{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Km priser
  • Mogens D
    Mogens D Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 86
    #1   14. mar 2014 Hvis der skulle komme et oprigtigt svar på det, så er det også i dag at du skal spille lotto. Jeg mener at chancen er størst med lotto.
    Ellers ring til dem du nævner. Ikke at det bliver nemmere.

• #2   14. mar 2014 Hahaha. 50% af alle chaufføre ved slet ik hva vognmanden får for kørslen! af de Andre 50%, ved 25% af dem hva de får! men lyver om det når de fortæller alle Andre om det.

Af de sidste 25%, ved 20% af dem hva de får, men holder kæft med det.

De sidste 5 procent, som ved noget og vil snakke om det, de er alt alt for seriøse til at være her på LBG.dk

Så dette her Blir nok bare endnu et indslag med useriøse diskutioner, om hva den ene og den anden har hørt.

• #3   14. mar 2014 Des uden er der lige så mange aftaler som der er vognmænd ved flere af de speditøre.
    Så du kan ik rigtig bruge det til noget, grib telefonen, og ring til dem du vil vide noget om, så får du et svar DU kan bruge til noget, nemlig hva DU kan få.

• TruckMe10
    TruckMe10 Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 133
    #4   14. mar 2014 Det ville jo være dumt hvis folk sad og fortalte dig hvad de fik for at køre..

Du kunne jo nemt underbyde, og så mister de ? smiley

Så prøv med lotto.. Eller tag ud til forskellige speditøre og hør hvad de kan tilbyde... smiley

• #5   14. mar 2014 David

Hvor kører du henne og hvad får du for det???

• Mogens D
    Mogens D Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 86
    #6   15. mar 2014 Show me yours and i will show you mine smiley

• #7   15. mar 2014 Intercargo giver 9 kr/pr kørt km! på Norge. ingen olietillæg eller ventepenge.

• TruckMe10
    TruckMe10 Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 133
    #8   15. mar 2014 Hvad giver de syd på ?? 4kr ?? smiley

• David P
    David P Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4
    #9   16. mar 2014 Ville jo bare høre nogle priser af ren nysgerrighed. Synes da det er lidt sjovt at kunne regne lidt på hvad de sidder og bøvler med smiley

• #10   16. mar 2014 Skipper. Ja det gør de da, på de km der er kørt i Norge. Alle km kørt i Sverige på vej til Norge. Eller fra syd Norge til nord Norge. Gir de kun 8 kr for.

• #11   16. mar 2014 Søren N

Betaler de stadig ikke for vask af trailer osv ved Intercargo?

Jeg snakkede med dem for et par år siden, der var km prisen lavere end den i nævner og der hang vognmanden selv på alle løse omkostninger til trailer, herunder diesel til kølemaskine, vask af trailer osv.

Regnestykket jeg fik banket sammen vise høj omsætning og høje udgifter = dårligt resultat.

Faktisk var bundlinjen på en indenrigs containerbil lige så godt eller bedre.

• #12   16. mar 2014 Morten æææs.
    Jeg fik mail fra dem for 4 uger siden. Med priser og ideer fra deres side af.

7 kroner på dk og syd over.
    9 kroner på Norge. Dog kun 8 kroner på alle kørte km i Sverige og dk.
    Dog var der et tillæg på 200kr når man kørte E16 vest over i Norge.

Vask osv. I forbindelse med kørsel er for vognmandens penge.

Så jeg er da helt 100% sikker på at man kan lave flere penge på en anco eller Era bil i dk.

Og så har jeg hørt et rygte om at intercargo ik kan betale li pt. Om dette passer aner jeg intet om, da jeg ingen penge nogen sinde får tilgode hos dem.

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 54
    #13   16. mar 2014 7 kr /kmt ka det hænge sammen ca 4,35 kr skal en chaffør ha hvis han køer efter bogen på time løn i dk med ferie penge og pension så tar vi diesel ca 8 kr div med 3 kmt liter li 2,66 + 4,35 til chaffør lig 7,01 så betaler vognmanden gerne 0,01 øre for at få lov at have en trailer med med store bogstaver og nå ja spare op til noget nyt ah det behøver man vel ikke

• #14   16. mar 2014 Søren N

7 kr all in - Det er sgu en dejlig pris. Jeg tænker det kniber af få østbiler til den pris. De har jo drukket af potten.

På Århus Havn læner man sig op af 8 kr/km - Dog kort kilometer. Men dertil kommer ventepenge, zonekørsler osv. Og guderne skal da vide, at man ikke bliver millionær af at flytte kasser.

