{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rive udendørs væg ned 205 kr.
  • Genopsætning af hylder 1.000 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Nem flytterengøring (ikke slemt) 2.550 kr.
  • Sætte en dør i 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  leje af bil til Max ti tusind
  • #1   11. dec 2013 Så ska du da leje en 2 akslet iveco eller sådan noget, ellers kan du da glemme alt om 10 kilo om måneden.

• #2   11. dec 2013 Jeg er godt klar over at jeg ikke får en boogie scania.

Men jeg har brug for reelle eksempler og forslag. Steder og numre

Main concern er driftsikkerhed

• Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 15
    #3   11. dec 2013 Uden at være 100% sikker, så mener jeg MAN på Fyn lejede 3 akslet ud til præcis 10.000kr. - dog brugte biler.

Dette var i August el. September.

• #4   11. dec 2013 Lyder spændende.
    Gid man kunne finde noget på nettet om det.

Det er ikke et must med tre aksler.
    Selvfølgelig ville det gøre mig mere fleksibel for speditøren,
    Men kan også overleve med to aksler.

Dog minimum 400hk

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
  • #6   11. dec 2013 Jan S. Det er jo leasing, ikke leje.

Dvs udover de 60000 i udbetaling,
    koster den 6640 om måneden i leasing.
    Dertil kommer så udgifter til
    service
    reperationer
    vedligehold

Så den render op i alt for meget.
    Plus a den efter de 36 måneder vil have en alt for høj
    scrappris i forhold til hvad man har lagt for den.

• Mikkel k P
    Mikkel k P Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #7   11. dec 2013 Vi Har haft lejet en 2 akslet Mercedes euro 5 1841 der havde gået ca 550,000. Jeg fik at vide den kostede 10,000 kr i måneden. Inkl service aftale. ikke en lækker bil men ok. Det var hos P. Christensen i Kolding? Vh mikkel

• #8   11. dec 2013 Lyder spændende Mikkel. De må hellere få en mail,
    Så vi kan få noget at trille i....

• #9   11. dec 2013 Kontakt Iveco i Padborg, de har kørt med et tilbud på knap 7.000 for en ny 2 akslet trækker.

Kan se den nye model koster 7.650.

Tjek evt. http://www.imjb.dk/

• #10   11. dec 2013 Den iveco nåede jeg faktisk og tænke wuhuu, over...

Men det er jo også leasing. Det skal altså være leje...

• #11   12. dec 2013 Hold da kæft, det er første gang jeg har hørt en sige wuhuu over en Iveco...

Miraklernes tid er åbenbart ikke ovre endnu... smiley

• #12   12. dec 2013 Hvis alternativet er, ikke at have en bil...
    Så er en man8 købt brugt fra Milli også wuhu

• #13   12. dec 2013 Kim D.
    Hvorfor er det så vigtigt at det skal være leje.

Der er ganske få fordele ved at leje. Og mange flere fordele ved at eje eller lease.

• Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 2 Svar: 163
    #14   12. dec 2013 hvis man ikke er sikker på det man er ved at springe ud i, så er leje helt sikkert at foretrække... ellers skal det være en form for mini leasing - dog ikke alle som tilbyder dette.

• #15   12. dec 2013 Kim.
    Ja det kan man da sige. Hvis man er usikker på hvor længe man kan køre det man vil ud og igang med. Men hvis man er usikker på om det overhoved gir penge. Forstår jeg ik man overhoved vil forsøge.

Jeg kan forstå man lejer en hvis man har noget midlertidig kørsel, f.eks roer, halm i høst eller juletræer.
    Men til normal vognmands kørsel, er det næsten altid for dyrt i sidste ende at leje en bil.

• #16   12. dec 2013 Dybest set, så er en lejepris med alt incl til 10.000 vel nærmest utopi - De eneste der måske muligvis stadig kan tilbyde noget i den retning er nok MAN Rental, men så skal man binde sig for en længere periode, min 12 måneder som jeg lige husker det og så er fleksibiliteten ved at leje jo ligesom forsvundet.

Korttidsleje koster normalt noget mere, nok 4-6.000 mere minimum!

Hvis det var super billigt at leje med alle omkostninger indeholdt i lejeprisen, så var det jo det alle gjorde. smiley

• #17   12. dec 2013 Og nu ved jeg godt at jeg bevæger mig ud på dybt vand og en masse forklaringer.

Men som jeg ser det, og en vognmand lejer en bil til sin chauffør, så ville jeg da som chaufføren på den bil, gå og være lidt irriteret og usikker på vognmanden.
    Stoler han ik på at samarbejdet kan fungere.
    Stoler han ik på ens chauffør færdigheder.
    Er kørslen midlertidig.
    Ved han overhoved om det gir penge.
    Har han ingen penge, siden han ik kan ligge en udbetaling.

• #18   12. dec 2013 I øvrigt er tilbuddet på den Iveco så vidt jeg husker baseret på operationel leasing, hvilket svarer til leje, dog med en længere løbetid, ved udløb kan bilen bare afleveres og så er det ligesom det.
    Tidligere var der mulighed for at købe sig ud af aftalen før tid mod at betale et på forhånd aftalt gebyr der bliver lavere og lavere jo længere hen i forløbet man kommer.

