{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køreskiver???
  • #1   18. feb 2011 Er det privat kørsel? I så fald skal der IKKE bruges skive...

Ellers skal du kikke på uret der vil stå nogle E numre, og det er dem der bestemmer hvilke skiver du skal have, men de bliver ikke nemme at skaffe på en lørdag... Men er det privat kørsel, så skal du IKKE bruge skive, og er det for en kammerat så er det privatkørsel hvis du bliver stoppet ;o)

• #2   18. feb 2011 jamen det er min normale firmabil, men da vi kører tæt på firmaet ( entreprenørfirma) så bruger vi aldrig skive, og har så fået lov at låne min firmabil, for at hente en vandscooter i helsingør, og det er jo privat, så det vil sige du mener ikke jeg skal have skive i for det??

• #3   18. feb 2011 og ja, hvis nogen spørger er bilen naturligvis lejet hos min mester så der ikke er noget med skat

• #4   18. feb 2011 Men er bilen godkendt til udlejning???

• #5   18. feb 2011 Se nu begynder den at blive lakrids....

Jeg ved at hvis den havde været momsfri så havde det bare været at sige at det er privat for så er der ingen regler, men da bilen ER et erhvervskøretøj så ved jeg det faktisk ikke... jeg er dig svar skyldig, men mellem os er det så ikke lidt sent at tænke på sådan noget?

Havde det været mig, så tror jeg bare jeg havde taget chancen, de gange jeg er blevet stoppet i forvoksede kassevogne der har betjenten aldrig ville se skiver... Men det kan jo være det lige sker den dag jo...

• #6   18. feb 2011 ja ved det er sent, men har bare ikke kunne finde andre biler total skod, så derfor jeg har det problem nu, ellers må jeg udfylde en skive manuel samtidigmed jeg sætter en i, så de kan se hvornår jeg er kørt hjemme fra.

• #7   18. feb 2011 Du kan prøve om ikke andet, om den er gangbar ved jeg ikke, men det er jo bedre end ingen ting...

• #8   18. feb 2011 fandme noget øf det her

• #9   18. feb 2011 Mildt sagt da.. ;o)

• #10   18. feb 2011 kan se disse skiver jeg har nu er til 125km/t og skal op og have dem der hedder 180km/t kan de købes på tankstationer på motorvej

• #11   18. feb 2011 Rasmus N,,

på den fartskriver der sider i bilen der står et "E-nummer" f.eks E1-03 og det nummer skal ligeledes være på bagsiden af den type køreskive som du sætter i! det hjælper ikke noget at sætte en skive i der går til 180 km/t! hvis de "E-nummere" ikke matcher hinanden!

• #13   18. feb 2011 samme problem her, har sagt for lang tid siden den ikk viser korrekt, men i lt kan du ikk se kontrol apparatet, der er bare en lille revne under speedometeret, som du sætter den ind i ligesom en cd afspiller og der står ingen numre og kan heller ikke se nogle plombering.

• #15   18. feb 2011 resultat blev at jeg bliver hjemme, er sku mit kørekort for kært, så tager vi derover med en trailer om søndagen i stedet

• #17   19. feb 2011 Smart tænkt... :o) Så er der heller ingen køre-/hviletider at slås med... ;op

• #18   19. feb 2011 Ja, og så er du også fri for at fine en vognmandstilladelse!!!

Kommentér på:
Køreskiver???

Annonce