{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slut med lastbiler i myldretid
  • #2   4. jun 2012 det ville blive sjovt hvis de også mente at entreprenørbiler skulle køre om natten for de fleste byggepladser må jo først larme kl 7,00

• #3   4. jun 2012 Hmm. Er det 1. april idag??

• #4   4. jun 2012 Men hvis man nu laver de første linier lidt om. Og skriver bil istedet for lastbil. Og istedet for lastbilchauffør skriver billist. Så er den ikke helt forkert ;o)

• #5   4. jun 2012 Ha ha ha vi skulle da have valgt jacob haugård ind igen der næst have ham til at komme med et lovforslag der lyder enhver der kommer med et lovforslag skal til en hver til selv kunne udføre samme arbejde inden for lovens rammer samt ikke fremføre forslag om at der ikke må laves love som er til skade for ændres helbred

• #6   4. jun 2012 Nu har jeg selv kørt om natten ud til supermarkdet og jeg tænker det kan IKKE lade sig gøre. For der er MANGE naboer der brokker sig over støj før et vidst tidspunkt.
    Tænker også løn ville folk betale det det koster. Syntes det er lidt dobbelmoralsk vi skal på EU kursus og vide om sundhed og nu ville de til at lave alt om til natte arbejde som er usund for ens helbred på længer sigt.

• #7   4. jun 2012 HC P

Næ, ikke 1. april, men der er mindst en sjællænder indblandet ir projektet - Så det er nok Københavneri. Hahahaha.

Det bliver spændende at se om den gode Fru Steenbjerge kan få containeterminalerne til at holde åben om natten. Hahahaha

• #8   4. jun 2012 Måårten Ææs .
    Så så så.. Nu bliver det jo lidt personligt. Hahaha..

Men det bedste af det hele er at man rykker traffik problemerne fra om morgen til om aften. For der skal da i mange tilfælde være nogen til at modtage godset de forskellige steder.

Men det er da rart at vi endelig har fået en traffikminister der acceptere vores erhverv.. Eller nået.
    Hmm. Tror at det bliver laaaaaaaanng sej kamp med ham.

• #9   4. jun 2012 Jeg stemmer for at vi her på lg skal have vores eget ministerie vi kan sgu da næsten komme på bedre forslag ind dem der rent faktisk får en rimelig fed hyre for at tænke med røven..

Æsel der skal nu alligevel godt nok noget af en minister til for at kunne få apm terminalen i århus til at holde åben om natten

• #10   4. jun 2012 Han snakker som han har forstand. Det er en ting vi ikke må glemme.
    Men hvis han/ de bare gad at sætte sig lidt ind i alt det der foregår i branchen og især hvor stor service vi alle faktisk yder for at de klovne kan gå ned kl 7 søndag morgen hos bageren og hente morgenbrød, mælk + dagens avis. Så tror jeg helt sikkert at de alle vil få større respekt for dette erhverv og at der ville ske en masse positive ting for os. Men sådan er virkeligheden desværre bare ikke.
    For vi har desværre nok spildt alle de chancer der har været til at opnå den positive opmærksomhed.

• #11   4. jun 2012 Hc var det nu ikke også lige lovlig meget at beskylde ham for alligevel. Men det er bare skræmmende han ikke har undersøgt sagen lidt inden han kommer med sådan en der. Forstil sig hvor mange der skulle til for at holde det projekt igang. Der skal jo være en i hver ende af båndet for at forsende og modtage værkstederne og dækfirmaerne skal have folk igang da lastbilerne jo ikke køre om dagen kan de jo så også bare holde lukket der jo. Ekstra bemanding i politiet falck og brandvæsenet da en stor trafik byrde jo flyttes. Og sådan kan man jo blive ved. Havde det været meningen vi skulle være vågen om natten var vi jo blevet født flagermuse eller udstyret med en pandelampe. Men fuld respekt for ham hvis han da lige tog en uge eller 2 bag rattet om natten. Men hvor er den lære fagforening gemme i det her forslag. Nå ja lad mig gætte de står over i et hjørne og vasker hænder

• #12   5. jun 2012 Nu kan man så læse, at kommunerne udgør et problem i forhold til natlevering. Mange kommuner har problemer med støj og har derfor forbudt det og flere og flere kommer til - Hahahahaha - Der er bare langt fra teori til virkelighed.

