{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.585 visninger | Oprettet:

Convoy Buddy.. Noget gammel skidt der har overlevet sig selv ?? {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens..

Som nogen af jer måske ved sidder jeg i bestyrrelsen i Convoy Buddy klubben og i den forbindelse går jeg/vi med nogle spørgsmål som i måske kan hjælpe os med at få svar på..

Jeg ridser lige vores historie op så bær over med mig eller sprign længere ned og se spørgsmålene der..

Vi er jo en gammel chaufførklub som helt klart havde sin storhedstid i 80´erne, hvor klubben årligt afholdt Jamboree i Odense og trak op mod 100.000 mennesker til hver sommer den sidste weekend i juli for at se på lastbiler og alle de tossede truckere..

I starten af 90´erne sivede truckerbølgen ud og klubben lukkede ned efter et par enklte forsøg på at arrangere nye shows bla i Horsens..

I 2006 samledes en masse af de "gamle" drenge så igen i Jylland til en oldtimer fest og her blev tanken om at genåbne klubben luftet.. Det blev der tygget lidt på og nogle af vi "unge" blev spurgt om vi ville være med til at sætte det i søen..

Personligt var jeg helt med på den, da jeg som lille knejt altid rendte rundt til Showet i Odense og så enormt op til de gutter der og deres store maskiner og de i den grad var en af grundene til jeg blev chauffør..

I november 2007 holdt vi så stiftende generalforsamling og klubben blev en realitet igen..

Klubben har siden genåbningen haft en del arrengementer, vi har afholdt US weekend i Gelsted, Juletræ i bla. Odense, Horsens og Køge.. Hvert år i september holder vi årsfest med spisning, live musik og en masse røverhistorier..

Efter et mislykkedes forsøg på at lave et mini jamboree i 2009 barslede vi endelig med et rigtigt jamboree i Fredericia i august sidste år og havde en moderat sucses.. 60 biler var på plads samt en masse musik og convoy på storskærm fredag aften osv.. Desværre svigtede publikum totalt.. Og det var lidt af en økonomisk lussing vi fik..

Men nu prøver vi igen i år, og denne gang en smule tidliger nemlig fra den 27 til 29 juli igen i Fredericia.. Til de af jer der ikke var med sidste år men måske kender nogen der var, spørg dem om de hyggede sig og om det er et show der er værd at deltage i.. Og siger de ja så kom endelig og hver med til at gøre den sidste weekend i juli til noget specielt igen..

OG NU TIL SPØRGSMÅLENE MINE DAMER OG HERRE..

1. Har Convoy Buddy stadig nogen berettigelse ???

Eller er det i jeres øjne bare en gammelmands klub for snarlige pensionister eller var det en klub i også kunne tænke jer at være en del af ?

Vi kan konstatere at gennemsnits alderen ligger på den gode side af de 40 og det er vi meget kede af da vi super gerne vil have alle fra de helt unge og grønne chaufføre til de gamle og garvede gutter med.. Sammen kan vi vel lære hinanden lidt ?!

2 Hvad kan vi i klubben gøre for at gøre den attraktiv for unge medlemmer ?

3 Er det for dyrt ? Kontingentet er på 400 kr pr år men heraf får man en årsgave hvert år for minimum halvdelen af beløbet, og derudover et medlemskort som giver op til 10 % rabat på visse spisesteder rundt i DK..

4 Skal der flere arrengementer til for at det er intressant ?

5 Er der andre ting vi kan gøre der vil gøre det attraktivt at være medlem af klubben ??

6 Er det fordi vi i "de gamle dage " var en CB/walkie klub og dette ikke længere er relevant da alle i dag har mobil og net osv med i bilerne, at vi ikke er intressante ??

Ja jeg kunne sikkert liste en masse andre spørgsmål op her nu.. Men så taber jeg sikkert jeres interesse hvis ikke det allerede er sket..

Men det korte og det lange er.. Vi vil super gerne høre jeres mining om CB klubben og om i ser en fremtid for den eller om det er noget der var engang i "de gode gamle dage" og nok bare skal blive ved det.. Og selvfølgelig hvis den bør fortsætte hvad skal vi gøre for at den bliver værd at være medlem af ??

