{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

R  d
R d
Tilmeldt:
20. feb 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Jobsøgende.. {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg er fyret fra mit nuværende arbejde fra 14 marts. Så vil gerne ha noget at rive i efter der.

Jeg er udlært lastvognsmekaniker i 2003 og aldrig har arbejdes som svend. Men mine hænder er da skruet godt på smiley

Har tænk på at søge noget kurrer kørsel eller noget lastbil for et eller andet firma. Har dog ikke den vilde erfaringer med at køre stor lastbil selv om jeg har C og CE kørekortet. ( Er der på nogen måde man kan få genopfriskede sådan noget? Evt et AMU kursus?? )

Eller er det total umulig at komme ind i denne branche? Evt nogen der kender et kurre firma her i trekantsområdet som mangler en ferie afløser eller en til fast ansættelse? På lager eller at komme ud at køre er mig lige meget !!! Har også truck kort smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jobsøgende..
  • #1   20. feb 2011 Det er nok ikk helt let uden erfaring, men ikke umuligt, jeg selv er også lastvognsmekaniker, og da jeg blev fyret fra min nuværende stilling, søgte jeg også bar alt, både mekaniker jobs og chauffør osv, og fandt faktisk et firma der ville have mig, som chauffør selvom jeg ikk havde erfaring, trods min unge alder.. Men fandt et mekaniker job, som var det jeg helst ville.. Så det er svært, men ikke umuligt..

    Den eneste måde at genopfriske, er at komme ud og køre smiley


  • R  d
    R d Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   21. feb 2011 Problemet er bare at jeg ikke har været i mekaniker faget siden 2003... Og det er heller ikke det jeg brænder for at arbejde med. Har heller ikke ikke arbejdet som svend (som mekaniker) så den helt store erfaringer med det har jeg heller ikke.



  • #3   21. feb 2011 Der er ikk så meget andet for end at du må igang med at søge fra A-Z smiley

Kommentér på:
Jobsøgende..

Annonce