{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.729 visninger | Oprettet:

svendeprøve chauffør !! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er ny her, så ved ikke om dette indlæg kommer rette sted hen. Vil høre om I muligt kan hjælpe - jeg starter på Kran D på mandag som led i min GVU plan for chauffør uddannelsen ( GVU, uddannelse hvor man springer alt det over man har ) min uddannelse er kottet ned til 4 mdr. jeg er hamre nervøs for det der hedder eksamen MEN vil bare bestå alt og igennem alt det jeg mangler, men det jeg mest nervøs for er min svendeprøve.
Har ikke en vognmand/læreplads da dette ik er nødvendig pga. min tidligere erfarring(ville dog gerne have en), så kan ikke spørge dem.
Ved I hvordan en svendeprøve foregår? nogen der har prøvet dette? Så jeg ikke går og er så nervøs for det smiley Har tit tænkt jeg bare dropper GVU´en pga. min nervøsitet, men kunne være fedt at stå med papirerne i hånden og så er tiden gået fornuftigt smiley Håber I vil være søde og kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svendeprøve chauffør !!
  • #1   26. aug 2012 hejsa.. svendeprøven er sådan set simpel nok, HVIS man har fuldt lidt med i time og læst sine bøger eller har praktisk erfaring,

    sådan som jeg var oppe til prøve der forgik det på denne måde;

    du kommer ind i klassen og skal trække et nr , ud fra det nr får du en opgave, kan være stort set alt inde for chauffør verden(lastbiler) f.eks læsse en fragt bil rigtigt af hensyn til aflæsnings steder akseltryk og fastspænding. eller en kran bil der skal læsses. godset er som regel fundet frem.

    derefter starte du inde i klassen hvor du skal udfylde de rigtig CMR fragtbreve eller alm fragtbreve. finde evt. farliggods papir og de papir der tilhøre lastbilen f.eks reg papir og vognmandstilladelse. du skal også lave en rute plan og vedlægge din opgave,

    derefter er det ud og lave det praktiske, altså at læsse bilen, efterfulgt af og gøre alt det der skal til for læsset er læsset og bundet lovligt. når du mener du er færdig skal du give lære besked og aflever dine papir. så vil sensor og lære kigge på det hele evt stille dig nogen spøgsmål, ¨

    mener det er 2-3 timer man har til prøven, du bliver bedømt både praktisk og teorisk,

    håber dette kan bruges ellers må du spøge


  • Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #3   27. aug 2012 Jeg fik 12 og jeg ikke særlig klog...

Kommentér på:
svendeprøve chauffør !!

Annonce