Håber i vil tage dette seriøst og komme med konstruktive svar..

På vegne af Convoy Buddy CB Truckers Club, siger jeg på forhånd mange tak for jeres tid og svar..

Håber vi ses derude medlem af klubben eller ej..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Convoy Buddy.. Noget gammel skidt der har overlevet sig selv ??
  • #1   18. maj 2012 Lige en enkelt fodnote som dengang i 80´erne.. Tjek evt www.convoybuddy.dk ud og se lidt mere om klubben, der er der også links til vores facebookside..

  • #2   18. maj 2012 Hej Claus.

    Min far er gammel vognmand og var det tilbage i 80'erne også og han vil MEGET gerne se lastbil shows. og gerne med nogle af de gamle fra hans unge dage. tror næsten uden tvivl at han gerne ville komme til sådan noget, ligesom så mange andre også gerne vil, mig inkl.

    Problemer er nok at mange ikke har hørt noget om jeres Jambroee, sidste år, inkl. mig.
    Måske i skulle prøve med noget mere reklame for det?. hænge flyers op på div. teminaler og stykgodst centre. f.eks danske fragt mænd ved DTC vejle og sådan nogle steder. Få noget i medierne osv.

    Kan huske for en del år siden var jeg med til noget messe i herning hvor messe centret var fyldt op med lastbiler!. min far havde fået gratis indgang pga. at han var/havde været vognmand. så send evt. nogle fribilletter til div. vognmænd osv.


  • #3   18. maj 2012 Jeg tror kampen er ekstremt op af bakke med lastbilshow som største konkurrent, men alt kan lade sig gøre....

    Et eller andet sted er der gået for meget morfar i den med langsnudede amerikanere og amu p-pladser og efterfølgende kaffe med blød brød til xxx per couvert... smiley

    Skal det gøres skal det gøres ordentligt, og så er det tilbage til rødderne....

    I mine øjne ville det være ideelt at starte op ifb med, eller i samarbejde med en byfest, eller andet arrangement hvor der er mulighed for tivoli og hele svineriet for at trække folk til... Jeg kom selv med et oplæg til klubben for et par år tilbage, og en udstrakt hånd fra amerikanerbilsmiljøet om et samarbejde, men det fik en forholdsvis kølig modtagelse fra CB, så den døede lige så stille igen...... Man kan så nu se tilbage på de 60 biler der kunne skrabes sammen på amu centeret og spørge sig selv om det kunne have været gjort anderledes....det mener jeg stadig det kan, og jeg mener stadig at dem der burde have Danmarks største og bedste trucker show er og bliver convoy buddy klubben, istedet for et selskab hvis formål er at udgive lastbilblade og se en mulighed for profit på en udstilling....

    Der er ingen tvivl om at den gamle garde i CB klubben har erfaringen, men skal jeg være helt ærlig tror jeg entutiasmen og modet er svækket meget i forhold til dengang det bare gjaldt om at trykke den af i Odense, med alle sejl sat og så måtte det gå som det kunne.... Nogen vil så måske mene det bunder i at man ihvertfald ikke vil tage nogen chancer og gå med livrem og seler, men alle der har prøvet at starte noget op VED at uden chancer, ingen succes...

    Jeg vil så sige til sidst at intet af ovenstående er ment som nedladende, eller hvad-sagde-jeg, eller andet form for usaglig kritik, men blot min helt egen personlige mening på hvordan man -måske- kunne have fået succes, og fremover fået/have mulighed for mere succes... smiley


  • #4   18. maj 2012 havde aldrig hørt om Convoy Buddy før jeg startede hos Anco. så har ikke rigtig kendskab til det men dem jeg ser som er medlem er lidt ældre end mig men ikke "gamle" i den forstand dvs 25+ ihvertifald inde i havnen så syntes ikke det gammel mands artigt.

