Curlingbørn på LBG {{forumTopicSubject}}
Jeg ved godt, nogle vil kalde MIG for en kælling nu, men fred være med det!
Det korte af det lange:
Jeg har lige oprettet min gamle R560'er herinde, som blev stemt ind uden et eneste afvisepoint, tak for det...
Nu er folk så begyndt at stemme på den, fair nok, af ren nysgerrighed kikker man jo hvad bilen har fået og fra hvem og dernæst som det mest naturlige kikker man jo lige hvad andre kører i...
Nu er jeg stik modsat mange andre herinde, jeg giver nemlig stemmer ud fra hvad JEG mener den pågældende bil er værd, ikke efter hvad der er stemt på min bil.
Jeg har så fået en høj stemme af en bruger som har en unicon bil oprettet, da jeg kikker oprettelsen, vurderer jeg den til at være en middel værd, den er ikke noget udover det sædvanlige men alligevel pæn, ergo ikke en høj værd i min bog...
NU kommer det komiske så...
Fjolset ændrer sådan er det jo med børn der ikke får deres vilje... Jeg skriver til ham at jeg mener han er et curlingbarn hvorefter han svarer at jeg bare kan ændre min stemme, så ændrer han også sin, jeg svarer nej og vupti kællingen ændrer igen til lav...
Det er ikke stemmen der generer mig, jeg er for så vidt skide ligeglad, men hvad er det da for en mentalitet? Jeg vil jo personligt mene at det må være en mand med en betydeligt mindre tissemandend min egen, og den er ikke noget videre imponerende syn, ergo må han tisse ud af anus...
Men er det virkelig her vi er nået til, at man skal tage det sådan fordi ens lastbil, som iøvrigt ikke engang er ens egen, får en stemme man ikke bryder sig om? Jeg er sgu en smule forvirret...
Dernæst er jeg så også en smule forvirret udover det ovenstående, for jeg kender ikke manden, men han sender kyssende smileys i beskederne til mig, temmelig skummelt må jeg tilføje...
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 19
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Lastbiler: 3 Emner: 5 Svar: 391
Hvis ik du kan li min bil. Så kan jeg heller ik li din.
Jeg har så altid lært hjemme fra moar af, at hvis ik man har noget pænt at sige, så ska man tie. Med mindre det er en diskusion der er værd at tage.
Det vil sige, at jeg stemmer kun på dem der virkeligt er noget specielt ved, i mine øjne, og resten vælger jeg ik at sige noget om.
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 3.964
dec 2010
Følger: 108 Følgere: 105 Lastbiler: 1 Emner: 20 Svar: 989
Det er sgu en underlig opførsel.
Jeg ville blokkere sådan en idiot.
dec 2010
Følger: 72 Følgere: 66 Lastbiler: 6 Emner: 92 Svar: 4.615
Baronen > Nej man SKAL ikke give en stemme retur, men det er noget jeg har valgt at gøre indtil nu. Men det vil nok blive genovervejet i fremtiden...
Søren N > Det er også den filosofi jeg selv har, jeg giver som udgangspunkt ikke lave stemmer, en middel finder jeg ikke fornærmende, hvis bilen fortjener det...
Din moar lyder som en klog dame...
Måårten > Dem OG deres forældre. Det sidste kg hørte, se at de nu er begyndt st tage deres forældre med til jobsamtale...? Skulle jeg hyre en og vedkommende kom med sin far/mor i hånden, så ville de nok få beskeden at de nok hørte noget hvis han/hun fik jobbet, hvilket vil sige aldrig...
Ismand > Det at blokere er noget Jeg generelt er i mod... blokerer jeg fjolset mister han og jeg muligheden for svare i hinandens tråde i forummet. Hvilket er pænt fjollet hvis man ved noget om emnet...
jan 2011
Følger: 1 Følgere: 12 Emner: 17 Svar: 355
Så er det overstået
Ej spøj til siden. Men du har jo ret for det er sådan systemet er sat op.
At man kan stemme ud fra om man synes bilen er hot or not.
Det er noget i stil dem der liker sine egne indlæg for at få likes
dec 2010
Følgere: 25 Lastbiler: 1 Emner: 22 Svar: 453
synes du er den barnelig her.. vær voksen og være ligegald med at han ændre sin stemme på den lastbil..
i kan bare give mig alle de lave stemmer som i ville..
dec 2010
Men ja, sådan mener jeg jo også det er...
Dan H > læs lige mit første indlæg igen, grundigt....
dec 2010
dec 2010
dec 2010
dec 2010
Dave J > og som dig er jeg også enig med dig langt hen ad vejen... Du har ikke fornærmet mig, men hvis den med sprogbrug er henvendt til mig, så kan jeg oplyse at jeg taler lige sådan i det virkelige liv. Mener jeg en person er en kælling, så får han det at vide...
nov 2013
dec 2010
nov 2013
dec 2010
dec 2010
Følger: 94 Følgere: 101 Lastbiler: 4 Emner: 44 Svar: 832
maj 2011
Følger: 1 Lastbiler: 1 Emner: 4 Svar: 51
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Lastbiler: 4 Emner: 6 Svar: 263
nov 2013
dec 2010
nov 2013
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Lastbiler: 3 Emner: 5 Svar: 391
Så meget koster det altså slet slet ik.
Vi har li sat filter på en R500.
Nøjagtig som man ville gøre på en 143. Tror det løb op i 28.000kr alt i alt.
dec 2010
nov 2013
men der jo osse løbet meget vand i åen siden da tror det var lige efter ring 2 blev bandelyst for biler uden filter og jeg tøffet meget rundt der inde den gang
nov 2013
Curlingbørn på LBG