vandvids bilist på skolevej i Høng {{forumTopicSubject}}
hvor er jeg træt af unge menesker, og politiet var på vej ned efter vores søn da en ung gut i en sølvfarvet toyota supra af ældre årgang med sorte stafering blæser ned af skolevejen. og er ved at klippe en knægt der krydset vejen. han havde så meget fart på og selv om der er fartbump på vejen holdte han farten så der sprang gnister drengen nået over vejen... fordi han SATTE I LØB! jeg nået dersværre ikke at fange nr pladen men fik ellers en god beskrivelse af bilen, jeg ringedet til politiet meget naivt og fik den besked at de ikke havde en bil til rådighed samt at det var meningsløst at ringe til dem når jeg ikke havde nr plade oplysning til dem
hva fanden gør man så ????
dec 2010
Følger: 108 Følgere: 105 Lastbiler: 1 Emner: 20 Svar: 989
De er for det meste ikke til en skid.
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 19
dec 2010
Følger: 108 Følgere: 105 Lastbiler: 1 Emner: 20 Svar: 989
De bruger sgu tiden forkert.
jan 2011
Følger: 1 Følgere: 12 Emner: 17 Svar: 355
For hvis du nu eksempel har ringet 112/114
Så er de ikke til en skid da de sikkert sidder på en station i Slagelse og synes der køre mange biler af den type. Men hvis du der imod stadig går til
Sheriffen og lokal sheriffen så er der måske håb. Da de kender til de unge
Mennesker i byen og måske ligefrem ved hvem der har sådan en bil.
nov 2013
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 38 Svar: 388
Han var få cm. fra at ramme en cyklist. Da jeg ringede og meldte ham fik jeg besked på at nærmeste politibil var 180km derfra. Men jeg måtte meget gerne følge efter ham for at se hvor i skoven han skulle overnatte
nov 2013
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 38 Svar: 388
http://www.bilgalleri.dk/forum/Off-Topic/1023693-hvem_kender_paa_vestsjaelland_en_toyota_supra_ejer_efterlysning_sindsyg_bilist_paa_skolevej_
nov 2013
vandvids bilist på skolevej i Høng