{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tænk jer om
  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #1   29. dec 2014 Bare hold de fødder nede i bunden så sker der ikke noget, syntes det er fair hvis han bliver straffet for det

  • #2   29. dec 2014 Selvfølgelig er det fair.
    Men han kunne i princippet ligeså godt have holdt i nødsporet også folk tog fejl af det. Jeg siger det ikke for at forsvare ham.
    Men man kan sgu snart ikke slå en skid på nettet uden folk skal brokke sig over det lugter smiley


  • #3   29. dec 2014 køre altid med benet i karmen haha hilsen lærlingen

  • #4   29. dec 2014 Chauffør er ikk hvad de har været desværre

  • #5   30. dec 2014 Årrhhhhh Så luk sgu da og pas jer selv...

    Jeg kører gerne med foden i karmen, hvis jeg sidder godt på den måde...

    Og Benny, inden du begynder at hive dne med ham galningen som pillede rattet af med 80 i timen frem, så tror jeg ikke helt det kan sammenlignes...

    Havde han nu gjort det gennem byen, så havde det været noget andet, men for helved det er på motorstien... kom nu i kampen og flå sutten ud af kæften i er sgu da voksne mennesker...
    Har i aldrig strakt jer lidt langt for at nå et eller andet?
    Hvis i svarer nej er i enten ikke chaufførere eller også er fulde af løgn...

    BUM...


  • #6   30. dec 2014 dem som ikk køre med begge føder på gulvet er nogle fjolser...

  • #7   31. dec 2014 Vise ord Dan...

    Gaaaaaab.....

    Og dem som strækker sig efter en kop kaffe, en sodavand, en ny CD til spilleren, en kortbog, roder med GPS under kørsel, læser fragtbreve, finder madpakken i køleskabet og spiser den under kørsel, er vel også nogle fjolser så??

    I er satme de mest hellige der findes...


  • #8   31. dec 2014 Hov hov Nobody
    Du glemmer dem der bruger tlf under kørslen så tror jeg du fik det hele med smiley
    Jeg må da indrømme at jeg er da heller ikke guds barn jeg sidder da også med den ene fod i vinduet når jeg køre på fart pilot.
    men har så også automat gear så den er sgu Næsten overflødig men kunne godt nok aldrig finde på at smide begge ben op.
    For før man ved af det står der en kronhjort på vejen.
    Men det korte og det lange er bare man skal tænke sig om inden man ligger billeder på nettet for det kan slå hårdt tilbage


  • #9   31. dec 2014 Nej begge ben, den synes jeg også er liiiiige til den gode side, men den venstre under kørsel på motorvej det kan jeg ikke se det slemme i.
    Det jeg også mener, er at når jeg bremser, katastrofe eller ej, så sker det udelukkende med højre fod, indtil bilen er så langt nede i omdrejninger at den er ved at kvæle sig selv...

    Men ja den med mobilen, den glemte jeg da, men det er jo fordi den er så utænkelig, der er jo INGEN som benytter deres mobil under kørslen... smiley

    Men du har helt ret, man skal satme passe på med hvad med man smider op af godbidder på nettet i form af små og store synder...
    Det kan lyn hurtigt give bagslag...

    At denne sag er blæst helt ud af proportioner, kan vi vel kun blive enige om... smiley


  • #10   31. dec 2014 Du burde ikk have kørekort!!

    Gad godt og se hvordan du ville undgå en ulykke med foden oppe og dir fordæk springer!!!

    Utrolig at små børn kan få stor kørekort nu om dage..

    Håber at det bliver store straffe til dem med fødderne oppe


  • Stefan C
    Stefan C Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 44
    #11   1. jan 2015 Jeg synes på ingen måde at at historien er ude af proportioner.

    Hvis du har så lidt hjerne og en så lad indstilling til chauffør hvervet, og andres og din egen sikkerhed hører du ikke hjemme bag et rat overhovedet. Som der bl.a er skrevet, hvad hvis du punkterer eller der sker et uheld etc foran dig!?

