{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

ets {{forumTopicSubject}}

Hej. Er lige som så mange af jer øvrige begyndt at spille ETS 2 og har nu fundet en side med trailere og øvrigt jeg godt kunne tænke mig at ligge ind i spillet smiley

Nogen der ved om jeg kan ligge dem ind i et eksisterende spil og hvordan jeg evt gør det?

Det er bl.a filer fra denne side: http://www.simulatormods.com/wellcome-to-simulatormods-com-website

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af lamper, persienner og gardinstænger 3.000 kr.
  • Reparation af læk i vaskemaskkne 1.080 kr.
  • Haveanlæg 3.300 kr.
  • Algebehandling af terasse 500 kr.
  • Montere et par plissegardiner og en skrue til maleri 750 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ets
  • michael s
    michael s Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Svar: 4
    #1   7. apr 2013 hey. det kommer an på hvilken udgave du har. jeg selv har 1.3.1 udgaven. jeg henter fra en anden side end den du lagde link til. http://ets2.lt/en/page/2/ er denne her jeg bruger. når du henter et mods skal det være en scs fil som du skal tilføje i din mods mappe som ligger under Dokumenter/eurotrucksimulator. når du har gjort dette skal du starte spillet op. så vælger du dit spil og gå ind i rediger og tilføjer dine mods i højre side pg trykker anvend. så starter du dit spil op og så skulle de gerne være klar til brug. obs obs. mange af dem du henter skal udpakkes først.

• #2   7. apr 2013 du skal bare ligge dem ind i mod mappen inde i euro truck simulator 2

• #3   7. apr 2013 det let nok bare gå ind i dokumenter på din computer så ser du at der står euro truck simulator 2 dobbelt klikker på den så kan du se der står mods dobbelt klikker på den
    så når du har gjort det går du ind og download den trailer/ lastbil du vil ha når du så har download det kommer der en boks op med 3-5 link så tager du filer og trækker den hen på mod boksen og så skulle det være det håber du kan bruge det smiley

• #4   8. apr 2013 Takker, det var jo let nok, når man lige fik det forklaret smiley

Kommentér på:
ets

Annonce