2.081 visninger
|
Oprettet:
Presenning eller foldedøre {{forumTopicSubject}}
Godmorgen drenge.
Hvad ville i vælge hvis i havde frit slag?
Det drejer sig om en 13,60.
Ville i helst have gardiner og brædder indeni,
eller foldedøre hele vejen i venstre side, og fast kasse i resten?
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Lastbiler: 2 Emner: 31 Svar: 106
Selvfølgelig temperaturfølsomt gods undtaget.
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 37 Svar: 599
Kan vel bruges til stort set alt der ikke skal på køl ell. tank.
dec 2010
Følger: 72 Følgere: 66 Lastbiler: 6 Emner: 92 Svar: 4.615
Er der som udgangspunkt kun tale om palle gods og enkelte lange emner,så ville jeg nok gå efter en box, hvis prisen er rigtig selvfølgelig, men skal den kunne bruges til ALT, så er en gardin nok at foretrække tror jeg...
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 51
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
Meen, et billigere alternativ vil nok være en gardintrailer. Foldedøre dur ikke for godt til dk, da lang gafler/samarbejdsvilje stadig er et fremmedord ved de fleste firmaer. Man kan selvfølgelig selv have gafler med rundt, men så mangler vi stadig det sidste og sværeste - samarbejdsviljen...
Men det kommer nok en del an på hvilken type kørsel traileren skal bruges til.
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
Det kommer an på hvor nærig man er. Er det en ordentlig foldedørstrailer er den knap så sart som en Kelberg fx.
dec 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Lastbiler: 1 Emner: 5 Svar: 243
apr 2011
Emner: 2 Svar: 163
http://www.e-l-m.dk/gafler/teleskop/tfp-teleskopgafler-type-tfp
det er pisse smart.
kan ikke huske om det var hos coop i albertslund hvor de havde en truck med dobbelt gafler - så han kunne tage 2 paller ved siden af hinanden - og samtidig havde den teleskop gafler så han lige kunne nappe 4 paller på een gang
dec 2010
Følger: 32 Følgere: 31 Lastbiler: 2 Emner: 5 Svar: 174
Det er svært at sige nej til en opgave med en presseningstrailer, desuden så er der besværet med egenvægt med en foldedørstrailer, uanset hvordan man vender og drejer det så er den forstærket i bunden for at kunne åbne og lukke døre med maksimal lastevne.
Man kan nærmest aldrig komme over 30 tons lastevne på en skabstrailer, så ville personligt selv vælge en presseningstrailer.
Dog er jeg så igen tilbøjelig til at vælge en megatrailer på grund indlæsningshøjde, hvis det er mig personligt vil jeg have den mulighed til at kunne læse flest mulige godstyper på en trailer, og så er 3 meters indlæsningshøjde absolut en fordel da man kan sige ja til læs der er indenfor en nichebranche og dermed også en lidt større indtægt.
dec 2010
dec 2012
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 15
En boxtrailer med foldedøre i den ene side, er fantastisk hurtigt lastet/losset.
Der udover er den pænere af udseende, & mere robust.
Kørte fast Sverige med samme XXL pressenings trailer, virkelig en blæret ting med stålnet i siderne. Trods man ikke kan snitte i den pga. nettet i presseningen, er den let er åbne & lukke uanset vejr & vind.
- André
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Lastbiler: 2 Emner: 31 Svar: 106
Den er godt nok også en PÆN sjat billigere.
dec 2010
Presenning eller foldedøre