{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.
  • Handymand tømre til justering af dørpumpe+dør 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Presenning eller foldedøre
  • #2   21. nov 2013 Jamen tanken er en allround trailer, som jeg skal kunne bruge til stort set alt.
    Selvfølgelig temperaturfølsomt gods undtaget.

• #3   21. nov 2013 presenning uden brædder.

Kan vel bruges til stort set alt der ikke skal på køl ell. tank.

• #4   21. nov 2013 Den er svær, en box-trailer har fordelen af at det er lettere at stuve gods sammen i den så det står godt og forsvarligt, mens en gardintrailer er mere fleksibel da man kan åbne taget på den, åbne begge sider osv... Desuden er en gardintrailer vist også en hel del billigere end en boxtrailer med foldedøre..
    Er der som udgangspunkt kun tale om palle gods og enkelte lange emner,så ville jeg nok gå efter en box, hvis prisen er rigtig selvfølgelig, men skal den kunne bruges til ALT, så er en gardin nok at foretrække tror jeg...

• Lasse E
    Lasse E Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 51
    #5   21. nov 2013 Har hørt at det godt kan være lidt tricky at åbne siden i en boxtrailer, noget med at den ikke må stå i spænd smiley

• #6   21. nov 2013 boxtrailer med døre i begge sider og skydetag smiley

Meen, et billigere alternativ vil nok være en gardintrailer. Foldedøre dur ikke for godt til dk, da lang gafler/samarbejdsvilje stadig er et fremmedord ved de fleste firmaer. Man kan selvfølgelig selv have gafler med rundt, men så mangler vi stadig det sidste og sværeste - samarbejdsviljen...
    Men det kommer nok en del an på hvilken type kørsel traileren skal bruges til.

• #7   21. nov 2013 Lasse:
    Det kommer an på hvor nærig man er. Er det en ordentlig foldedørstrailer er den knap så sart som en Kelberg fx.

• #8   21. nov 2013 Er lykkelig over min foldedørs kasse.. 1 den er ikke så sart som en gardin trailer, hvad angår skader, den kan hvis det er af en hvis kvalitet tåle en påkørsel eller 10 med en elhund.. 2 Den kan aflåses, så ingen snitteri i pressingenen af dumme tyveknægte,,, Men prisen er selvfølgelig en helt anden...

• Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 2 Svar: 163
    #9   21. nov 2013 mht. lange gafler, så er vejen frem altså teleskop gafler på et hvert lager smiley

http://www.e-l-m.dk/gafler/teleskop/tfp-teleskopgafler-type-tfp

det er pisse smart.

kan ikke huske om det var hos coop i albertslund hvor de havde en truck med dobbelt gafler - så han kunne tage 2 paller ved siden af hinanden - og samtidig havde den teleskop gafler så han lige kunne nappe 4 paller på een gang smiley

• #10   21. nov 2013 Snakker vi allroundkørsel er det helt klart en Presseningstrailer.
    Det er svært at sige nej til en opgave med en presseningstrailer, desuden så er der besværet med egenvægt med en foldedørstrailer, uanset hvordan man vender og drejer det så er den forstærket i bunden for at kunne åbne og lukke døre med maksimal lastevne.
    Man kan nærmest aldrig komme over 30 tons lastevne på en skabstrailer, så ville personligt selv vælge en presseningstrailer.
    Dog er jeg så igen tilbøjelig til at vælge en megatrailer på grund indlæsningshøjde, hvis det er mig personligt vil jeg have den mulighed til at kunne læse flest mulige godstyper på en trailer, og så er 3 meters indlæsningshøjde absolut en fordel da man kan sige ja til læs der er indenfor en nichebranche og dermed også en lidt større indtægt.

• #11   23. nov 2013 Jeg har selv kørt en del med box/køle trailere og box-forvogne med sideåbning, og har aldrig oplevet problemet med ikke kat kunne åbne eller lukke grundet skævt underlag eller andet... Hvad mærke de forskellige har været ved jeg ikke noget om..

• Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 15
    #12   24. nov 2013 Personligt er jeg glad for begge varianter, foldedøre vs. pressining.

En boxtrailer med foldedøre i den ene side, er fantastisk hurtigt lastet/losset.
    Der udover er den pænere af udseende, & mere robust.

Kørte fast Sverige med samme XXL pressenings trailer, virkelig en blæret ting med stålnet i siderne. Trods man ikke kan snitte i den pga. nettet i presseningen, er den let er åbne & lukke uanset vejr & vind.

- André

• #13   26. nov 2013 så det jeg hører folket bevæge sig hen mod er en presenningstrailer.
    Den er godt nok også en PÆN sjat billigere.

• #14   28. nov 2013 Ja det alene burde jo næsten være nok til at gøre udfaldet... smiley

Kommentér på:
Presenning eller foldedøre

Annonce