.... De var kolde som is, og enden blev at da jeg blev nødt til at forlade dem kl 8 om morgenen var der ikke sket en skid, og der var skinkerne allerede blevet levende, så der var kun én vej tilbage...Destruktion af hele læsset... Det endte med at Ib sagde jeg lige så godt kunne køre, og jeg tog så den ene af chauførrene med....Den anden blev sammen med bilen og ventede på at de fik stampet 500.000 op af jorden, som N&K forøvrigt heller ikke gad hjælpe med....Om han nogensinde kom hjem med bilen aner jeg faktisk ikke, men det var så min oplevelse med N&K......
Tro det eller la´vær´....
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
Jeg havde da ikke lige regnet med jeg skulle sætte resten af dagen af til lastbilgalleri....
dec 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Lastbiler: 5 Emner: 27 Svar: 1.052
Du kan jo bare lade være med at være så nysgerrig....Hahahaha
dec 2010
Følger: 20 Følgere: 18 Lastbiler: 4 Emner: 19 Svar: 494
men jeg gad nu godt at havde prøvet det alligevel
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
Haha hold da op en historie. Sådan en historie kommer man nok aldrig til at opleve mere..
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 25 Lastbiler: 2 Emner: 25 Svar: 93
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 3.964
De to Scania R560 står i Kolding nu, hvis det er dem du tænker på - Jeg så dem lige her til aften. Fine biler ellers.
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 25 Lastbiler: 2 Emner: 25 Svar: 93
Den hvide står hos Selmer Transport i Herning... Det har den gjort hele ugen...
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 25 Lastbiler: 2 Emner: 25 Svar: 93
har han så også fået en hvid DAF ligesom Anders...???
Jeg må lige have et par billeder af den en gang...
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 25 Lastbiler: 2 Emner: 25 Svar: 93
n&k spedition