{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  selvstændig
  • #1   2. dec 2012 Lease en bil


  • #2   2. dec 2012 ja det var også en mulighed

  • #3   2. dec 2012 have anskaffet sig noget at trille med før bilen blev anskaffet, også skaffe den type bil kunde måtte efterspørge, farligt at starte op den omvende måde med en bil med udgifter som du skal finde kørsel til !!!!!

  • #4   2. dec 2012 Du skal ikke starte med at købe ihvertfald vis du spørger mig.
    Og du skal tænke dig grundigt om inden du starter. Nu skal jeg ikke male fanden på væggen for der er da osse gode ting ved og være selvstændig jeg vil ikke selv andet ihvertfald. men det er heller ingen dans på roser.


  • #5   2. dec 2012 Drømme videre. til engang når tiderne bliver bedre! smiley I så fald du vil starte nu Lease en bil.

  • #6   2. dec 2012 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Drømme videre. til engang når tiderne bliver bedre den var god thomas p HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


  • Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 54
    #7   2. dec 2012 bare se at komme i gang men du skal ikke selv køre med bilen.du skal finde en af dem der er vilde med at køre til ingen penge og uden pension og ferie penge. så kan der nok laves et par kr på det

  • #8   3. dec 2012 lars j
    nej vil ski da selv afsted
    men kender du evt en vognmand der mangler en chauffør der vil kører efter alle regler med løn kørerhviletid osv så sig til smiley


  • #9   3. dec 2012 Hvis du mener du vil starte op for dig selv, så gør det hvis du brænder for det. Start med at tag det kursus det kræver, så kan går der lidt tid med det. Lease eller leje en bil så du hurtig kan aflevere den, hvis det ikke køre rundt, men lad være og sæt for dyrt om mdr. Find noget kørsel, DSV kan altid bruge folk, hvis ikke dansk fragtmand. Ellers tag en totalløsning hos Frode Laursen, selvom mange mener det et lavpris selvskab. Følg dit hjerte og dit ønske og spring ud i det hvis du tør. Det eneste der vil holde dig tilbage er negative meldinger fra andre.

  • Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 54
    #10   3. dec 2012 nej finn da må jeg sige pas. men bare kom i gang hvis du brænder for det. men de tider med høj cigarføring er forbi i branchen,for der er for mange der vil køre til billige penge,men sæt dig lige ned og regn ud hvor mange timer der er i det,og den risiko du har.jeg ka fortælle dig at du ikke skal køre for en af de større sped for de vil selv bestemme prisen. også vil din timeløn være meget lille (chaffør løn på 45000 kr alt inkl),det har du ikke over.til dig selv find dig noget for et firma der skal ha noget kørt de betaler nok noget bedre,

  • #11   3. dec 2012 Drop drømmen og kom videre. Det er den eneste måde du helt sikkert kan smide dine penge væk hurtigt. Taler af erfaring og sidder nu med en kæmpe gæld som der skal betales af på de næste 10-12 år , og jeg var kun vognmand i 5½ år.....

  • #12   4. dec 2012 Det er lidt ligesom at spørge om man man skal købe en gammel bil til 10.000kr eller en ny mb til over en mil. gør hvad du føler.
    bare lige min mening smiley


Kommentér på:
selvstændig

Annonce