{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor langt på litteren??
  • #1   9. mar 2013 den jeg har i min profil altså a stralis går ved ikke over 85 på motor vej og i stille vejr med fragt kørsel(by og land) 4.3 ca på en liter...håber du kan bruge den info til noget selv om det jo er en anden bil end den du søger opl om

• k h
    k h Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   9. mar 2013 jeg tror æ hyler keder sig men min med 48t totalvægt kører 3,3 det kan du bruge lige så godt som hans oplysning

• #3   9. mar 2013 godt at se børnehaven hygge sig her lørdag søndag mens deres støtte pædagoer har fri

• #4   10. mar 2013 Tag jer da sammen!!!

Hyler er da pt den med det mest kvalificerede bud, da han også kører forvogn.

Hvis ikke i har noget fornuftigt at byde ind med, så ti!

• #5   10. mar 2013 Velkommen til Danmarks største børnehave.

• #6   10. mar 2013 ja det tøt antydes...man overvejer snart om man GIDER forsøge at hjælpe andre her inde

• #7   10. mar 2013 Æ hyler : Ja det er slet ikke sjovt mere...

Men man kan snart ikke forvente andet herinde...

• #8   11. mar 2013 nej jeg forstår efterhånden udemærket de folk jeg kender der har slettet sig her inde

• #9   12. mar 2013 Det er nok en god idé at fortælle hvilket kørsel bilen skal køre, men jeg tror ikke du skal regne med meget over 4 km/li en så bette bil hvis den bliver pakket helt op... Det er også en bette maskine til den...

Men en Ducato med alukasse og 120 hk ligger på ca 6 km/l, så er der da lidt til sammenligning, så det skulle komme meget bag på mig hvis den kommer meget over 4 km/l...

Hvor gammel er sådan en gryde?

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #10   12. mar 2013 Mr. Nobody
    Mener du seriøst 160 - 180 Hk. er lidt til 7,5 tons ?
    Men Seriøst så må det vel være muligt at køre noget der ligner 5 Km/l. Dog er de jo som altid personen bag forruden der har størst indflydelse på resultatet.

• #11   13. mar 2013 thomas g - Det kan da gå, men jeg mener nu stadig det er for lidt, 160 hk er jo hvad en alukasse bør have minimum... Men nu mener jeg også at en 18 tons forvogn bør have mindst 260 hk, og ikke det smålige 210-230 som mange kører med..

Men ja det har altid noget at gøre med føreren af køretøjet, men derfor er der jo stadig et max.. Dine 5 er ikke urealistiske, jeg tror bare stadig ikek du skal regne med alt for meget over 4 alligevel...

Men du gled nemt udenom spørgsmålet på kørsel samt alderen på vognen?

• #12   13. mar 2013 Den 160 hk Ducato med 8-pallers alukasse fik jeg op omkring 10 km/l så længe vognmanden ikke selv kørte i den. Det var med stort læs og så levering af el-produkter til elektrikere. Så ja, det er klart afgørende hvem der doserer gassen. Og det samme gælder for forvogne. Jeg kan også få min 16'er til at gå alt fra 2,2 til 2,8.

• Robert M
    Robert M Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 13
    #13   13. mar 2013 Du kan se hvad andre kører her.
    http://www.spritmonitor.de/

• #14   15. mar 2013 tak for svarne..indtil vidre her er lidt mere info.

bilen skal kun bruges til servicebil /hydraulikbil jeg har ca 3,5tons inden i og udover det ville det være ret og kunne have laste kapasitet til noget mere..og kassen skal od minum kunne være en 5meter.

men kan godt høre at det bliver en svær opgave og skulle kunne køre længere på littern..

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

#15   15. mar 2013 Pludseligt virker din tråd dybt useriøs da de krav du opstiller til bilen ikke kan opfyldes. Din nuværende Volvo er jo nok også mindst er en tolv tonner. De krav du har kan ALDRIG opfyldes med en 7,5 tons bil.