    Hvad kan i gøre for at få flere unge ind og se det. hmm jamen start med at gå ind på alle de sociale medier som Facebook Twitter og Myspace. så det kan komme ud til alle folk. og så lav arrengemanger det gør at det kommer ud til mange mennesker gamle så vel som unge da det er ca 900 milli som bruger FB. ellers hænge posters op overalt så alle kan se det. også i foruden på lastbilerne hvis det skal være sådan!.
    måske lidt mere for de unge for sidst jeg var til lastbil show var det meget hvor man tænkte "ahh det er lidt for gammelt til mig" men uden at der skal være stripper og alt det lort men ellers spørg Bilmesser.dk hvordan de gør :). måske lav noget Rabat til alle lærlinge som er det samme som den i bruger på pensonisterne. for 400 kr er ret meget for en lærling

    Har været inde på jeres hjemmeside og kigge men den så ret så kedlig ud så det er ikke rigtig noget som fanger en lav den lidt mere ungdomlig og mere tiltrækkende at være inde på. Mindre uoverskueligt ville også være et kæmpe plus. og så sæt jeres arrangementer ind på jeres egen hjemmeside så man kan se det måske også de arrangementer som ikke er jeres egne så kan i også skilte med at folk kan se hvornår der er noget for det syntes jeg mangler.



    Flere arrangementer ville da også være godt. lav nogle som nogle og 1 gang om året så skal der jo være et stort flot show. så folk havde noget at glæde sig til og sige "ej hvor bliver det fedt" lidt ligesom DFB/DHB.


    Vil ikke sige det fordi i har været i CB/walkie klub. i kunne jo lave en SMS tjeneste til dem som var medlem i klubben om så kunne man skrive ind til et nummer hvor der fx var stor kontrol fart kontrol kø osv osv osv. så ville i kunne også være lidt med på beatet igen eller få nogle til at lave en Mobil Application til dem som har smartphones eller Iphone så kan man skrive det ind der. det tror jeg at mange ville være vild med inclusiv mig selv


  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #5   18. maj 2012 Jeg tror en af grunden til det " lave " antal sidste år var som du selv var inde på Claus at showet desvære faldt sammen med andre træf både her hjemme og i udlandet, lad os nu se om publikumsantalet ikke stiger i år.

    Om klubben er udødne det var da ikke og håbe og mon ikke der er en sammenhæng mellem at der ikke er så mange dansker i de lastbiler som køre " op og ned af gaden " som der var en gang, men lidt flere aktiviteter til jamboree vil heller ikke skade da selv om jeg syntes det var godt sidste år.


  • #6   18. maj 2012 jeg meldte mig ind i CB sidste år på vestfyns trækker og jeg kan kun sige jeg har da aldrig mødte folk der flinkere end i den club...ung som gammel har bare et sammenhold der sparker røv.....deltog også i jamborre'en og gør det helt sikkert frem over så længe den består(hvad jeg håber den bliver ved med)....hvad angår flere aktiviteter så kunne der sagtens være flere...desværre dør et af dem jo i år da der nok ikke bliver amerikaner træf i gelsted...så håbet er også herfra mere aktivitet...til de unge kan jeg kun sige vil i ind i en klub hvor der sammenhold ung som gammel så bare ind på CB's hjemme side og blive meldt ind og kom til deres aktiviteter...så vil i opleve et sammenhold der ikke er set længe i den her branche


  • #7   18. maj 2012 Jeg kan huske tilbage i 80'erne hvor jeg var ny i lastbilfaget og kom rundt for at se de forskellige arrangementer der var i sommerens løb og videre op i 90'erne da jeg så kørte ude af landet, kom jeg stadigvæk forbi de forskellige shows herhjemme.
    For mig har det altid virket temmelig indspist hvis du ikke lige havde en lastbil med inde på pladsen, ligesom lidt rockeragtigt, dem der er "in" med rygmærker og så alle de andre, det ødelægger det meget for os som ikke lige har en farveladetruck stående, men bare kigger på.
    Det tror jeg er en af grundene til at der ikke er så mange der vil støtte op om Convoy Buddy for man skulle ihvertfald ikke komme som en frisk ung fyr og snakke til dem som kunne det hele.
    Tiden i 70 og 80'erne var jo osse en hel del anderledes dengang end det er i dag hvor der jo er Lasbilshowet hvor der er lidt flere unge imellem og de går op i andre ting idag, men klubben kan helt sikkert godt få fat i dem osse, men de skal nok snakke med dem på et andet niveau end " den gang jeg var ung, der kørte vi solen sort - den gang da holdt vi på grænsen og drak i flere dage - den gang da. o.s.v - o.s.v "
    Klubben skal bare følge mere med tiden på de medier der er idag, for der mangler virkelig en klub der tager sig af alle lastbilchauffører.