    At folk har uvaner som der også står skrevet er sikkert og vist, men man har fandme bare at holde fødderne i gulvet. Det forringer bare din reaktionsevne mere end noget andet.

    Fødderne kan du smide op i sofaen hjemme. Eller når du holder stille og hviler.

    Om man ikke fatter det så er et månedskort til det offentlige det du burde kalde dit kørekort fremover.


  • #12   1. jan 2015 Tror dem der aldrig har kørt med benet i oppe, eller for den sags skyld aldrig har gjort/gør noget forkert, skulle prøve det. I hvert fald det med benet. Mit venstre ben forhindrer mig ikke i hverken at styre eller bremse...

  • #13   2. jan 2015 Stefan C >
    Så lidt hjerne??
    Til hvad?
    Om jeg sidder med benet oppe eller ej og et forhjul springer, så er jeg lige meget på skideren!
    Hvad med dem som sidder med højre fod på motorkassen mens de kører?
    Eller dem som trækker det ene ben op under røven og sidder på det mens de kører?
    Og hvad fanden har det med at sidde med benet i karmen at gøre med ens indstilling til faget??
    Jeg bruger IKKE min venstre fod til at bremse med, der bruger jeg højre....

    Dan H >
    Gå sgu da ud og skift dit bind, mage til humørsyg kælling, skal man da lede længe efter... De ter tydeligt at se at du aldrig har været på lang tur men har skulle ind og ud af bilen mange gange i løbet af dagen...


    Men nu I er så skide fornuftige, så fortæl mig lige at i sidder med sele på hele tiden, aldrig rækker ud efter noget at drikke, tænder en smøg (hvis i ryger vel at mærke), fisker efter madpakken i tasken/køleskabet, fumler med mobilen på den ene eller anden måde eller kikker i fragtbreve eller andet, ja for ikke tale om at se i en kortbog eller rode med GPS'en.... Hvis i gør en af de ting eller har gjort, eller noget andet der svarer til det, så skal i bare lukke røven, så har i ingen mulig ret til at dømme...

    Morten L. K > Præcis... Men du ved godt, der er ALTID nogle som skal stå med pegefingeren, selvom de er mindst lige så slemme selv bare med noget andet....


  • #15   2. jan 2015 Nu køre jeg som sagt med auto gear så jeg bruger ikke min vente fod til noget.
    Hvis jeg først begynder at bremse med den så står bilen sgu helt stille da jeg slet ikke er for vane til at bremse med den.
    Men hold nu med alt det pik målerrig.
    Der er sgu ikke nogen grund til at side og slagte hinanden over det.
    Jeg synes fx det er dybt forkert at sætte askebægre op lige op til ind/udgange til butiks centrer. Da jeg ikke selv ryger.
    men der er vi alle så forskellige.



  • Stefan C
    Stefan C Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 44
    #16   3. jan 2015 Nobody > alle har uvaner Ingen diskussion om det. Men din evne til at reagere i forbindelse med en pludselig opstået hændelse er og vil være påvirket af at du ikke har dine fødder placeret i gulvet, automatgear eller ej.

    Hvis det nu var meningen at du skulle køre med den ene fod oppe var bilerne nok udrustet med en fører"seng" og ikke et førerSÆDE.

    Hvordan man bebærder sig på ens arbejde, viser da alt om ens holdning til sit job. Og med alle de unoder vi alle efterhånden ser og hører OG oplever, så burde vi som såkaldt ordentlige chauffører tænke ganske meget over hvordan vi fremstår udadtil i vores opførsel og et ben i vinduet etc etc er altså bare ikke okay.


  • #17   3. jan 2015 det er sørgelig at i mener at det er okay med benene oppe og det beviser jo bare at i ikk er voksen nok til at køre lastbil..

    du kunne jo evt prøve at have benene opppe næste gang du skal på glat bane så finder du forhåbenlig ud af hvor vigtig det er med benene på gulvet

    jeg er bestemt ikk fejlfri men benene høre til på gulvet!!






















Kommentér på:
tænk jer om

Annonce