• #19   12. dec 2013 Morten.
    Det var der jeg ville henad.
    At hvis der var god forretning i at leje. Så gjorde alle det jo nok..
    Og i en i forvejen presset branche, der kan jeg ik li se fordelen i at ha en større udgift på leje af bil, en ved at lease eller købe.

• #20   12. dec 2013 Operationel leasing syntes jeg så tilgængelige at jeg høre flere og flere få. Fordi det er nemmere at styre, at man ligger en udbetaling og så har man en fast månedlig ydelse, som er temmelig lav, at forholde sig til. Og når kontrakten udløber aflevere man bilen. Det er da til og forholde sig til.

• #21   12. dec 2013 Når det skal være leje, er det netop for at undgå udbetaling.
    Endvidere for at være dækket ind på alle fronter hvad angår udgifter.

Men jeg har været i kontakt med Man i Padborg.
    Og han er lige igang med at trylle noget sammen til mig.

forklaringen på kørslen mm kommer såfremt speditøren og jeg får tingene til at mødes.

• #22   13. dec 2013 Nu har jeg ingen erfaring med leje via andre end dem der har været etableret lææænge og som jeg anser som værende seriøse og jeg må med skam i stemmen erkende, at MAN Rental for MIG ikke hører til den gruppe.

MAN Rental er først kommet på markedet da krisen for alvor bed alle i haserne og udbyder KUN og udelukkende ret skrabede standard løsninger med ringe fleksibilitet i forhold til valg ag model og udstyr - Deraf min holdning.

En veludstyret og fornuftigt opbygget DLU bil koster min 16 - 18.000 pr måned alt incl og dertil skal lægges en vis sikkerhedsstillelse, depositum, bankgaranti eller lignende. Ingen gør noget gratis eller uden en vis sikkerhed og dem der gør, de er nok en kende desperate i MIN optik. smiley

Men det er jo smag og behag.

Hvis jeg skulle vælge mellem en brugt XLX 440 MAN og en ny Stralis 460 til ca samme pris, så røg jeg lige på en ny Stralis Hi Way.

• #23   13. dec 2013 Har fået et bud fra scania rental.

R450 4x2 topline med 15000km pr måned _ 13500kr

R490 6x4/2 topline med 15000km pr måned _ 16000pr måned

• #24   14. dec 2013 jeg har kørt i en MAN rental bil til 11000 kr i måneden men efter et år kostedet det vognmanden knap 30000 kr at levere den tilbage, så det absolut billigeste er at lease en bil, det tilbud iveco køre med for en 2 akslet bil til 7-8000 kr er squ et godt tilbud til at få sit kørsel til at løbe rundt, ved godt mange herinde hellere vil have en fed bil end løn ind på kontoen

• #25   14. dec 2013 Hans, det må jo betyde at der var kommet skrammer på bilen...
    Ellers kan jeg ikke se hvordan det skulle kunne lade sig gøre

• #26   15. dec 2013 Kim D

MAN Rental er temmelig krakilske ved tilbagelevering, det vi andre kalder almindeligt slid og ælde kalder de skader og så skal de udbedres. smiley

I øvrigt er prisen fra Scania da i den grad konkurrencedygtig og endda med flere kilometer end hvad MAN Rental typisk kører med. Normal kan man sige en Scania lejekontrakt op fra måned til måned, det er da også noget værd.

• #27   15. dec 2013 Det rygte har jeg også hørt morten.

Det er også derfor jeg overvejer om valget falder på en to akslet 450

• #28   15. dec 2013 Med alt respekt for MAN, som jeg i den grad er blevet positivt overrasket over, så er Scania bare et andet produkt og en anden kvalitet - Og nej, det skriver jeg ikke bare fordi jeg kører Scania, jeg ville ha skrevet det samme om Volvo - I min verden er de to svenske mærker lige den lille forskel bedre kvalitetsmæssigt hvad teknikken angår.

Jeg kan sagtens komme på noget hvor MAN er bedre, men ikke grundlæggende teknisk. Havde jeg stået overfor det valg havde jeg ikke behøvet tænke over det.

• #29   15. dec 2013 Nu mangler jeg så bare at få den kære speditør til at svare mig på,
    Om det går an at vælge en to akslet, eller om jeg skal bruge de ekstra
    Tre tusinde om måneden på en aksel mere.

Ville jo allerhelst nøjes med en to akslet...

• #30   15. dec 2013 Du bliver bare låst med en 2 akslet og du bliver frygtelig følsom for hvordan bilen bliver læsset for at være sikker på at din trækaksel ikke bliver for tung - Husk det.

Der kunne jo komme en dag hvor din faste speditør ikke havde noget at køre med.

• #31   16. dec 2013 Er der egentligt nogen der ved om man kan leje de biler som
    Børge møller har til salg?
    Den hvide boogie bil som han har til salg lige nu er fandme lækker...

• #32   17. dec 2013 Det tvivler jeg på, men giv ham et ring, han er en flink mand. smiley

Kommentér på:
leje af bil til Max ti tusind

Annonce