{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.599 visninger | Oprettet:

Suringsprøve {{forumTopicSubject}}

Hej, håber der er nogen der kan hjælpe,
jeg går på TUC SYD i vejen, og vores lærer har sagt at vi ikke kan lave en surrings prøve hvor vi har anbragt nogle fejl med vilje, og så skal han finde alle fejlene.

er der nogen der har nogle der har nogle idéer???
vi har taget en skralder og vent tandhjulene, men er der nogle der har flere idéer ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suringsprøve
  • #1   26. apr 2012 Hvis du kommer båndet forkert igennen skralden, så det ligger på den forkerte side af den der rulle-guide dims, så virker den fino, men hvis den er rigtig stram, kan du næsten ikke få den løsnet, fordi man så skal bøje båndet lidt for at åbne skralden helt.
    Jeg har gjort det et par gange ved et uheld, for hvis man er lidt distret opdager man det ikke lige altid

• #2   26. apr 2012 Men hvis i vil være sikre på at snyde ham, tager i nogle gummi underlag og ligger under en palle, så de er helt skjult under brædderne.. så tror han det er træ mod træ, eller træ mod metal, som jo kræver mange flere bånd end træ mod gummi.. og så vil han jo sige i ikke har bånd nok på, men det har i.

• #3   27. apr 2012 lyder som en go idé smiley den tester vi Mandag smiley takker, hvis der er nogle der har flere ideer bare kom med den smiley

• #4   27. apr 2012 Sæt surringskrogene fast i hinanden smiley

• #5   27. apr 2012 René, det er jo ikke en fejl? Hvis det er krogene på båndstrammerene du mener.

• #6   28. apr 2012 Hmm finn hvorfor er det ikke det, og jo det er det jeg mener, hvis man sætter en båndstrammer på og sætter en mere på men krogen fra nr 2 båndstrammer i den ene side i krogen fra den første båndstrammer så er det ikke en rigtig surring,

+ det er det samme hvis vi nu siger at vi har en trailer fyldt med palletanke og er dovne, sætter krogene i hver sin palletank lad os bare sige den 6 bagerste så har man ikke lavet en korrekt surring fordi så har man bare surret tingene sammen så det er blevet en større enhed + alle de andre løse tanke der står oppe foran de kan jo stadig flytte sig.

• #7   28. apr 2012 Ok, jeg troede først at du mente, hvis man satte krogene på 2 bånd sammen i hinanden, hvis båndet ikke er lang nok. Det må man nemli gerne hvis man vender dem rigtigt.

Det du mener, er hvis man sætter krogene fra 2 bånd, i det samme surringsøje, ikke?

• #8   28. apr 2012 Nej Finn det du selv skriver der med at sætte 2 kroge det er det jeg mener, hvis vi nu siger vi har en trækasse og sure den så må man ikke sætte krogene fra hver deres bånd i hinanden og så ned i ladbunden, fordi så mister man over blikket over hvor stor et pres man holder trækassen ned med i kg,
    hvis du forstår.

• #9   28. apr 2012 Jeg tror jeg forstår.. men man må slet ikke sætte krogene sammen sådan som du skriver. Så kan man nemt trække svejsningerne i krogene fra hinanden. De er ikke lavet til træk den vej. Dét vil Mikkels lærer opdage med det samme, fordi det er en begynderfejl han har set en million gange smiley

• #10   28. apr 2012 Jep lige præcis men den der med at sætte 2 bånd sammen hvis de ikke kan nå hvad ville du bruge den til?

• #11   28. apr 2012 Jeg troede først det var dét du mente de skulle gøre. Men det er ikke en fejl jo smiley

• #12   30. apr 2012 det som i siger mht. at sætte en krog fra skralderen sammen med krogen fra selve båndet. det må man i teorien gerne, det skal dog min. være en 5 tons strammer. men nu må vi se hvad vi kan finde på smiley

• #13   30. apr 2012 Mikkel du misforstår det vi snakker om er at hvis du tager 2 bånd lad os bare sige der hvor skralderen sidder på begge bånd sætter krogene i hinanden og så ned i ladbunden, så den krog vi har nede i ladbunden den holder det antal kg den er godkendt til men den anden krog ved vi ikke hvad holder af kg.

• #14   30. apr 2012 det må du gerne jo, dit suringsøje i bunden skal bare være et suringsøje på 3200 kg, så er det fuldt lovligt.

• #15   30. apr 2012 nu misforstår du igen Mikkel O du har 2 bånd dem kaster du over dit gods så i den ene ende har du jo en krog i hvert bånd så sætter du den ene ned i ladbunden og så tager du den anden og sætter i den krog du har sat i ladbunden,

MEN DEN ANDEN KROG SÆTTER DU JO IKKE I LADBUNDEN,

nu synes jeg jeg har forsøgt at skære det ud i pap og hvis ikke du forstår det nu ja så må dine forældre sgu heller have dine skolepenge tilbage og ellers må jeg jo til at lege kanonfotograf smiley

• #16   1. maj 2012 er godt nok ked af at sige det rene, men det du siger, og ja har forstået hvad du mener, men der er kravet stadig at dit surringsøje er godkendt til flere kg end normalt. samtidig med det skal du have noget imellem krogen og det øje du sætter den i. smiley så det hvad du siger der er fuldt lovligt, det er bare ikke lovligt at sætte mere end 2 i samme øje smiley

• #17   1. maj 2012 Hmm jeg giver sgu op jeg ved i hvertfald hvordan jeg må gøre det og hvordan jeg ikke må.

• #18   2. maj 2012 Ja det kan jeg dæln-dulme godt forstå René!
    Mikkel tænker vist kun på max LC i alle tilfælde.
    Selvfølgelig må vi da sætte alle de båndstrammere vi vil, i det samme surringsøje. Sålænge vi ikke overskrider surringsøjets max belastning.
    Der står INGEN steder at det er max 2 bånd i hver.

• #19   3. maj 2012 Finn, nu tror jeg du misforstår mig :), du sætter et bånd i surringsøjet og så sætter du et i den krog fra det andet surringsøje

• #20   3. maj 2012 Nå jamen så har du jo fattet det Mikkel O, DET ER IKKE EN KORREKT SURRING
    slut.

Kommentér på:
Suringsprøve

Annonce