Det vil man så løse med hybridlastbiler i byerne og dieselbiler på landevejene - Kæft en masse omlæsning og hvem skal betale for hybridbiler der ikke kan bruges til andet og hvem skal betale omlæsning og ikke mindst de terminaler hvor det skal foregå. Stort set alle terminaler er jo flytte ud af de bynære områder - Prøv at tænk tanken, at alt Netto til stor København skal køre fra Køge i hybridlastbiler - Det lader sig jo ikke gøre, de kører jo tør for strøm inden turen er færdig. Hahahahaha.

Det er så håbløst det her. Og det samme når nu købmanden skal til at investere i teknologi og elektronik så varmodtagelsen kan klares og kontrolleres uden der er en medarbejder til stede og hvordan er det lige det er med en elhund der ikke larmer når den kører henover underlaget - Alt deres snak om støjdæmpende måtter kan de roligt glemme, det kan den da ikke køre på - Så dør den da også for strøm før tid.

Men det lyder jo godt i ørene på de vælgere der hader lastbiler og det nok det vigtigste når det kommer til stykket. smiley

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 256
    #13   5. jun 2012 Jeg ville gerne køre korn om natten, er dog ret sikker på at hele branchen lukker i ren protest over de sindssyge lønninger til chauffører, lagerarbejdere osv.

Men kom glad, jeg kan godt bruge pengene

• #14   5. jun 2012 hmm... jeg har da ikke noget imod at kører om natten... men for fanden... man kan jo ikke levere pakker, paller mm til butikker i gågaden om natten og entreprenør bilerne kan heller ikke kører om natten... og hva med kran bilerne mm?? det er helt åndsvagt det der

• #15   5. jun 2012 ja jeg køre så helst om natten, der er dejlig ro og til og komme frem.

• #16   5. jun 2012 Jamen så er i allerede 3 der er positive - Jeg kan slet ikke få armene ned. smiley

• #17   5. jun 2012 Synes at det er tit eller hvergang regeringen kommer med et udspil, om hvordan vi skal rette os ind til deres teorier, hvordan det hele skal køres. Så fungere det ikke i virkeligheden.
    Jeg sidder lige og spekulere på om det kun er overfor os at det ikke fungere eller om det også er alle de andre lovforslag de kommer med. For så er det jo ikke nået at sige til at det går helt galt. Hehe

• #18   5. jun 2012 henrik s
    Bare stil pll foran døren og kør videre til næste kunde ;o)

• #19   5. jun 2012 Ny tanke er lige blevet helt top pjatte over hans nye idé arbejdstids reglerne siger nat arbejde skal holdes vi 10 timer jo go plan fuld af muligheder så mangler vi da bare de fjerner reglerne om dobbeltjob så vil jeg være læge på deltid

• #20   5. jun 2012 martin p
    Haha.. Ja så er man nok frisk når man kommer til fredag. Men så passer det jo også med hans udtalelser om trætte chauffør.

• #21   5. jun 2012 Hc det er jo bare at blive øjne læge så kan man have frisk øjne hele tiden. Synes det er klasse tænkt lige over det 10 timer om natten hva er time lønnen efter hånden 250 efter kl 18 det er sgu da lige så godt som 15 timer om dagen

• #22   6. jun 2012 Det jeg synes der er sjovest er at der jo findes nogle stakkels svagpissere (det er gas) der ikke kan holde ud at arbejde om natten desuden siges det også at være direkte skadeligt for kroppen/psyken, for mit eget vedkommende så foretrækker jeg også til enhver tid at arbejde om natten Steven B er nemlig inde på noget af det rigtige, der er så stille og fredeligt...
    Men det jeg vil frem til er at der åbenbart tænkes mere på fremkommelighed end på helbred, og der af medfølgende udgifter til sygehuse etc...

• #23   6. jun 2012 jamen det med lønnen det bliver da til normal løn, der bliver bare lávet en særaftale og et lille tillæg på 12 kr i tm.
    Men nu står der jo også at det ikke er alt gods der kan flyttes om natten, jeg er personligt glad for at de fleste stadig vil køre om dagen da jeg så har endnu bedre plads om natten:)

• #24   6. jun 2012 er der nogen af jer der har læst de kommentar der er kommen på jv det står længer nede på siden

• #25   6. jun 2012 martin m
    Tror desværre bare ikke at de kommer retur til ham :o(

Kommentér på:
Slut med lastbiler i myldretid

Annonce