  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #8   18. maj 2012 Hyler : Vi to plejer da hvertfald lige og snakke sammen til diverse træf i klubben da smiley

  • #9   18. maj 2012 1: Ja selvfølgelig har den sin berettelse, jeg hygger mig altid i godt selskab med alle de gamle gutter og vil næsten vædde med jeg er anden yngst, desværre men det er altid hyggeligt selv om de fleste ligger 30+.
    2: Som så mange andre steder, kan man få en slags studie rabat hvad med fx hvis du er under uddannelse som chauffør så at lave et kontingent der hed 250 eller 300 kr. man tjener ikke ret mange penge om mdr. som lærling og måske afholder det nogle? kun et forslag.
    3: Jeg syntes ikke det er dyrt 400 kr. om året da det jo går til noget godt og i og med man får ca. halvdelen / derover tilbage så hjælper man jo både til og holde liv i klubben og det gør at der kan afholdes arrangementer og møder osv. Men også at man får rabat flere steder, måske man kunne undersøge om der var flere steder i DK man kunne hente rabat aftaler ( ved Claus F gør meget for at finde) men måske flere aftaler ville kunne fører til flere medlemmer også fordi en hver trucker jo gerne vil spare lidt hvis man kan ?
    4: Jeg har sagt mange gange at jeg syntes der mangler et der først på året som fx fastelavn hvor kravet for at være med børn som voksne er at man er klædt ud på den ene eller anden måde, alle ligner en flok klovner men man kan grine og have det sjovt på samme tid, og børnene er jo også glade når der er lidt for dem så man kan få familien med, og dette arrangement er udelukkende pga US trucks jo ikke bliver afholdt bla. I år så syntes jeg personligt der går for længe imellem arrangementerne.
    5: jeg syntes der skal mere reklame ud, hvis det kan lade sig gøre med de få resurser der er, problemet er bare at det er så møg dyrt og få reklameret ud og derfor kan det jo nok ikke lade sig gøre. Jeg er glad for jeg er medlem af klubben og du introducerede mig for klubben dengang også fordi man bliver taget så godt imod af alt og alle,
    6: jeg mener ikke det er derfor, for oftest da jeg kørte og jeg kom i møde med nogle jamen det er ikke alle jeg lige har mobil nr. på jamen så råber man da lige i walkien og snakker så længe den rækker det syntes jeg da er skide hygge.. men jeg tror ikke på det er derfor!


    og helt uden for spørgsmåls rækken så vil jeg også sige til alle unge der overvejer som ser noget herinde, det er værd for man bliver sku taget så godt imod af alt og alle og man falder bare hurtigt og automatisk i snak!!
    Jeg vil også blive ved med og være medlem så længe klubben findes det er helt sikkert det værd!! smiley

    Og til daniel p så står deres arrangementer under event kalender smiley


  • Claus F
    Claus F Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #10   18. maj 2012 Ja det er med at tale frit fra leveren vi har bestyrelsesmøde i morgen Lørdag d 19.
    Studierabatten vil komme til diskussion
    hjemmesiden er under udarbejdelse som mere overskuelig
    flyers er lavet og vil blive omdelt

    men kom med input vi er en klub for chauffører og vi vil gøre hvad der står i vores magt for at i får mest ud af at være medlem
    Jo flere medlemmer jo nemmere er det at få rabatter

    mvh FYNBOEN


  • #11   18. maj 2012 For mit vedkommende er det dels dovenskab der gør at jeg ikke har meldt mig ind. Men også fordi at jeg ikke vil tage mig tiden til at komme til arrangementerne. Når man bor i bilen hele ugen, så er min holdning at weekenden skal bruges på min familie.