• #16   15. mar 2013 uden og vide noge om det.. men kan en 7,5tons ikke laste ca. 3,5tons det er da det eneste krav siger bare det ville være godt og kunne få mere med men det er disel forbruget der er det vigtigste her...
    vil gerne høre de forskellig foreslag som folk har..?

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

#17   16. mar 2013 Rasmus.
    Der er ikke nogen der har forslag... du tjener dine penge på noget helt andet end transport. Hvis det er et spørgsmål om din bil kan køre 4,0 eller 4,2 km./l der afgør om dit firma kan løbe rundt så tror jeg det er bedst at du lukker din butik idag istedet for imorgen for det er ikke det der redder dig.

• Robert M
    Robert M Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 13
    #18   16. mar 2013 Min 8 tons atego kan kun laste 3 tons.

• #19   16. mar 2013 thomas g
    det er jo ikke et spørgsmål om at få det til og løbe rundt.. men om at minimere sine udgifter.. vil da mene at et hver firma burde gøre det ellers er man da os bare lidt tabt vis man ikke gør noget for det jo mindra udgivft = jo mere indtægt det er vel det vi alle streber efter,,?
    og troede faktisk at der var last biler der kunne køre i mellem 5-6 på littern.. men kan høre det ikke lyder sansyneligt, og da jeg ikke ved noget om det så er det jo der for at jeg høre ad her inde på lastbilbilgalleri tænkte der var nogen der var seriøse og kunne komme med nogen bud når i ligger og køre transport til dagligt...så ville jeg da mene at der var nogen der os snakkede om det.. ?

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #20   16. mar 2013 Jeg ville nok kigge på noget Iveco Daily med alu kasse de kan fåes op til 7tons med en nyttelast på ca 4,7ton og med op til 200 hk

• #21   19. mar 2013 Hvad er prisloftet?

Og selvfølgelig skal du have lov at spørge her i forummet, det gør vi andre jo også når vi ikke er helt sikre på nogle ting..

Men jeg vil dog give Thomas G ret i at det bør ikke være de 0,2 km/l der gør udfaldet... Hvor mange km kører du ca om året?

• #22   19. mar 2013 der er ikke noget prisloft på inkøb af bil...og havde regnet med jeg skulle ud og have en helt ny bil.... da de sikkert kørte længst...

jeg ligger på omkring 50000- 60000km om året

Mr. nob..
    ja det er ikke 0,2 der gør udfaldet...jeg regnede os med at kunne finde en bil der kunne køre 6 for det syntes jeg bare at jeg havde hørt nogen snakke om men kan se ud fra de svar der er ligger lastbiler åbenbart kun omkring 4km/L en af grunede er os at bilen er ved og være gamel så ville det være godt og få skiftet den ud inden alle fejlene kommer på den..

• #23   20. mar 2013 Jeg skal være ærlig og indrømme at jeg var sikker på der var tale om en gammel bil, det beklager jeg, men er der tale om en helt ny bil, så burde 5 km/l ikke være umuligt alt afhængig af chaufføren, og måske også mere med den helt rette chauffør...

Min MAN TGX med alm. sætte vogn og 10-15 tons på ladet løber mellem 3,7 og 4 km/l under normale forhold, nogle gange længere, så det burde ikke være helt umuligt at få den op på 5 km/l, selv om det er en bette maskine...

• John N
    John N Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #24   20. mar 2013 Min MB Atego går 5,4 km/l ifølge kørecomputeren. Distributionskørsel med 90-130 stop om dagen, og sjældent mere end 2-2,5 tons på

• Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

Emner: 1 Svar: 189
    #25   21. mar 2013 http://www.mascus.dk/transport/fast-kasse-lastbiler/volvo-fl-l-240hk/4p4ffm4j.html

Jeg ville nok kigge efter noget i denne dur.. Hvis du tager det alvorligt med kørslen og tager det som udfordring at få den til gå så langt som muligt på literen, så burde den gå noget længere end 4 km/l.. Og så har du små 2 tons i overskud til ekstra ting, i forhold til det du har fast i bilen..

Kommentér på:
hvor langt på litteren??

Annonce