{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 480 kr.
  • Forhave og baghave 1.100 kr.
  • Vvs til installation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Diverse håndværksopgaver 2.200 kr.
  • Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Fjern asbest tag 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bak til rampe
  • #1   10. feb 2011 Arrhh.
    Med en sættevogn, og så venstre om, og med de streger og al den plads vil jeg tro 99 % kan gøre det bedre. MEGET bedre!

• #2   10. feb 2011 Jeg tror knageme ham chaufføren kører for Kim Johansen.

Det var samme stil en dag jeg skulle læsse noget luftfragt, og han skulle bakke til rampen ved siden af.

• #3   10. feb 2011 jeg havde heldigvis mulighed for at øve med erfarene chaufførere inden jeg skulle selv afsted... derfor kan man nu godt have lidt præstations problemer når der står en masse erfarene chauførere og små griner fordi du ikke kan komme til en simpel rampe... det er altså ikke sjovt...

• rasmus f
    rasmus f Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 13
    #4   10. feb 2011 Kommer hos en kunde i nordsjælland hvor de en dag havde taget tid på en øst abe. 24 min om at bakke til en rampe.

• #5   10. feb 2011 Jeg havde heldigvis kunnet øve mig med at bakke ind i vaskehallen uden linier eller noget at bakke efter i en 6,5 meter bred hal. Det har bestemt været en fordel for mig.

• #6   11. feb 2011 Jeg havde sikkert brugt en time på at få den til.. sådan noget trækker pis er sgu ikk til at bakke med... men en anhænger se det er nemt...

• #7   11. feb 2011 Amatør.... Men det er jo heller ikke nemt det der "bakning" Jeg siger det lige igen AMATØR!

• Tonni T
    Tonni T Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #8   11. feb 2011 Ja det der ligner en der bakker for første gang, jeg har kørt hos Post DK i Aalborg både med trailer og hænger, jeg ved ikke om der er nogle af jer der kender tilkørsels forholdene i post gården i Aalborg, der skal bakkes ind nærmest i en garage med ca 5-10 cm til en stolpe og med biler på den anden side, det har nogle gange givet et billigt grin smiley når fremmede vognmænd skulle ind der og det var altid med trailer, så plejede vi når de havde brokket sig længe nok at sige til dem "så skal du prøve med hænger næste gang" men når alt kommer til alt er det næsten kun et spørgsmål om bakke træning, jeg synes jo det var let til sidst at bakke et hænger træk ind der, men ved godt der er nogle få hvor man kan sige "han/hun lærer det bare aldrig" men hva man får et billigt grin på andres bekostning smiley

• #9   11. feb 2011 Altså alt er selvfølgelig svært i begyndelsen, men vil nok sige at det er lidt utrolig at han er så dårlig.
    Han skulle nok have overvejet lidt ekstra øvelse hjemmefra.

• #10   11. feb 2011 Han er da mere endd blot almindelig dårlig ham der...

Næh du smid ham ud til Post DK i Brøndby, og bed ham læsse ved Englands porten., der skal han højre om.... De rigtige chauffører gør det i første hug... ;o)

• #11   11. feb 2011 nobody : det lyder ikke spændende det der...

er der nogen af jer der kender KMC i toftlund? jeg har godt nok kun kørt lastbil siden i sommers, men de skide ramper dernede de volder mig sgu stadigvæk problemer... jeg har nok været der en 5 gange eller sådan noget, og i forskellige biler hver gang.. dem kan jeg bare bøvle med...

• #12   11. feb 2011 MArtin W> Der er ikke skide meget plads, og slet ikke hvis der holder biler ved nabo ramperne, men så er det heller ikek værre, havde en kundej eg kom fast ved i en periode, der skulle man bakke højre om 3 gange for at komme ordentlig ind... jo jo, det var spændene... men igen så længe man tager den med ro så sker der jo ikke noget...

• #13   11. feb 2011 nobody, nogen ramper er bare heller ikke gennemtænkt.. og ellers så er de bare bygget dengang bilerne var kortere, min svigerfar snakker noget om at dengang han startede med at køre der var trailerne kun 12m i stedet for de nuværende 13,60.... 1,60m mindre kan også gøre sin forskel...

• #14   11. feb 2011 Det kan gøre en meget stor forskel, de ter helt rigtigt...

Det jove er så at i Brøndby der bakkede jeg typisk til i første hug, nogle gange skullej eg lige frem en enkelt gang, men når jeg så kom til Post DK i Taulov, hvor der er oceaner af plads, så kunnej eg kun sjældent ramme i først hug... det er sgu mærkeligt... Men jeg har altid haft det sådan at det var nemmere for mig hvis der ikke var for meget plads.... Hvor åndsvagt det end lyder hehe...

• #15   11. feb 2011 kender det godt.. sådan har jeg det også nogen steder... især ved Aller Mølle, deres haller er bare noget lort at komme ind i, men den går lige ned, sjældent jeg skal frem. men så er der simple steder, der kan drille.. f.eks itella i hvidovre eller kolding.. så er der kmc i toftlund der bare altid er noget hø...

• Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

Emner: 1 Svar: 189
    #16   11. feb 2011 Det er ude hos Actebis i Tåstrup han i videoen er hos.. Og den port han bakker til, er den med mest plads foran rampen, da de har en stenvæg langs kanten..

• #17   11. feb 2011 m B > Skulle du nu ikke lige tage den med ro mester.... Hvad fanden har retstavning (det hedder det faktisk og altså ikke retskrivning som Mr. Fejlfri (det er så dig) skriver) med kørsel til rampe at gøre??? JA jeg spørger bare, har du ikke forstået hvad der er skrevet her i tråden måske??
    Jeg kunne personligt ikke bakke til rampe i første hug første gang, vil næsten tro det var i 3 hug det skete og der var mindre plads end der er på det klip der...
    Hvad angår filmmanden, så kan det måske tænkes at han ikke selv skulle losse/læsse men at der var folk på lageret der klarede den slags....

Med det indlæg du kom med der så er det sgu dig der er en taber og ikke omvendt....

• #18   17. feb 2011 Sune N : det er meget pudsigt... men jeg har ski lige været ved actebis i mandags. da tænkte jeg da godt nok ikke lige over det her emne... jeg så lige videoen på youtube ved et tilfælde, og tænkte, der har jeg sku været... det kan du så bekræfte hehe,, men jeg må jo så prale med at jeg fik den ned 1 forsøg, da jeg så pladsen tænkte jeg da godt nok at det da blev spændende det her... men det gik jo fint..

• #19   17. feb 2011 Sune N : det er meget pudsigt... men jeg har ski lige været ved actebis i mandags. da tænkte jeg da godt nok ikke lige over det her emne... jeg så lige videoen på youtube ved et tilfælde, og tænkte, der har jeg sku været... det kan du så bekræfte hehe,, men jeg må jo så prale med at jeg fik den ned på 1 forsøg ved port 6, da jeg så pladsen tænkte jeg da godt nok at det da blev spændende det her... men det gik jo fint..

Kommentér på:
bak til rampe

Annonce