1.918 visninger
|
Oprettet:
leve i en sportstaske {{forumTopicSubject}}
så blev min iveco taget fra mig da den var gammel og skulle sælges samme dag som jeg gik på ferie... det jo helt vildt at ting man har i ens lastbil det flydte min bils bagagerum 2 gange. papire og skidt og lort ja hold da op. og har ingen steder at ligge det for vognmanden siger jeg skal oppe fra bil til bil og have en sports taske med hvis jeg ikke når hjem samme dag... ville i sove i en bil som var en andens faste bil dvs leve i en sports taske :)?
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 143 Svar: 574
men jeg oplever mange der gør det....
Jeg kunne ikke forstille mig, at skulle havde ALT sit "grej" i en sportstaske...
Selvf. skal man jo nok lige overveje kraftigt.. hvad har jeg BRUG for...
har jeg virkelig brug for de der forrude hvimpler, den der Pubbi duft... eller rat-pladen.. for at kunne kører...?
og så KUN nøjes med det apsolut minimum ...
Men for at besvarre dit spørgsmål.. Nej... tror aldrig jeg ville kunne finde mig i at leve i en sportstaske.
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 368
dec 2010
Følger: 32 Følgere: 32 Lastbiler: 2 Emner: 21 Svar: 462
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Lastbiler: 2 Emner: 4 Svar: 41
dec 2010
Følger: 30 Følgere: 29 Lastbiler: 8 Emner: 4 Svar: 61
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 43
dec 2010
okt 2011
Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
dec 2010
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
Når os der kører eksport har alt vores i bilerne, så er det altså ikke så let at bytte bil - og i hvert fald temmelig træls hvis det skal ske ofte. Kører man kun hjemme og med en lille risiko for en overnatning ude, så kan de da sagtens gå. Der har man jo sjældent lige så mange sager som når man kører eksport.
dec 2010
dec 2010
Men skulle jeg bare køre hjemme, og have en overnatning ude i ny og næ, så kunne jeg nu også godt bo i en sportstaske.
dec 2010
dec 2010
Nu kørte jeg selv afløser for 3 år siden om sommeren og sprang mellem 5 biler. Og det var da ikke noget problem som sådan. De fleste holdt også bilerne rene, så det var ikke det store problem.
Dog er det bare meget sjovere hvis man ikke skal have alle sine sager klar til at rykke ud hvert øjeblik det skal være. Fast bil passer bedst til mit temperament.
dec 2010
dec 2010
Følger: 72 Følgere: 66 Lastbiler: 6 Emner: 92 Svar: 4.615
Jeg har levet i en sportstaske da jeg var ved Kim Johansen, og dengang generede det mig ikke, der hvor jeg er nu, der begyndte det at irriterer migefter et halv års tid, fordi jeg havde så mange udedøgn som jeg havde, og som du selv skriver så får man sgu fyldt en masse lort i bilen. Jeg har nu fast bil igen, og det er jeg glad for. Det der hoppen rundt kan være udemærket, og hvis det ikke er en uge af gangen du er ude, så kan jeg ikke se problemet, hvad er bedst "sjasen" eller sportstasken?
Da jeg hoppede fra bil til bil her i butikken havdej eg som udgangspunkt en sportstaske med tøj og diverse absolut nødvendige ting, mit sengetøj, en laptop, en pose med mad samt typisk en pose med det der ikke kunne være i tasken... Kortbøgerne blev hjemme da jeg havde gps'en med og ikke gad slæbe på dem, de er nu placeret i bilen igen...
dec 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Lastbiler: 1 Emner: 6 Svar: 818
Men i grove træk skal jeg som minimum have min bærbare, skiftetøj til en hel uge, sengetøj, toilettaske, mad, vand, min værktøjskasse/taske, personligt sikkerhedsudstyr som vest, hjelm og handsker. Og så er der lidt andre småting som kan være nødvendige, men det er jo afhængig af hvilken type kørsel man har.
Udover det har jeg en masse ting som er rare at have, men som man sagtens kan undvære. Selvfølgelig kan man (over)leve i en sportstaske, men jeg synes lidt det er en stressfaktor, og man føler sig ikke helt til rette i bilen. Har lige kørt i 2 andre biler i et par uger, fordi min var på værksted, og fragtmændene skulle have styr på de forskellige biler, efter at de har ansat os, og overtaget nogle af bilerne. Men var så heldig at få mig egen igen. Bare det at skulle køre i en bil, man ikke ved hvor længe man har, gør at jeg ikke finder mig til rette i den, og jeg går på kompromis med en masse små ting/problemer, som jeg normalt ville løse med det samme i min egen bil.
Men det er vel smag og behag. Nogle har ingen problemer med det, og andre som mig selv er nogle forkælede snotunger der bare vil ha!.
dec 2010
leve i en sportstaske