    En anden ting er, at der bliver tit lagt vægt på hvis nogle af de gamle gutter kommer. F.eks Mr. President eller lignende. Men der er ikke ret mange unge der overhovedet ved hvem de er, hvilket stof de er lavet af eller hvad det er der gør dem så "specielle".. Og derfor tænker CB-kendere at det er helt vildt, men omverdenen tænker noget helt andet... Nu ved jeg der kommer en eller anden "Hvem fanden ved ikke hvem Mr. President er???" kommentar, men det er der faktisk mange der ikke ved, tror jeg. Meget af det er simpelthen for gammeldags sat op, og derfor tiltrækker det ikke de unges opmærksomhed, for de føler ikke at de passer ind. Og jeg ved godt at CB er bygget op på den svundne tid og hvordan det var "dengang", men så forbliver det en klub for dem der kørte dengang. Og jeg personligt gider ikke hører på gamle chauffører, for de rakker sgu altid os "unge" ned. Vi ved ikke hvordan det var dengang, og i dag er det nemt at være chauffør o.s.v...

    Forleden blev jeg gud hjælpe mig irettesat af en DSV chauffør, der mente at jeg skulle afmærke mit gods ordentligt. Jeg havde stangstål på som jeg ikke selv havde læsset, og min umiddelbare vurdering var at det ragede omkring 70-80 cm ud over bagenden. Sammen med det havde jeg også 3 meter bredt rionet, så der var rotorblink på alle 4 hjørner af traileren, og 2 på taget af trækkeren. Men jeg fik en ordentlig belæring om 70 cm max, og jeg var måske ligeglad med mit kørekort, eller ville måske gerne have et par ugers ferie o.s.v... Det gider jeg bare ikke høre på, og slet ikke fra sådan et fjols, og så kører han selv for et firma der forsøger at gøre danske chauffører arbejdsløse... Men nok om den lille historie, den skulle bare lige ud...

    Jeg ved godt at de "gamle" i klubben ikke er sådan, og at de kommer for hyggens skyld. Men det er for at pointere, at hvis det virker som et projekt for gamle mennesker, så kan det måske afskrække mange unge. Når nu jeg er færdig med at kritisere, så må jeg erkende at jeg ved sgu ikke hvad i skal gøre ved det... smiley


  • #12   19. maj 2012 Jeg er ikke medlem, og det er ene og alene pga dovenskab... smiley

    Har ikke fået nosset mig sammen endnu, men det kommer...

    Om CB har overlevet sig selv, så en smule måske... Intet er hvad det var for 20-30 år siden... desværre... Men ikke dermed sagt at CB ikke bør eksisterer, for den skal den da, men det er meget op af bakke som Kåå selv skriver...

    Men en anden efterlyser mere flyers etc rundt omkring, og det tror jeg også vill hjælpe en del på det...

    Mht kontingentet, så er det vel "okay" hvis man ser på at man får en gave en gang årligt, men den gave tænker ikke ret mange på ved indmeldelse...
    Distanceret kontingent kunne være en god ide også, som Mie er inde på så en sats for ledige, en for pensionister, en for lærlinge (kan nemt være den samme for pensionister og så naturligvis en for dem der som er i arbejde, evt kan man lave et "passivt" medlemsskab, hvor man ikke får adgang til alle goderne...

    Mht rabatter, så kunne det måske også være en idé at undersøge mulighederne for rabataftaler med forsk. lastbiltilbehørsbutikker som Truckking.dk og matronics.dk f.eks...


  • #13   19. maj 2012 synes selv folkene i klubben er super flinke og var da osse med til jamboree sidste år og i slipper heller ikke for at glo på mig iår igen da smiley men når jeg snakker med folk om CB kommer den tit den der med: er det ikke bare amerikaner biler okie-dokie 10-4 good buddy og det er der måske noget med og det synes jeg tiderne har ændret sig for meget til.

