{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp jeg søger et bad i norge..
  • Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #1   6. jan 2013 Der er en Esso tank i Vikeså der kan du bade for 20kr..

• Jesper O
    Jesper O Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 22
    #2   6. jan 2013 Tak , thomas.. Det prøver jeg...

• #3   6. jan 2013 Esso i Forus/Sandnes, har gratis bad og parkeringsplads til overnatning.
    Vejen hedder Forussletta.

Hvor langt op ad vestlandet skal du?

• rooney
    rooney Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Svar: 28
    #4   6. jan 2013 Hej Finn

Hvordan ser det ud længere nordpå ad E39. Er der evt bad på shell i rundkørselen mod Haugesund og hvad er der af muligheder i Bergen området ?

• #5   6. jan 2013 Hvis du har mulighed for at gå herind med internet, har du vel også mulighed for at bruge google... sorry , undrede mig bare lige..

• #6   6. jan 2013 Det vil sige du kan toilet og bad udelukkende ved hjælp af google uanset hvor du er henad??!! Damn sikke du er en guttermand overfor en fælles chauffør...

Hjælp dog manden hvis du ved steder, det kan være man en dag selv har brug for hjælp?

• #7   6. jan 2013 Det var da godt nok den mest mærkelige svar jeg har set, prøv du bare at google bad, så skal du bare se hvor mange hotelværelser og lign, han kan leje med bad!!!
    Tror måske ikke lige det var det der var planen

• #8   6. jan 2013 jimse . hvis du en dag opretter et link her på lbg hvor du spørg om noget. så skal vi komme med den kommentar at google os findes. ?

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #9   7. jan 2013 Jimse... Hvorfor bruger du ikke selv google?? http://www.lastbilgalleri.dk/forum/styling/4618-lys

• #10   7. jan 2013 Rooney,

Nix, der er ingen bad ved Shell Aksdal, hvis det er den du mener?
    Du kan holde på den gamle bus-terminal i Haugesund, der er en døgnåben tankstation lige overfor, men der er ikke bad.

Jeg sejlede for det meste Mortavika - Skudeneshavn for at komme til Haugesund, og der er gratis bad på kajen i Mortavika.

I gamle dage var der bad ved busterminalen i Bergen centrum, men til sidst skulle man selv have slange og brusehovede med, nu er der lukket.
    Hvis du er i Bergen, kan du tage E39/E16 ud nord for byen, mod Åsane-Centeret,
    der er en Statoil i Ulset lige før Åsane-Centeret, de har gratis bad.
    (og du kan holde der for natten).

• #11   7. jan 2013 De 2 år på Vestlandet står stadig for mine bedste oplevelser som chauffør.
    Møbler op, og tom hjem, hver uge..

• Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #12   7. jan 2013 Der er også Esso i Åsane afkørsel efter Åsane-centret der er også gratis bad og parkering..

• #13   8. jan 2013 Shell stord nyt tankanlæg

• #14   8. jan 2013 der er stadig bad på busterminalen i Bergen

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #15   9. jan 2013 Jeg har prøvet det googlepis og det kan man slet ikke stole på. Enten er tanken lukket eller også er det slet ikke en tank

• #16   9. jan 2013 det var dog vildt som folk er i Dårlig humør... jeg vil da bare mene, at hvis man er i Norge, hvilket jeg går ud fra manden er i den besked han skriver, ville det da være noget hurtigere at finde det på google, hvis altså muligheden er der....

Det er jo ikke lige sikkert der er nogen ONLINE , som lige kører norge pt. ....
    - Iøvrigt, ved jeg ikke selv hvor der er et bad på E39 i Norge, men det havde da været min første tanke... altså google...

• #17   11. jan 2013 smiley

• Lars S
    Lars S Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Svar: 5
    #18   18. maj 2013 Kan heller ikk finde noget chaufførbad på Google smiley er her nogen som kender til en tank eller ved fjord1 hvor der er bad imellem Bergen og Ålesund ?

• #19   19. maj 2013 Sig mig engang hvordan finder aaaaaa østaber ud af hvor de kan gå i bad

• #20   19. maj 2013 Steen: hvis jeg skal være ærlig tror jeg slet ikke de går i bad.
    Måske med lidt sprinklervæske til at vaske sig som højst. Og lidt kølevæske
    Som deo under armene. Og lidt skammel fedt til håret.

• Lars S
    Lars S Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Svar: 5
    #21   19. maj 2013 Tja jeg har holdt ved siden af to estere de sidste to dage her i Bergen og de har ihvertfald ikke lånt noget bad her på Esso og tror som sådan heller ikk de har været uden for bilen, så der lugter nok lækkert der smiley

Kommentér på:
Hjælp jeg søger et bad i norge..

Annonce