{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbler skal samles 1.500 kr.
  • Hænge 3 gardinstænger op på væg, samt hænge 3 lamper op 1.500 kr.
  • Hylde, vitrineskab, lampe og tv montering 1.400 kr.
  • El opsætning af lampe 500 kr.
  • Rengøring 400 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, fejlkode E09, Siemens 2.342 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Time prisen
  • #1   20. jun 2013 Det er vel lige som at spørge hvad en liter mælk koster? Ved q8 koster den en 10´er og i Fakta koster den en 5´er

• #2   20. jun 2013 Dennis hvis du ikke ved det skal du jo ikke svare vel det er jo spild af tid.

• #3   20. jun 2013 hejs, fast lad. køl/frys, ?????? til hvad skal den bruges til

• #4   20. jun 2013 Hvis du ikke ved hvad du vil vide, så skal du lade være med at spørge.. og sådan er det smiley

• #5   20. jun 2013 Simon det er en fast kasse med lift til palle gods

• #6   20. jun 2013 Dumme spørgsmål dumme svar!!!

• #7   20. jun 2013 Jeg kan se og høre at der er rigtigt mange rat holder her inde som ikke ved noget og at være vognmand men som bare tror at de ved en masse men de snakker og snakker for at få tiden til at gå for de ved jo ikke andet man kunne jo lige så godt spøger en fra Polen

• #8   20. jun 2013 Bjarne, jeg tror ikke du skal regne med at få ret mange rigtige svar. Ratholder eller ej. En pris er i nogle tilfælde noget man selv forhandler sig frem til. De steder hvor det er transportkøber der bestemmer prisen, der kan du selv ringe og spørge hvad de vil give.
    Og når du så er i gang med at kloge i hvad det vil sige at være vognmand, og hvad det kræver, så burde du jo også vide hvad omkostningerne er for en forvogn, og dermed hvad du skal have for at køre.

• #9   21. jun 2013 ja jeg vil jo som vognmand også sidde og fortælle hvad jeg får min så jeg er sikker på der kommer en og underbyder hmmmmm

• #10   21. jun 2013 Hej Jan underbyde kommer jeg ALDRIG til jeg har idag en 3500 kg bil med lift hvor jeg ta 300 kr i timen eller 9 kr pr km excl moms og vil folk ikke betale må de ta en af de aber der køre køre rundt i vores dejlig land. for jeg spøger er fordi de firma jeg køre for spøger om det ikke er noget for mig at få en lille forvogn og derfor var det jo rar at vide hvad det ca. kan give jeg ved godt hvad de vil betale med er det det samme som alle i ander køre for.

• #11   21. jun 2013 1450,- for min "forvogn"

• #12   21. jun 2013 300 i timen for hvad jeg antager er en 8 pallers bil med lift står i skærende kontrast til postulatet om ikke at ville underbyde og det samme gør km prisen på 9 kr/km for samme bil!

Da jeg for 2-3 år siden sad og solgte transporter til den størrelse biler var der ingen der fik noget kørt til de penge - Heller ikke i Århus hvor markedet er kneppet helt i smadder!

Dengang var timeprisen for en 6-8 pallers alukasse med lift 325 + moms, som minimum!

Så måske Bjarne ikke skal være helt så hård i sine udfald - Pt. fremstår han selv som værende på lavere niveau end de ratholdere han skyder mod.

• #13   21. jun 2013 Ha ha ha, f**k hvor flot!!! smiley

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #14   22. jun 2013 En forvogn koster vel det samme som en trækker uden trailer. Dvs. ca xxx Kr./time prisen afhænger jo meget af om det er fast kørsel i ti timer om dagen eller om det er kørsel fra kunde til kunde uden sikkerhed. ps hvis der nogen der kender nogen i Århus området der mangler en forvogn så er jeg interesseret og er også villig til at ansætte den rette mand. Sådan en forvogn kan jo også lave mange penge ved siden af.

• #15   23. jun 2013 Kan godt lide at manden spiller klog og hellig.
    Skal man ikke kunne stave og formulere sig korrekt for at blive vognmand?

Bjarne hvordan kan du få det til at løbe rundt? 300kr. i timen... Når dine udgifter er betalt sidder du jo med en HEL Estisk løn. Ej helt ærligt. Hvad ligger din timeløn på når du underbyder på denne måde?

• #16   24. jun 2013 270 i timen for en kassevogn, det var taksten i Århus for 5 år siden. smiley

• #17   24. jun 2013 Mener også vi fik 270 med 8 pallers liftbil ved DSV for 5,5 år siden.

