{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.037 visninger | Oprettet:

LED blink til kofanger ?? {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg mangler nogen led blink til at sætte i kofangeren på min bil, hvis dette da er lovligt ?

Jeg arbejder som vinduespudser/algekriger hvor jeg tit holder ude på vejen og ulovligt i forhold til parkeringsregler, men det j´kræver mit udstyr.

Hvor kan jeg finde sådan 2 led blink eller evt med magnet og bare sådan en lille flad en til taget og cigarettænderen

Kan de iøvrigt fåes i hvid istedet for orange, har dog set nogen kører med lidt mere guldt lys også

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse montering, samling, flytning og ledningsarbejde 1.500 kr.
  • Opsætning af skyggelister i stue 2.000 kr.
  • Otiņu mazgāšana 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LED blink til kofanger ??
  • Kristian H
    Kristian H Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 8 Svar: 85
    #1   15. nov 2012 prøv ved biltema, hvis det skal være billigt, men de er orange (link fjernet)

• #2   15. nov 2012 Hvis du vil ha et klart et til taget som blinker gult så er det måske lige noget for dig http://topparts.dk/product.asp?product=777

• #3   15. nov 2012 dem der fra biltema hvordan sættes de til og blinker de bare man tænder ? ja og hvordan skal man tænde dem ? smiley

jeg er total newbie

• #4   15. nov 2012 "Jeg arbejder som vinduespudser/algekriger hvor jeg tit holder ude på vejen og ulovligt i forhold til parkeringsregler, men det kræver mit udstyr"

Prøv du at forklare det til P-Vagten smiley

• #5   15. nov 2012 Frank: har et fint forhold til p-vagterne smiley he he

Ziegler: Jeg smider dig lige en pm

• #6   18. nov 2012 Men dem i biltema skriver de blinker i 10 forskellige "mønstre" er der så styreboks med ?

Jeg er lidt lost HJÆÆÆLP..

Iøvrigt til den med jeg er vinduespudser så benytter vi rentvandsanlæg, det vil sige vi vasker vinduerne i 100% rent vand uden sæbe eller kalk og derfor vi benytter slange til at vaske med og så vi skal holde i bil lige op af vinduerne.

Vi har set nogen i århus der også holder meget skæve steder og de har ingengang sat noget katastrofeblink igang, de er helt usynlige i de tidlige morgentimer

Kommentér på:
LED blink til kofanger ??

Annonce