  • #14   20. maj 2012 Jeg er ikke selv medlem og det hænger nok lidt sammen med, at jeg bare ikke har fået taget mig sammen til at få mig indmeldt. Jeg er selv opvokset med historierne og er osse fascineret af det sammenhold der var dengang... Burde egentlig bare få taget mig sammen til at få mig indmeldt... smiley

    Men hvorom alt er - det jeg tit hører fra de yngre og mine jævnaldrende er, at de synes det virker som om klubben er gået i stå. Som om man hænger fast i 80'ernes "truckerliv" - mange af dem har den fordom, at der kun bliver talt om trucks (istedet for lastbiler), buddy's (istedet for kammerater) og oki doki (istedet for okay). Med andre ord - de tror stadig man taler som mr. President synger...

    En anden ting jeg hører er, at man tror der bliver brugt oceaner af tid på at "rakke ned" på de yngre i branchen. Mange tror at medlemmerne har den der "de unge kan ikke en skid i forhold os" holdning - og kommer måske lidt til at føle sig marginaliserede. Der er ingen tvivl om at de gamle drenge kunne en masse - men man skal samtidig ikke fornægte at de helt unge godt kan være med på beatet.

    Dette var et lille udpluk af hvad jeg hører fra mine jævnaldrende og de der er yngre. Så man skal måske i gang med en form for imagekampagne - det er jo så moderne i disse tider ;D


  • #15   20. maj 2012 Thomas F

    lige bemærkning til den der med mr. president..
    et hvert ungt menneske og her snakker vi 18-23 år har nok gennem deres barndom set trolderik og mr president i trafikken hvis der er en chauffør i familien smiley

    Men noget helt andet er med det dsv manden der.. han skal da tie stille har du ikke været på efter udd. der lærer man da alt det gøjl der også! måske han burde komme afsted ?



  • Claus F
    Claus F Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #16   20. maj 2012 Vi fik nogle input fra jer
    Lærlinge under uddannelse blev besluttet at de slipper med 200 om året indtil de er udlærte så er det fuld gas lige som de andre
    Så vi lytter til hvad der sker og vi snakker ikke okey dokey - trucker - og buddyer , men forsøger at samle folk som hver eneste dag forsøger at bevæge sig rundt flytte så meget gods som muligt uden at være til besvær, vi forsøger at skabe sammenhold og hjælpsomhed blandt chaufførerne, skaffe nogle rabatter rundt i det gangske land, sommetider løber vi panden mod en mur, men det er bare i gear igen og så videre , så kom frisk fra fad vi vil være tilstede ved VESTFYN TRÆKKER og medlemsskabet klarer vi med det samme , det tar kun 5 min , men vi vil så gerne have i bliver lidt længere.


  • #17   20. maj 2012 Mie

    Nu er jeg i den der aldersgruppe du snakker om... Og med chauffører i familien... Og opvokset på passagersædet i en lastbil. Jeg ved hvem Mr. President er - Min mormor har faktisk gået i skole med ham osv. Men Trolderik har jeg aldrig hørt om? Så jeg tror altså Thomas har ret... Jeg tvivler også på jeg havde vidst hvem Presidenten var hvis ikke det var pga. min mormor og morfar kendte ham fra mange år tilbage. smiley


  • #18   21. maj 2012 Pedersen > Hvis ikke du kender Trolderik, så skulle du satme skamme dig... Men men men det kan være du alligevel er for ung til ham.. smiley

    Youtube er din ven... smiley


  • #19   21. maj 2012 altså jeg er 15 og jeg ved hvem trolderik er hehe smiley og der er osse en sang på youtube med pres og trolderik smiley

  • #20   21. maj 2012 Det er muligt Pedersen er for ung, men så må jeg være for gammel - Eller jeg ved da nok hvem Trolderik er nu hvor jeg virkelig tænker efter, men at han skulle ha været i selskab med Presidenten, det anede jeg overhovedet ikke.

    Jeg var nok enten på druk eller på landevejen den dag det var et hit. smiley


  • #21   21. maj 2012 Tusind tak for jeres svar alle sammen.. Håber i har som Claus F skriver allerede fortaget enkelt ændringer så lærlinge under uddannelse frem over vil kunne nøjes med samme pris som pensionister i deres uddannelsesperiode.. Hvilket vil sige 200 kr pr år..