• #18   24. jun 2013 Rene

Nu er diesel jo ikke eneste post på omkostningssiden - Alt burde være billigere for 5 år siden - MEN - De 270 var også for lidt dengang, det er bare blevet endnu værre nu.

Jeg har ikke været med mens en 8 pallers liftbil kun fik 270 - Eller måske det var sådan lige da vi startede i 2006, men det blev hævet ikke længe efter.

• #19   25. jun 2013 Da jeg kørte 8pallers bil kunne jeg lave tilbud til 400kr. i timen og ikke mindre end det.
    Jeg var provosionslønnet og fik 50%
    Ellers hed mine priser noget i stil med
    Startgebyr 75,00
    Læssetid pr. minut 8,00
    Pr. km. 13,25

• 51m0n53n
    51m0n53n Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 72
    #20   25. jun 2013 Der nogen her, der har prisen på deres hjemmeside, http://www.dpekspres.dk/lastbil-transport.html
    Ved så ikke om det er i den høje ende eller lave.
    Der hvor jeg kører som weekend-kriger, får jeg 148,- i timen. så det er ikke meget de kan have til sig selv. Kører dog ikke for dem der. En time på motorstien, så er der ikke overskud..

• #21   25. jun 2013 At sammenligne med DPE er cirka det allermest useriøse man kan gøre! At de vil sende en forvogn i fragtbil størrelse på gaden til 325 pr. time fortæller alt om deres udtalte mangel på regnekundskaber!

• 51m0n53n
    51m0n53n Tilmeldt:
    jul 2011

#22   25. jun 2013 Sammenligner da ingenting. Men der kan man da se hvad nogen kører for..
    Syntes så heller ikke at jeg ser nogen af deres biler, kun små biler.

• #23   26. jun 2013 Og husk så lige at det er DPE's prisliste, og altså ikke det de giver...

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

#24   26. jun 2013 Til gengæld er deres km. pris vist bykørsel i København, for jeg kender mange der gerne vil køre Aalborg - Esbjerg for 16 Kr./Km. + start gebyr med en 15 pallers bil.

• #25   26. jun 2013 Thomas g

Markedet taget i betragtning, hvad fejler 5 kr/km + startegebyr for en 15 pallers forvogn der kører tom den ene vej så????

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

#26   27. jun 2013 Morten
    En hel masse

• 51m0n53n
    51m0n53n Tilmeldt:
    jul 2011

#27   27. jun 2013 Er det ikke chauffører de bruger, og indlejet vognmænd.
    Hvor chaufførerne får en timeløn, og vognmænd, den timepris der står - lidt til DPE.

• #28   27. jun 2013 Thomas g

Hahahahahahaha - Total tastebøf, jeg mente jo 8 kr/km.

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

#29   28. jun 2013 Okay Morten jeg holder klar med min Atego 1523 Mandag morgen i Aalborg hvor skal jeg læsse ? SERIØST: du er jo nok en af de få her der ved hvad det egentligt drejer sig om. Nu vil jeg ikke fortælle hvad jeg selv kører for, for mange vil nok sige at det er alt for billigt jeg får dog betydeligt mere end de der kører det samme for DSV men jeg får samtidigt mindre end budtransporten. Det korte af det lange er at da jeg kørte hjem idag havde jeg haft mere end 55 timer i denne uge og omregnet fra timer til kilometer havde jeg mere end 10,5 kr./km ( over 3 km./l ) så det løber såmænd rundt.
    51m0n53n: Sort snak.

• #30   29. jun 2013 Thomas g

De 8 kr/km fremkom jo af det du skrev om prisen Esbjerg - Ålborg.

Er du i Ålborg hver dag på samme tid?

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

#31   29. jun 2013 Morten
    nu skrev du jo selv at det var en ok pris når det var tom den ene vej så om jeg kører tom til Aalborg fra Århus er vel min egen sag du betaler jo for hele rundturen. Bare fortæl hvor jeg skal læsse og hvornår, så begynder jeg nemlig straks at lede efter one way gods fra Århus til Aalborg og fra Esbjerg til Århus, så laver jeg satme en god tur

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

#32   29. jun 2013 He He det er lige før jeg overvejer at købe sådan en 1523er

• #33   30. jun 2013 Thomas g

Det vat nu mere fordi jeg måske kunne skaffe dig noget returlæs hvis du var tom samme sted hver morgen med en bil i den størrelse.
    De kontakter jeg selv havde har jeg sluppet forlængst, men jeg har da stadig kontakt til en relativt stor aktør i det segment. smiley

Kommentér på:
Time prisen

Annonce