{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.541 visninger | Oprettet:

Dsv jordkørsel {{forumTopicSubject}}

Så er det blevet tid igen.

Er blevet spurgt om jeg har intresse i at køre jord og asfalt for Dsv.

Er der nogen der kender lidt til det..?

Jeg har møde med dem på tirsdag og ville derfor høre om der evt var nogen der trak for dem og ville dele lidt erfaringer..!?

Jeg stiller selv trailer til rådighed så det skal de ikke "låne" mig.

Er det på tons med stop penge eller er det fast timeløn.?

Har hørt der er forskellige muligheder så håber i kan bidrage.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dsv jordkørsel
  • #1   8. jun 2013 fast timeløn men astfald kørsel de kan være hårde så håber du har ben i næsen til at selv være hår husk at sige du er ny det hjælper dig meget

• #2   8. jun 2013 Hej Michael.

Jeg har selv min egen bil med, vi har tidligere kørt for HSC så kender godt til kørslen med asfalt og jord. Det er mere priser og kendskab til afregning jeg søger.
    Jeg skal ikke selv sidde bag rattet.

• #3   8. jun 2013 priserne kender jeg ikke er det Munck du skal køre for du skal huske at få en underskrift inden i køre der fra når i er færdig så sender du bare din regning til dem husk din køretid fra arbejdsplads og hjem skal de også betale

• #4   8. jun 2013 jord og grus bliver kørt på tonspris det er sjældent at vi køre på timeløn. asfalten kender jeg ikke noget til andet at jeg har hørt at det bliver kørt på timeløn.

• #5   8. jun 2013 astfald ja det er timeløn

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #6   8. jun 2013 Og hvad er timelønnen så, går ud fra at til asfalt er det en 6x2 trækker og hvad er forskellen i time pris på en tre akslet trailer og en fire akslet? og endeligt hvor mange km. kører man i gennemsnit pr. time

• #7   8. jun 2013 du skal have betalling fra du kommer til dem til du køre hjem der er du skal selvfølig have mere hvis det er en 3 skslet og mere hvis det er en 4akslet du skal have for alle timerne du er der også din pause jeg ville ringe til en vognmand og høre hvad han tager i timen ved at køre astfaldt

• #8   9. jun 2013 der er ikke noget med at du bestemmer timelønnen de har nogle faste priser de følger pr.time

• #9   9. jun 2013 du har din timeløn den kan de ikke pille fra dig du skal nok give et tilbud og der skal du ikke tage for lidt det er sådan verden hænger sammen

• #10   9. jun 2013 hvis vi køre på timeløn så for vi den dsv giver hvis du siger du skal have en bestemt pris så kommer du nok til at holde hjemme

• #11   9. jun 2013 Michael, tror du misforstår emnet lidt.

Det er ikke som chauffør men som selvstændig vognmand kørslen skal udføres.

• #12   9. jun 2013 Det jeg mener er at hvis du køre som vognmand for dsv og du siger til dem. at du skal have 600kr i timen og de køre med 500kr på deres takster så kan du enten vælge at køre til 500kr eller holde hjemme som vognmand.

• #14   9. jun 2013 Jeg ved bare at ved jord kørsel der har vognmændene ingen indflydelse på time lønnen. der køre alle til den samme timeløn.

• #15   9. jun 2013 Men jeg tror time lønnen er god for de virker ikke utilfredse dem der køre asfalt

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

#16   10. jun 2013 michael s, det minder mest af alt om sort snak! jeg får ihvettilfælde ikke meget fornuft ud af dine kommentarer. F.eks. : husk og sig du er ny det hjælper dig meget. er det ironi eller seriøst?

• #17   10. jun 2013 Det asfalt jeg trak for DSV, var ik noget værd. Men vi "forsøgte" så også kun med 4 aftener.
    Det havde været bedre at holde hjemme, de lovede os en indkøring svarende til 650kr (nat) vi var ik over 400kr på noget tids punkt. Og det var, på det tidspunkt, tons penge.

Faktisk blev de pige fornærmet da jeg krævede timeløn hvis samarbejdet sku fortsætte.

• #18   11. jun 2013 det var heller ikke pænt gjort søren n men 400 er heller ikke meget i mine ører for lastbil og chauffør

• #19   12. jun 2013 En god handel er vel hvor den er god for begge parter?
    Er det ikke en god ide at regne på hvad du skal have for at du kan tjene penge på det og ikke bare kan løbe rundt?
    Ellers når man vel aldrig noget andet end at slide materiel op
    Go tur smiley

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

#20   12. jun 2013 Nu beskæftiger jeg mig med den del af transport branchen hvor man kører med speditørenes trailere og det er såmænd ikke så ringe/godt. Men hvis man skal køre asfalt forventes det vel at man stiller med egen tip trailer. Så er prisen vel en helt anden, jeg har da også set at der ved Vejle tit holder ti biler og venter på at læsse af, og så er der også det med køre/hvile tiden, den ene vej er også tom kørsel. Men alligevel alt under 550 Kr./time vel useriøst. Her i mit lokal område er der en vognmand der gør meget i / lever af asfalt kørsel pga. vejret er årets asfalt sæson meget forsinket for halvanden måned siden stod de flest af forvognene stille mens trækkerne var ude og underbyde os andre sidste torsdag havde han 20 fremmede biler indlejet.

• jakob m
    jakob m Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 4
    #21   21. aug 2013 Det er sgu lidt sjovt a sidde på sidelinien og følge jeres kommentarer. Men ja Michael j har fat i noget. og nej man bestemmer da ikk selv sin timeløn, og det meste af det foregår på akkord. og ja der er da masser af vognmænd som kan leve af det, da der ca er tilknyttet 120 vognmænd. M det er sgu sjovt at se at hver gang DSV bliver nævnt, så mener folk at det må bare være lort!!!!
    Folk skal bare lige huske at der er forskel på DSV Road, Brøndby og DSV Transport, Roskilde. DET ER IKKE SAMME FIRMA MERE.

Kommentér på:
Dsv jordkørsel

Annonce