    Michale Kåå Jeg husker udemærket vores snak om evt samarbejde med US bil folket, og ideen var super god.. Men der var visse ting som ikke holdt vand, derfor blev det aldrig til noget, vil gerne uddybe det for dig men det bliver i en PB eller via tlf..

    Thomas Højbjerg N

    Nu har jeg som en af de "unge" været med siden starten, og jeg er aldrig blevet talt ned til af de "gamle" i klubben.. Der bliver ej heller talt i slang ala okie doki, trucks osv.. Dog kalder jeg stadig et klubmedlem for buddy.. Det høre sig til i min verden.. Vi har et sammenhold i klubben hvor alle er lige, og hvor alle taler pænt til hinanden uanset alder.. Igen, alle er i den grad velkomne..

    Og skulle vi så ikke lige holde os til emnet i stedet for at tale om hvorvidt vi kender eller ikke kender Trolderik eller for den sags skyld Mr. Pres..


  • #22   21. maj 2012 Vil stadig gerne høre fra flere af jer om hvad i tænker om klubben osv..

    Franck, vi arbejder altid på at få flere steder med rabat ind i systemet.. Og vi vil helt klart undersøge dem du undersøger.. Men i sidste ende er det jo firmaerne der vælger om de vil være med..

    Angående flyers, så er de lavet og bliver løbene lagt ud og hængt op rundt omkring.. Men enkelt steder i landet bla øst for storebælt har vi pt problemer med at de ikke kan få lov at ligge længe nok til at i kan nå at få dem.. Hvem det så er der fjerner dem, kan man jo kun gætte på..


  • #23   21. maj 2012 Jjeg tror ærligt ikke at problemet her er hverken kluppen, eller måden Showes bliver fremstillet...
    Porblemet TROR JEG... mere er vores "kære politikeres" regler og mangle på forståelse.
    Når man først har kørt hele ugen... brugt timer på at pusse bilen, så løber man pludselig tør for rådigheds tid...
    Kunne man ... (på en eller anden måde) .... få overtalt politi og politikerne til at indfører en "undtagelse" så folk kunne komme hjem, og pakke... før og efter en udstilling, uden at komme i kampolage med deres Weekend-hvil, eller Køre/hvile-tid. Tror JEG personligt, flere ville havde interrasse i at deltage.

    I "De glade 80ére" som i selv henviser til, havde man ikke de problemer at tænke over, og man kørte da bare solen sort, efter at havde været på udstilling.

    Men for ikke at være total "Lysseslukker"... har jeg sjovt nok for små 3 uger siden snakket med "en af de gl." ... hørt ad hvad man kunne gøre for at prøve at få et show op at stå, som kunnne trække ....

    Vi snakkede om:
    Contry salon, med danse-scene og "danse piger".
    med udskænkning fra fad, hel-stegt pattegris,
    Tivoli, og musik. krammermarkede og brance-boder.
    Events som "duel på hovedegaden" om aftenen. (løse "sort krudt" revolvere)
    eller træktor/lastbil træk.

    og selvfølgelig... Radio CB ..
    (Konstant sending af contry musik fra den gl.skole på 27MHz)

    Kort sagt, noget for ALLE... for det hjælper ikke at vi stille et fedt show op for "farmand".... hvis ungerne og lillemor, keder deres røv i laser...

    Skal vi trække et puplikum, skal det spænde bredt og trække i alle aldersgrupper.
    lastbiler til "farmand"
    Tøj til "lillemor"
    Tivoli til "ungerne"
    og nostalgi til de "ældre"...

    kan man samle det ... "under et tag"... så har man et show som kan trække fulde huse.

    TROR jeg.


  • Claus F
    Claus F Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #24   23. maj 2012 Futte: du er simpelthen genial tak for dine input jeg har lige en del jeg skal se om det kan lykkedes Tak skal du ha for inputtene

Kommentér på:
Convoy Buddy.. Noget gammel skidt der har overlevet sig selv ??

Annonce