Er man rigtig sulten kan man vel køre for 7,5 fri af alt og så skal der være en fornuftig mængde kilometer hver eneste fucking dag - Dermed ikke sagt, at jeg mener 7,5 er den rigtige pris, det er det langtfra.

• #15   17. mar 2014 Ja. Morten, du har ret, 7,5 er også stadig forlavt. Men hvis man har over 4000km hver uge og kan holde en økonomi på 3km/L. Så hjælper det jo.

Men så er der ik plads til en uge som går i lort, og det har man altid, alle steder, før eller siden.

• David P
    David P Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4
    #16   17. mar 2014 Så kom der da lidt priser smiley

• Hans N
    Hans N Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Svar: 6
    #17   17. mar 2014 Ja, der kom nogle priser. Og jeg siger ikke at Morten og Søren lyver.. Langt fra. Men hvis du mener noget seriøst med det, så ringer du selv og hører hvad de forskellige kan tilbyde. For har de travlt, så kan man ofte lave en bedre aftale, end normalt. Og ja, mange chauffører ved ikke, hvad deres vognmand egentlig får, for det de kører og laver. De tror at de ved det. Men der er tit lavet aftaler ved siden af, som kun kendes af vognmand og speditør. Held og Lykke.

• #18   17. mar 2014 Er prisen virkelig ikke bedre på lastbiler?
    I min tid fra 3x34 havde jeg en fast kunde i Sverige hvor jeg kørte 6 pallers stjernebil med køl.
    3-4 gange i måneden blev jeg sendt til Stocklholm, Olso, Göteborg eller Stockholm + Göteborg.
    Der kørte jeg til 11kr./km. + 6kr./min når bilen kørte mindre end 40km/t eller holdte stille. Jeg var på provisionsløn og fik 45% af alt hvad bilen kørte ind.

• #19   17. mar 2014 Stockholm + Göteborg løb tit op i 18-20.000 alt efter hvor mange kø'er jeg ramte.
    Ulempen var dog at jeg ikke fik penge for pauser. Men jeg brokkede mig nu alligevel ikke smiley

• #20   17. mar 2014 Priserne lyder ikke helt ved siden af, men Kim, hvornår var det?

• #21   17. mar 2014 MR. Ingen

Puha. 3 år siden ca.

• #22   17. mar 2014 De har justeret priserne lidt siden. Se evt. deres prisliste her:
    (link fjernet)

• #23   17. mar 2014 Hvis bare alle kunne hive de priser hjem...

Men de ter nok mere held end forstand 3xhul-i-hovedet har kunnet få den kunde... jeg har også være ved 3x34, og dengang så man ikke særligt pænt il vores side... tvivler på de ter blevet bedre...

• #24   17. mar 2014 Mr. Ingen
    Det var ikke 3x34's kunde. Men min egen smiley Jeg kørte næsten aldrig turer fra Halda'en.
    Jeg kørte 3-4 dage om ugen og kørte stort set kun mine egne kunder på det tidspunkt. Min vognmand var glad og tilfreds med den omsætning jeg lavede.
    Mange andre vognmænd i 3x34 omsætter kun 30-40.0000 i gennemsnit på de små biler.. Jeg forstår ærligt talt ikke det kan løbe rundt.

• #25   17. mar 2014 Det kan de heller ikke... jeg var der i 2002 og allerede da havde vi problemer med at finde gods, på trods af at der var mangel på biler alle vegne...

• #26   17. mar 2014 11 kr/km oneway eller hvad?

Jeg har beskæftiget mig med tranport i biler under 3.500 kg siden september 2006 og har stadig min næse i det, eftersom min kone stadig lever af lige præcis det og jeg har ALDRIG set noget der ligner i nærheden af 10-11 kr på rundtur i en lille bil. smiley

Bevares, priserne er og var højere på Sjælland end her i det mørke, men ikke så meget højere.

Hvis vi i Jylland kørte one way til ca, 8 kr/km med en alm 4 pallers kassevogn uden køl og lift, så fik københavnerne måske 9-10 kr/km.

Forskellen på Århus - København var typisk 2-400 kr.

En 6 pallers bil med køl koster, hvis det er et fornuftigt mærke 4-500.000 - Altså tæt på det samme som en skrabet eller brugt trækker. smiley

• #27   18. mar 2014 Mårten det var kun Oneway. Bortset fra at Stockholm - Göteborg var en lille rundtur.
    Tror min kunde var ret ligeglad med prisen.

• #28   19. mar 2014 Kim

11 kr/km oneway er 5,5 kr/km på rundtur - Så ligger man kun en smule under det en trækker fri af alt får og kurerbilen med alukasse og køl er ikke væsentligt billigere. smiley

Kommentér på:
Km priser

Annonce