{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vognmand
  • #1   8. nov 2012 hvilken slags kørsel er der tale om ???

  • carsten s
    carsten s Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 43
    #2   8. nov 2012 Det vil jeg også gerne høre smiley

  • #3   8. nov 2012 I kan bare ringe til ham på nummeret han bider ik...


  • carsten s
    carsten s Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 43
    #4   8. nov 2012 Ja . Men den er lidt misvisene, han søger en vognmand der kan give ham job og så har han selv kørsel, det kan man ikke rigtig læse mellem linjerne . smiley

  • Joan
    Joan Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Svar: 4
    #5   8. nov 2012 Ej Carsten - Johnni søger (for en anden vognmand - ham der har telefonnummeret) en anden selvstændig vognmand med 1 eller to biler til Norgeskørsel (måske fordi han selv har rigeligt at køre med, men ikke vil sige nej til denne kørsel)

    Eller også har jeg misforstået meget kraftigt


  • #6   8. nov 2012 joan. sådan forstår jeg den også

  • carsten s
    carsten s Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 43
    #7   8. nov 2012 Det er jo ham johnni du for fat i når du ringer, og til mig sagde han at han selv skulle køre, altså han søgte en vognmand hvor han kunne få en bil og køre det kørsel han har. Det fik jeg at vide smiley

  • #8   8. nov 2012 oki, ja så er det jo ikke en vognmand med biler han søger, så er det en vognmand som har en bil til og stå hjemme han søger, hvem har lige det???

  • Johnni N
    Johnni N Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #9   8. nov 2012 Okay det er noget kørsel til norge JEG kan tage med over til en anden vognmand. og ja det er noget JEG selv vil køre. Så søger en vognmand den har en bil som ikke laver noget eller vil udvide. ellers ring til mig.

  • thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #10   10. nov 2012 Dvs. det er noget kørsel for en speditør hvor du tror du er bedre venner med med disponenten end din vognmand er med speditøren? Hvis det forholder sådan er der ikke nogen seriøs vogmand der vil tage dig ind, for hvem siger det forholder sig sådan når det kommer til stykket? og selvom det skulle skulle forholde sig sådan ja så smutter du jo bare med kørslen næste gang du bliver fornærmet. Hvis kørslen er god så er der kun en vej frem. Lidt kursus, lidt bank osv. også igang.

  • #11   10. nov 2012 thomas g

    Det er nu ikke unormalt, at kørslen følger chaufføren hvis kunden er godt tilfreds med ham.
    Da jeg begyndte ved Villy havde jeg også selv mit kørsel med mig.

    Men du har da ret i, at det ikke er uden risiko for vognmanden.


Kommentér på:
Vognmand

Annonce